חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה על ביצים – המדריך המלא

חריטה על ביצים – המדריך המלא

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

אחת האומנויות המרתקות והמדויקות ביותר היא חריטה על ביצים. מדובר באומנות שאפשר לראות אותה במצבים או סיטואציות מגוונים וגם באירועים דתיים.

האזינו לכתבה

הנוצרים נוהגים לצייר ולחרוט על ביצים סביב חג הפסחא, שאז גם מחביאים את הביצים האלה בכל מיני מקומות וצריך למצוא אותם כחלק ממנהגים מקומיים כאלה ואחרים.

בתרבויות אחרות ביצים מצוירות וכאלה שיש עליהן חריטות מהוות קישוטים ייחודיים במצבים שלא קורים כל יום ולכן יש חשיבות להכנה וחריטה שלהם בדרך הטובה ביותר, האיכותית ביותר וכמובן כך שהביצה לא תינזק ולא יקרה לה שום דבר. באופן אינטואיטיבי קל לחשוב שעצם החריטה עצמה על גבי הביצה אינה פשוטה כלל וכלל וצריך לבצע אותה ברמה לא פחות ממדהימה של דיוק וזהירות. לא בכדי צריך לפנות לאנשי מקצוע מובילים בתחום זה, כאלה שיש להם ניסיון רב שנים בחריטה לא רק על ביצים אלא על חפצים או מוצרים אחרים שדורשים דיוק וזהירות.

איך מבצעים חריטה על ביצים?

כאמור – עדינות, זהירות ודיוק הם שם המשחק. על מנת לבצע את החריטה חשוב לעבוד עם מכשור עדין ביותר שכולל מחט זעירה שלא תפגע בביצה ולא תשבור את הקליפה. חשוב לתכנן היטב את המלל או הציור שרוצים לחרוט ולוודא כמה פעמים שהוא אכן יתאים לשטח הפנים של הביצה או לחלק שבו רוצים אותו. כיום עושים שימוש בתוכנות הדמיה מתקדמות ומקצועיות על מנת לתכנן את החריטה ואת העיצוב שלה.

בעבר היה זה תהליך מרתק, שכן המחשבים והתוכנות לא היו זמינים והשימוש בהם עדיין לא החל. לא מעט ביצים היו מתבזבזים בתהליך של עיצוב מראש של הביצה וניסיון לבצע הדמיות של התוצאה הסופית. חריטה על ביצים היא מלאכה לא פשוטה וכל חריגה, אפילו של מילימטר ממה שתוכנן – עלולה לפגוע בתוצאה הסופית של השרטוט או הציור שרוצים שיופיעו על גבי העוגה.

חריטה על ביצים המדרריך המלא

החריטה הלכה למעשה דורשת כמה סוגים של ציוד. ראשית – אזור ההכנה שבו מתכננים את החריטה, את הציור או המלל ומוודאים שהוא אכן יוכל להיות חרוט ללא הפרעה על גבי קליפת הביצה. לעיתים יש צורך בביצוע חריטה או כתיבה של אותו מלל וציור על גבי כדור קל קר אליפטי או אפילו על דף וכך מוודאים שהחריטה הדרושה תתבצע בצורה טובה ונכונה על גבי הביצה עצמה. אלה השלבים באופן כללי וגורף וכמובן שכל מקרה לגופו וחשוב לוודא שאיש המקצוע יידע בדיוק איך יהיה הכי נכון לבצע כל חריטה שנדרשת ממנו מצד כל לקוח שמגיע אליו.

חריטה על ביצים היא מלאכה ייחודית שלא כל אחד יכול לבצע ולעיתים קרובות הציוד לא רגיש ועדין דיו בשביל זה. דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון הוא משך הזמן לביצוע המשימה, שכן הדיוק והעדינות דורשים פעולה איטית וזהירה יותר.

מי יבצע חריטה על ביצה באופן מושלם?

יש חשיבות גבוהה בבחירת איש מקצוע מעולה ולא פחות מזה על מנת להציע שירותים של חריטה על ביצים. לא כל מי שעוסק בתחום החריטה יידע ויוכל להציע שירות ייחודי שכזה ויוכל להתחייב על התוצאות העדינות והמדויקות שדורשות הביצים. מכאן שחשוב מאד לקחת את הזמן בחיפוש אחר בעל המלאכה המתאים ביותר ולבחון לעומק את התוצרים שהוא מציע במידה וכבר יש לו ניסיון בחריטה על גבי קליפות ביצים או במשימות שדורשות את אותה המידה של זהירות.

פנו אלינו עוד היום בטלפון מספר – 050-9595004 ונסייע לכם למצוא את איש המקצוע המתאים לכם ביותר!

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חריטה על ביצים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על ביצים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על ביצים משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על ביצים ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על ביצים מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)