חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה על אלומיניום (צריבת אלומיניום) – המדריך המלא

חריטה על אלומיניום (צריבת אלומיניום) – המדריך המלא

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

שלטים העשויים מאלומיניום ויש עליהם חריטה של מלל או כיתוב נמצאים בכל מקום שאליו מגיעים, גם אם לא נותנים על כך את הדעת או לוקחים את זה כדבר מובן מאליו.

האזינו לכתבה

כאשר רוצים לייצר שלט הכוונה או כזה שבעזרתו אפשר להבין היכן נמצאים בצורה ברורה – שלט שעשוי מלוחית אלומיניום יהיה הנכון והמתאים ביותר.

האלומיניום הוא מתכת זמינה, נגישה וזולה, קל לעבד אותה באמצעים התעשייתיים שקיימים כיום ולכן חריטה על אלומיניום גם היא פעולה לא מסובכת שאפשר לעשות בקלות וכך להרוויח הרבה שקט נפשי. בניגוד לחומרי גלם אחרים שעלולים להתבלות עם הזמן או שהכיתוב עליהם עלול להימחק – עם לוחיות אלומיניום חרוטות יש סיכוי קטן יותר שזה יקרה ולכן כאשר החריטה מבוצעת באמצעים מקצועיים ועל ידי מי שבקיא בתחום ושולט בו – אין ספק שהתוצאה תהיה איכותית וברמה גבוהה מאד.

למה משמשת חריטה על אלומיניום?

את לוחות או מוצרי האלומיניום עם או בלי חריטות אפשר לראות בהרבה מאד מצבים בחיי היומיום. מכיוון שמדובר במתכת קלה ונוחה לעיצוב – הרי שהיא לוקחת חלק בהרבה מאד תהליכים, חלקם תעשייתיים ומסחריים וחלקם ביתיים יומיומיים. בעזרת חריטה עמוקה אפשר גם לחורר לוחות או מוצרי אלומיניום (זאת על פי השימוש המיועד) או למלא את החריטה בצבע על מנת לימור מלל או סימון ברור על גבי לוחית המתכת.

שלטי הכוונה או כניסה, לבתים פרטיים או משרדים – כל אלה יהיה עשויים בדרך כלל מלוחיות אלומיניום בגדלים או עוביים שונים, בין אם הן פשוטות וגולמיות ובין אם הן מעוצבות על פי הצורך של מי שעושה בהן שימוש.

חריטה על אלומיניום המדריך המלא

בניגוד לסוגים אחרים של מוצרים או שלטים – חריטה על אלומיניום נשארת עמידה, בולטת ואיכותית גם הרבה זמן אחרי שהופקה ולכן זו האופציה המועדפת בדרך כלל על מי שצריך שלט בולט ואיכותי. החריטה חייבת להתבצע ברמה גבוהה מאד של דיוק אחרת הצבע שממלא אותה יגלוש לצדדים והכיתוב לא ייראה ברור.

למרות השיפור המשמעותי בטכנולוגיה והשימוש בטכניקות הלייזר השונות גם בעולם החריטה – אין כמו שימוש בשיטות העבודה מהמסורתיות שבהן החריטה מבוצעת על ידי כלי עבודה מכאניים ומכשור שיש בו שימוש כבר כמה עשרות או מאות שנים. בעלי מלאכה שעדיין מציעים את השירותים האלה עושים זאת מתוך שליחות ומסירות וכמובן מתוך רצון עז שלא לתת למלאכות האלה להיעלם מהנוף ולוודא שהן לא מפנות את מקומן באופן מוחלט לטכנולוגיה המתקדמת של שנות ה- 2000.

איך חורטים על אלומיניום?

כאמור, כיום יש לא מעט שיטות וטכניקות שבעזרתן אפשר לעשות צריבת אלומיניום על גבי לוחיות אלומיניום וכמובן לעשות את זה באיכות גבוהה וגימור מושלם. יש את החריטה בלייזר שנחשבת למתקדמת ועדכנית יותר וכמובן שיש את החריטה המסורתית שמבוצעת על ידי מחט ומכשור מכאני. מי שיחליט על הדרך הנכונה ביותר לבצע חריטה על אלומיניום הוא איש המקצוע שפונים אליו, שמכיר את התחום ולבטח גם עוסק בו לאורך לא מעט שנים. לאחר שמגדירים מה רוצים לעשות ומה המטרה של האלומיניום עם החריטה – כדאי להקשיב לעצות וההמלצות שלו וכך להמשיך בתהליך.

אם אתם מחפשים שירות מקצועי ו-ותיק של צריבת אלומיניום על מתכות כמו אלומיניום – נשמח לסייע בזה! אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר טלפוני עוד היום במספר – 050-9595004 ונעשה כל שביכולתנו להפנות אתכם בדיוק למקום הנכון.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חריטה על אלומיניום

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על אלומיניום. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על אלומיניום משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על אלומיניום ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על אלומיניום מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על כפות עץ

חריטה על כפות עץ בלייזר

פתיחה בעידן הטכנולוגיה העכשווית, המתקדמת ומתפתחת, החריטה באמצעות מכונת לייזר הפכה לתהליך מדויק ויעיל המשמש במגוון רחב של תחומים. אחד מהיתרונות המרכזיים של החריטה בלייזר

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)