חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה על מצית זיפו וקליפר – מצית עם חריטה והקדשה אישית

חריטה על מצית זיפו וקליפר – מצית עם חריטה והקדשה אישית

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

המצית זיפו הינה כלי עישון שימושי ביותר ובחלק מהמקרים, הפכה לכלי אספנות למעשנים שונים.
מאחר וחלק לא מבוטל מאוכלוסיית העולם מעשן בשלב כזה או אחר בחיים שלו, האש הפך למצרך מבוקש ובסיסי.

האזינו לכתבה

סוגים שונים של מצתים

בזכות העובדות האלו התפתחו מגוון דגמים שונים של מצתים ובמיוחד בזמן האחרון בזכות המפכה התעשייתית ניתן לצפות ביותר ויותר דגמים מיוחדים שמשתחררים לשוק.
בין המצתים השונים נוכל למצוא מצתים חשמליים, מצתי זיפו, מצתי קליפר, מצתי טורבו פלזמה ועוד המון.
הם מגיעים במגוון גדלים שונים, ובמגוון צבעים לבחירת הקהל הרחב.

כשזה מגיע לחריטה בלייזר לכולם יש משהו אחד במשותף, ניתן להוסיף חריטה על מצית ככל העולה על רוחכם.
על גבי מצית הזיפו תוכלו להוסיף חריטה אישית של שם או חריטה של לוגו במידה ומדובר במתנות שהחברה מעניקה לעובדים שלה בכנסים, או באירועי מכירות ללקוחות.

חריטה על מצית

אומנם עלות המצתים והקליפרים עם החריטה היא לא ידידותית במידה ומדובר בהזמנת כמויות, אך האופצייה הזו עדיין מונחת על השולחן.
אנו נראה בדרך כלל בחורות שקונות לחבר שלהן מצית חשמלית מיוחדת עם חריטה אישית או מצית זיפו עם חריטה שניתן להוסיף עליה משחק מילים כמו "איתך בכל שאכטה" או "שתמשיך להדליק, ותפסיק לעשן".

מלבד זאת, ישנם כאלו שכבר יש בידם מצית זיפו מסויימת או קליפר שהם כבר רכשו ועליו הם רק רוצים להוסיף חריטה והאופציה הזו גם קיימת.
לפני שאתם מזמינים שירות של חריטה על מצית יש לשאול את נותן השירות האם יש לו מצתים למכירה או שאתם צריכים להביא מצית בעצמכם שהוא יוכל להוסיף עליה חריטה.
יש לשאול על הגופן המומלץ עבורכם במידה ואתם רוצים להוסיף חריטה באנגלית או בעברית, ובכלל ישנם כאלו שירצו לבצע חריטת תמונה על מצית וזה כבר דורש עבודה  יותר מורכבת של עריכת תמונה וכנראה שעבודה כזו תעלה קצת יותר.

חריטה על מצית זיפו וקליפר

יש לזכור שבזכות רמת הדיוק של הלייזר לצד העדינות שלו, הוא יוכל לבצע עבורכם חריטה על מצית ולשמור מצד איכות על טיב המצית מבלי לפגוע בה אך מצד שני יגלף את השכבה העליונה כך שהחריטה שלכם לעולם לא תרד מהמצית.

שאלות נפוצות על חריטה על מצית זיפו וקליפר

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על מצית זיפו וקליפר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על מצית זיפו וקליפר משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על מצית זיפו וקליפר ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על מצית זיפו וקליפר מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על ביצים המדרריך המלא

חריטה על ביצים – המדריך המלא

אחת האומנויות המרתקות והמדויקות ביותר היא חריטה על ביצים. מדובר באומנות שאפשר לראות אותה במצבים או סיטואציות מגוונים וגם באירועים דתיים. הנוצרים נוהגים לצייר ולחרוט

קרא עוד »
חיתוך בלייזר כל היתרונות

חיתוך בלייזר – כל היתרונות

כשאנחנו רוצים לחתוך חומרים מסויימים למגוון מטרות בתעשייה, עלולות להיפתח בפנינו מגוון אפשרויות. לפעמים ניתקל בחיתוך CNC, לפעמים ניתקל בשיטות חיתוך מסורתיות וידניות כמו נגרים

קרא עוד »
חריטה בלייזר על תכשיטים

חריטה בלייזר על תכשיטים

התכשיטים הינם אביזרים מעוצבים המשמשים בתרבות האנושית לקישוט בלבוש וליופי. ישנם כאלו המעניקים לאחרים תכשיטים כאות מתנה המביעה אהבה בין בני זוג, וישנם כאלו המעבירים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)