חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חיתוך לבידים לפי מידה בלייזר

חיתוך לבידים לפי מידה בלייזר

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

מה זה לבידים ?

לבידים הם למעשה חתיכות של עצים המורכבות ממספר שכבות של עצים מאותו הסוג, והם מוכרים גם בשם עץ סנדוויץ'.

האזינו לכתבה


ישנם מספר שכבות עץ המודבקות זו לזו בצורה בלתי ניתנת להפרדה, מה שמגביל את התנועה של עץ במהלך שינויים מסויימים, מוסיף למשקלו ולעוצמתו, ומונע עיוותים.
עץ הסנדוויץ' (הלביד) מורכב בדרך כלל ממספר אי זוגי של שכבות בזמן שהשכבות החיצוניות שחשופות לסביבה הן איכותיות יותר ועמידות יותר.

חיתוך לבידים לפי מידה בלייזר-2

סוגי לבידים נפוצים

ישנם מגוון סוגי לבידים בשוק, ויש לבידים חיתוך לפי מידה וההבדלים ביניהם נובעים מסוג העץ המרכיב את השכבות, ממספר השכבות, עובי השכבות, סוג הדבק שמשתמשים בו להרכבת השכבות ועוד.
הנה כמה מסוגי הלבידים הנפוצים בתעשייה:

  • לביד צפצפה – זהו לביד קל, לא כבד, ואין בו שכבות רבות. משתמשים בו רבות בתעשייה וניתן למצוא אותו במגוון עוביים כדרוש לנו.

  • לביד בירץ' – זהו לביד יותר כבד הבנוי ממספר רב של שכבות מה שמעניק לו את הקשיחות והעמידות שלו לצד משקלו הכבד – נחשב ללביד האיכותי ביותר בשוק, ויקר יותר מהצפצפה.

  • לביד תעופתי – כשרוצים להרכיב לביד שמצד אחד הוא בעל משקל נמוך אך מצד שני בעל קשיחות רבה, ישתמשו בלביד תעופתי שמורכב ממספר רב של דיקטים והוא נפוץ בעיקר בתעשיית התעופה.

חיתוך לבידים בלייזר

מכיוון שהלבידים הם אחידים בהרכבם ובנויים מסוג עץ אחד בעל אופי אחיד לכל אורך שטח הפנים, ניתן לצפות גם לקו חתך אחיד יותר, איכותי ונקי יותר מאשר עצים טבעיים כמו עץ מלא שבו יש כמות משתנה של סוגי לבידים שמנים לכל אורך העץ.
כשמדובר בלבידים רכים יותר כמו עץ סנדוויץ' מסוג צפצפה נוכל להיות עדים לקו החתך שעליו יהיה פחות פיח מקרן הלייזר מאשר בלבידים קשיחים יותר כמו בירץ'.
ההבדל בפיוח נוצר כתוצאה מעוצמת קרן הלייזר הדרושה לחיתוך לבידים בלייזר מסוגים שונים, ככל שהעוצמה הדרושה גבוהה יותר כך כנראה שהפיוח יהיה גבוה  יותר.

חיתוך לבידים לפי מידה בלייזר

ניתן לבצע את החיתוך על פי קבצים ממוחשבים שהוכנו מבעוד מועד לפי סימוני קו החתך אשר נערכו בקובץ.
חיתוך לבידים בלייזר לפי מידה משמש בתעשייה להרכבת חלקים למודלים אדריכליים, הרכבת ריהוט, הרכבת צעצועי עץ שונים ועוד.

חריטה בלייזר על לבידים

כמו כן, ניתן גם לבצע חריטה בלייזר על לבידים מסוגים שונים.
ככלל אצבע, ככל שהלביד יהיה בהיר יותר כדוגמת לביד צפצפה כך ניתן לצפות לקבלת חריטה בולטת יותר מאחר והצריבה על העץ יוצרת צבע כהה, והניגודיות בין השטחים החרוטים לבין השטחים שלא נחרטו היא שתקבע את איכות החריטה והנראות שלה.

ניתן לבצע חריטה בלייזר על לבידים ליצירת מיתוג על מוצרים שונים, יצירת שלטים לעסק ולבית, לחרוט על מארזי יין ועוד המון.

חיתוך לבידים לפי מידה בלייזר
קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חיתוך לבידים לפי מידה בלייזר

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חיתוך לבידים לפי מידה בלייזר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חיתוך לבידים לפי מידה בלייזר משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חיתוך לבידים לפי מידה בלייזר ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חיתוך לבידים לפי מידה בלייזר מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חיתוך מדבקות צורני בלייזר

חיתוך מדבקות צורני בלייזר

שימושים שונים למדבקות הסוגים השונים של חיתוך המדבקות מעניקים לנו מוצרים שימושיים למגוון גדול של אפשרויות. ישנם כאלו שירכשו מדבקות עבור מיתוג העסק שלהם ובכדי

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)