חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » שימושים של חיתוך בלייזר בתעשייה

שימושים של חיתוך בלייזר בתעשייה

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

בתעשייה, אנחנו עדים לשיטה היעילה והחסכונית ביותר שהתגלתה בשנים האחרונות והיא כמובן חיתוך בלייזר על כל דרכיה, בין אם מדובר בחיתוך מתכות ובין אם מדובר בחיתוך לייזר של עץ, חיתוך פרספקס ועוד המון.

האזינו לכתבה

אחד היתרונות המשמעותיים של חיתוך בלייזר הוא שקצוות החיתוך של החומר לא דורשות שיוף לאחר העבודה מה שחוסך זמן, כסף וכוח אדם.
יחד עם זאת הדיוק הפנומנלי של הלייזר מאפשר לו לחדור בדיוק אל הקווים שהגדרנו לו מראש מבלי לפגוע בסביבת החומר מאחר והחום מתרכז בנקודה אחת ספציפית ולא זולג הצידה.
המידות שנלקחות הן המדוייקות ביותר שיכולות להיות מאחר והן מבוצעות באמצעות מחשב עם מידות ברורות, ולא נמדדות ע"י אדם שיכול לטעות בדיוק החיתוך ובעבודה עצמה.

איפה חיתוך בלייזר מתבטא בתעשייה ?

  • ניתן לראות את טכנולוגיית החיתוך לדוגמא בתחום היודאיקה כשמבקשים חיתוך של אותיות לשם הדבקה על מזוזות, ארונות קודש וכולי.
    לרוב מבקשים את האותיות בחיתוך עץ אך לפעמים גם פרספקס, פלסטיק וחומרים נוספים בהתאם לטעם האישי של מזמין השירות ולצרכיו.

  • ניתן להזמין שלט פרספקס עם תאורה שייחתך בדיוק לפי המידות הדרושות עבור בעל העסק.
    כך למעשה ניתן גם לצרוב על הפרספקס עצמו את הלוגו של בעל העסק, משפט שהוא מבקש או ציור שהוא צריך וכל זה יהיה מואר על גבי הפרספקס שיחובר לגוף תאורה.

  • כשרוצים לעשות אירוע של קידום מכירות או אירוע לעובדים ולהביא מתנות ממותגות, ישנם חברות שירצו להזמין מחזיקי מפתחות מעוצבים לפי חיתוך אישי ובצורה מסויימת שמאפיינת את החברה כדי להביא אותם לעובדים.
    יחד עם זאת ניתן גם להזמין חריטה על כל המחזיקי מפתחות, בין אם זו חריטה אישית לכל עובד ובין אם זו חריטה קבוצתית לכולם.
    יש לקחת בחשבון שחריטה אישית תדרוש יותר עבודה מה שייקר את המחיר.

  • אומנם לא מדובר בחיתוך בלייזר, אך אם מדובר על חריטה בלייזר ניתן יהיה להזמין חריטה על מקלדת כדי לחרוט אותיות בשפה שלכם במידה ומדובר על הזמנת מקלדת מחו"ל.

  • ניתן להזמין תגי שם בעיצוב אישי לפי צורה מסויימת, כמו כן אפשר גם לצרוב עליהם שמות.

  • ניתן לחתוך תכשיטים באופן ועובי מסויים לפי בחירה, ובנוסף ניתן לחרוט עליהם תמונה או משפט לפי ביקוש.

  • אפשר לבקש הזמנה אישית של מתנות ומזכרות שרק חיתוך מדוייק בלייזר יכול לספק במקרה ומדובר בצורה מסויימת שלא ניתן למצוא בשוק ללא הזמנה אישית.
שימושים של חיתוך בלייזר בתעשייה
קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על שימושים של חיתוך בלייזר בתעשייה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על שימושים של חיתוך בלייזר בתעשייה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שימושים של חיתוך בלייזר בתעשייה משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של שימושים של חיתוך בלייזר בתעשייה ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שימושים של חיתוך בלייזר בתעשייה מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על קערה

חריטה על קערה בלייזר

הקדמה חריטה בלייזר היא תהליך מדהים שמאפשר להוסיף ערך ואישיות לקערות באופן ייחודי. באמצעות טכנולוגיית הלייזר, ניתן לחרוט תמונות, טקסטים ועיצובים מותאמים אישית על משטח

קרא עוד »
חריטה-על-מחבת (1)

חריטה על מחבת בלייזר

תקציר חריטה בלייזר היא טכניקה מתקדמת ויעילה המאפשרת ליצור חריטות ייחודיות על מגוון חומרים. במאמר זה, נתמקד בחריטה בלייזר על מחבת ונבין את התהליך, את

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)