חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חיתוך עור בלייזר | חריטה על עור

חיתוך עור בלייזר | חריטה על עור

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

העור הינו חומר גלם טבעי ויוקרתי המשמש אותנו בתעשייה בעיקר לתחום הביגוד והאופנה בגלל מחירו הגבוה לעומת שאר חומרי הגלם.

האזינו לכתבה


זהו חומר חזק ועמיד לתנאי הסביבה ומשתמשים בו בעיקר למוצרים אשר נדרשים אליהם התכונות הספציפיות של העור, ככל שתהיה תחלופה בעור לחומר אחר – סביר שישתמשו בחומר האחר מאחר והעור הוא חומר יקר.

חריטה על עור

את העור ניתן למצוא במגוון צבעים ועוביים, ובמרקמים שונים מה שמאפשר לנו להשתמש בו למגוון רעיונות ולא להיות מוגבלים רק על ידי סוג אחד.

על חיתוך עור בלייזר

העור הינו חומר מיוחד וכדי לחתוך אותו לגרפיקות שונות ולקווי חיתוך מורכבים נהיה חייבים לעיתים להשתמש בטכנולוגייה של חיתוך לייזר.
שיטות החיתוך המסורתיות כמו מספריים וסכינים לא תמיד יענו על צרכינו, לעומת חריטה על עור בלייזר שיכול לבצע את העבודה בדיוק עוצמתי ובמהירות.

מאחר וניתן לקפל את העור כמו בד לדוגמא, ניתן לעבוד על חתיכות יותר גדולות ממשטח העבודה של המכונה מה שמעניק לנו יתרון נוסף לחיתוך בלייזר ולא מגביל אותנו בחתיכות גדולות יותר.
מנגד, חשוב לזכור את ההבדל בין עור אמיתי לסינתטי.
עור סינתטי לעיתים מיוצר מ PVC שבמגע עם חום של קרן הלייזר פולט גזים רעילים במיוחד ומסוכנים לכל מי שנושם אותם, כמו כן הוא יכול לגרום נזק בלתי הפיך למכונת הלייזר ולכן חשוב לשים לב להבדלים.

כך למעשה ניתן להכין בתעשיות השונות ביגוד, תיקים, ארנקים, חגורות, אביזרי לבוש שונים ועוד.

חריטה על עור בלייזר

כשמדובר בצריבה על עור אנחנו נהנה מכוחו של הלייזר שכן הדיוק שלו פותח בפנינו אפשרויות אינסופיות ומעניק לנו את האפשרות לחרוט קווי מתאר שונים, אייקונים ואפילו תמונות על גבי העור.
יש לשים לב שכל סוג של עור מגיב אחרת לחריטה עצמה, לעיתים החריטה על עור תצא ברורה יותר ולפעמים פחות.
ככל אצבע, כשחורטים על עור בדרך כלל יהיה מומלץ לחרוט על צבעים בהירים מאחר והחריטה יוצאת כהה, והניגודיות תדגיש את הצריבה שביצעתם באמצעות קרן הלייזר.

כך למעשה ניתן לייצר ארנק עור עם תמונה, מיתוג אישי על מוצרי עור ועוד המון.

חיתוך עור בלייזר חריטה על עור
קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חיתוך עור בלייזר

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חיתוך עור בלייזר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חיתוך עור בלייזר משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חיתוך עור בלייזר ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חיתוך עור בלייזר מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על קריסטלים

חריטה בלייזר על קריסטל

הקריסטל הינו חומר שקוף מיוחד, מוצק המוכר גם בשמו העברי "גביש". המאפיין העיקרי של הקריסטל הוא מבנה בסיסי החוזר על עצמו שוב ושוב ויוצר אשליה

קרא עוד »
חריטה על כפות עץ

חריטה על כפות עץ בלייזר

פתיחה בעידן הטכנולוגיה העכשווית, המתקדמת ומתפתחת, החריטה באמצעות מכונת לייזר הפכה לתהליך מדויק ויעיל המשמש במגוון רחב של תחומים. אחד מהיתרונות המרכזיים של החריטה בלייזר

קרא עוד »
חריטה על מנעול

חריטה על מנעול

לחריטה על מנעולים יש משמעות גדולה שעומדת מאחורי העניין. בכדי להמחיש את המשמעות כדאי שנפתח בסיפור. איך התחיל מנהג מנעולי אהבה ? בשנת 1,915 במרכז

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)