חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה על סכין לדרמן

חריטה על סכין לדרמן

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

(להזמנת חריטה על לדרמן התקשרו אלינו 050-9595004)
לפני שנדבר על חריטה אישית שנרצה להקדיש לעצמנו או לאדם קרוב עם לדרמן, כדאי שנסביר בקצרה על הכלי ומאיפה הוא הגיע.

האזינו לכתבה
חריטה על לדרמן-2

מה זה לדרמן ?

אם תשאלו כל אדם שמתעסק בעבודת כפיים, איש צבא ואנשי שטח, או אפילו הנדימן מהו הכלי הקטן המועדף עליו סביר להניח שהוא יגיד לדרמן ולא בכדי.
הלדרמן הוא למעשה אולר אחד שמשלב בתוכו המון כלים שימושיים כגון מספריים, פלאייר ומברג.
הוא יכול לשמש לא מעט אנשים בלא מעט מקרים, ואם להגיד את האמת אני זוכר סיטואציות שהייתי מאחל לעצמי לחריטה על אולר בכיסי.

לדרמן עם חריטה יכול לשמש אותנו בעיקר למקרים בשטח שלא צפינו אותם, ולתיקונים מאולתרים.
הרעיון לחריטה על לדרמן נולד לא כל כך מזמן, אלא ב-1,975 כשהמהנדס בשם לדרמן (ממנו הגיע השם של הסכין) הסתובב עם אשתו בטיול וחש בחיסרון המשמעותי של כלי כיס קטנים לבעיות שצצות במהלך הדרך.
למעשה, הכל התחיל כשהמהנדס טייל עם אשתו בכבישי אירופה עם מכונית פיאט מקרטעת שבה נאלצו לעשות תיקונים במהלך הדרך, והכל היה עם אולר שוויצרי בסיסי שלא ענה על כל צרכיהם.
זה העלה רעיון למהנדס שכבר אז הבין את הצורך הכל כך משמעותי בכלי אחד קטן שייתן הרבה פתרונות ולמעשה לא חייב להיות כל כך יקר, וכבר במהלך הטיול הוא החל לשרטט סקיצות לאולר עם חריטה.

חריטה על לדרמן

3 שנים אחר כך והיה בידו האב טיפוס הראשון שמהלך הדרך עבר לא מעט שינויים, ולמרות שהיום המושג לדרמן עם חריטה שגור בפינו יכול להיות שאנחנו קונים לא מעט סכינים מחברות אחרות לגמרי שמייצרות את אותו הכלי.
לכן, כלי כמו חריטה על אולר יכול להיות מאוד שימושי עבורינו ואנחנו נרצה גם להוסיף עליו שם מסויים ולהביא לאדם קרוב חריטה על לדרמן.

אנו מציעים שירותי חריטה בלייזר על מגוון חומרים וביניהם גם על סכינים ובמיוחד על לדרמן, כי אין הרגשה יותר טובה ממתנת חריטה על לדרמן אישית שאנחנו יודעים שהשקיעו עליה מחשבה עבורינו.
כשאתם מזמינים חריטה על לדרמן שימו לב שהאולר עם חריטה תהיה איכותית ולא תדהה עם הזמן מאחר והכלי נמצא הרבה בכיסנו ומתלכלך בשימוש טבעי, אנחנו מטביעים את החריטה שתהיה ממש חלק מהסכין עצמה בכדי שהחריטה לא תיעלם לעולם לא משנה כמה תנסו להעלים אותה בהמשך.

חריטה על סכין לדרמן
קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חריטה על סכין לדרמן

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על סכין לדרמן. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על סכין לדרמן משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על סכין לדרמן ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על סכין לדרמן מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על גרזן

חריטה על גרזן בלייזר

חריטה בלייזר היא טכניקה מתקדמת וייחודית המאפשרת לחרוט עיצובים ותוויות מדויקות על גרזנים באמצעות קרינת לייזר חזקה. החריטה בלייזר מספקת דיוק גבוה ותוצאות מדהימות על

קרא עוד »
חיתוך בדים בלייזר

חיתוך בדים בלייזר

תעשיית הטקסטיל מקיפה אותנו מכל עבר, בין אם היא לבדה ובין אם היא משולבת בחומרים אחרים כמו עץ, פלסטיק, מתכת ועוד. ההגדרה לטקסטיל היא כל

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)