חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה בלייזר על נירוסטה

חריטה בלייזר על נירוסטה

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

על הנירוסטה והשימושים בתעשיה

הנירוסטה היא למעשה פלדת אל חלד המורכבת משילוב של ברזל וכרום.
זוהי מתכת שעיקר השימוש בה בתעשייה נובע מהעובדה שהיא עטופה בחומר אדיש לקורוזיה בשטח הפנים שלה ולכן היא לא מחלידה.

האזינו לכתבה


צבעה של הנירוסטה הוא כסוף שמגיע בגוונים שונים כמו כסוף מבריק, כסוף מטאלי, כסוף חלק או מחוספס והינה גם בעלת תכונות מגנטיות.

בנירוסטה משתמשים למגוון תעשיות בהתאם לסוגים השונים והמינונים הכלולים בה, בין היתר ניתן לראות אותה בתעשיית המזון שבה דרוש לשמור על סביבה נקייה, או בתעשיית הרפואה שכן המשטחים עליהם עובדים הרופאים דורשים בכל פעם תהליך של חיטוי ולכן הנירוסטה מתאימה במיוחד לצרכים האלה מכיוון שהיא לא מחלידה מה שיוצר פעילות בקטריאלית באותו אזור.

לנירוסטה יש עמידות גבוהה לקורוזיה (חלודה), בעלת עמידות גבוהה לחום ומתאימה גם לשימוש כללי כמו עיצוב עסקי בזכות הגוון הכסוף, המבריק והיוקרתי שלה כמו אזורי קניות ובילוי וגם לשימושים יותר פונקציונליים.

סימון על נירוסטה בלייזר

ניתן לבצע חריטה בלייזר על נירוסטה לכל צורה מבוקשת בכדי לבצע עליה סימונים שונים.
קרן הלייזר מקלפת את השכבה העליונה של הנירוסטה ומייצרת את הסימונים בכתב שחור.
למעשה, אין צורך בשום שבלונה מבעוד מועד, מכיוון שקרן הלייזר עובדת באופן ממוחשב, והעברת קבצי העבודה נעשים באופן דיגיטלי לכן יש לערוך את הקובץ הוקטורי במחשב טרם התחלת העבודה.

כך למעשה ניתן לסמן מוצר אחד בודד ככל העולה על רוחינו, או לסמן מספר מוצרים עשויים מנירוסטה באותה הצורה, כמו כן אפשר לבצע שינויים קטנים מאחד לשני.
מכיוון שחריטה בלייזר על נירוסטה לא מצריכה שימוש מקדים בשבלונות, שיטת העבודה הזו יכולה להיות מאוד משתלמת הן לנותן השירות שמבצע את החריטה והן למזמין השירות.

חריטה בלייזר על נירוסטה ופלדת אל חלד
קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חריטה בלייזר על נירוסטה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה בלייזר על נירוסטה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה בלייזר על נירוסטה משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה בלייזר על נירוסטה ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה בלייזר על נירוסטה מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על קריסטלים

חריטה בלייזר על קריסטל

הקריסטל הינו חומר שקוף מיוחד, מוצק המוכר גם בשמו העברי "גביש". המאפיין העיקרי של הקריסטל הוא מבנה בסיסי החוזר על עצמו שוב ושוב ויוצר אשליה

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)