חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה על מסגרת לתמונה

חריטה על מסגרת לתמונה

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

לעיתים אנו נרצה להביא מתנה לאדם קרוב וכמובן שהמטרה שלנו היא להיות כמה שיותר מקוריים.
לכן, הדרך הטובה ביותר שלנו לעשות זאת היא להתאים אישית את המתנה למקבל.

האזינו לכתבה


כך נוצר טרנד למסגר תמונות מודפסות במסגרת עץ או במסגרת שעשוייה מחומר אחר בכדי לתת להם להניח בחדר השינה או בסלון.

חריטה על מסגרת לתמונה בלייזר

אך העובדה שאנו מעניקים להם תמונה ממוסגרת לא תמיד מספיקה לנו ולפעמים כדי להוסיף את הנגיעה האחרונה שלנו אנחנו נפנה לחריטה על מסגרת התמונה.
כך ניתן להוסיף כיתוב מרהיב על גבי המסגרת באמצעות טכנולוגיה של חריטה בלייזר ולהתאים גם את המסגרת עבור מקבל המתנה.

למען האמת, בזכות התקדמות הטכנולוגיה אנשים כבר הפסיקו להתלהב מהדפסות בצבע מאחר והם הפכו נפוצות מאוד בשנים האחרונות, אך החריטה שקרן הלייזר מעניקה יוצרת תוצאות מרהיבות שלאו דווקא מתבטאות בצבע, אלא באיכות ודיוק פנומנלי שמעניקים את אפקט ה"וואו" למתנה ומוסיף לה בדיוק את מה שהיה חסר.

חריטה על מסגרת לתמונה

רוב המסגרות שמקיפות את התמונות עשויות עץ, וכפי שתגלו מהר מאוד – העץ הוא חברו הטוב ביותר של קרן הלייזר מאחר והיא מבצעת עליו חריטה ברמה הגבוהה ביותר.
כשאנו מבצעים חריטה על מסגרת תמונה אנו יכולים להיות רגועים בידיעה שעשינו את הטוב ביותר עבור מקבל המתנה, והחריטה לא תרד מהמסגרת לעולם מכיוון שהיא הופכת להיות חלק מהחומר בניגוד להדפסה על המסגרת שהיא הוספה של חומר שיכול לרדת במהלך הזמן.

ישנן מסגרות שונות, בגדלים שונים, בצורות שונות ובצבעים שונים, אך כל עוד קרן הלייזר יכולה לחרוט עליהם תמיד יהיה מומלץ לפנות לשיטה הזו שהיא מהירה, נקייה, ומדוייקת ולא יכולה לפגוע בסביבה של המסגרת.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חריטה על מסגרת לתמונה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על מסגרת לתמונה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על מסגרת לתמונה משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על מסגרת לתמונה ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על מסגרת לתמונה מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

רעיונות לחריטה על מפרט

רעיונות לחריטה על מפרט

נגני גיטרה קלאסית, אקוסטית, חשמלית ובס, נגני בנג'ו ואפילו מנדולינה משתמשים בעשרות סוגים של מפרטים. מפרט הוא כלי חובה לכל מוזיקאי מקצועי וחובב, מחייב במקרה

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)