חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » איך לעצב ולבחור את השלט המתאים ביותר לעסק שלך?

איך לעצב ולבחור את השלט המתאים ביותר לעסק שלך?

עודכן לאחרונה

שלטי פנים הם חלק מהמותג העסקי שלכם, כפי שהם חלק מעיצוב הפנים של העסק. שילוט הפנים נועד בדרך כלל להכוונה ונועד לסייע ללקוחות ולמבקרים למצוא את דרכם במשרדים שלכם.

האזינו לכתבה

יחד עם זאת שילוט הפנים הוא גם הזדמנות להציג את לוגו המותג שלכם וליצור רושם ראשוני דרמטי. שלטי פנים בהתאמה אישית עשויים לספק לכם פתרונות שיענו על כל צרכי השילוט שלכם.

סביבת המשרד כבר לא מה שהייתה. עד לפני כעשר שנים החברות הגדולות בעולם יצרו סביבות משרדים זהות למדי עם קירות אפורים ושטיח אפור, והם אפילו לא נתנו על כך את הדעת. באותה תקופה, המשרדים לא נועדו להיות ייחודיים. העיצוב היה סטנדרטי, הגימורים עדינים אך מתוחכמים והמיתוג החזותי הוגבל בעיקר לשלטי הזיהוי החיצוניים.

בימינו, הסביבות המסחריות דורשות הרבה יותר, כולל התייחסות מיוחדת לעיצוב שילוט הפנים. חברות מתמודדות היום עם צורך דחוף להיות ייחודיות, מיוחדות, ושונות על מנת למשוך אליהן עובדים מוכשרים ולקוחות נאמנים. שילוט לעסק הוא אחד האלמנטים הממותגים החשובים ביותר בעיצוב פנים העסק, והוא משמעותי ביכולת שלו לעזור לחברה שלכם להתבלט מעל לכל המתחרות האחרות.

על עיצוב שלטי הכוונה פנימיים

המטרה של שלטי ההכוונה היא להביא אנשים מנקודה א׳ לנקודה ב׳, עם כמה שפחות בלבולים בדרך. יש מספר דרכים שבעזרתן יכול שילוט הכוונה מותאם אישית לעזור למפות את העסק והמשרדים ולספק הכוונה ברורה למבקרים וללקוחות.

  • צבע – צבע הוא לרוב אלמנט בלתי נשכח, הרבה יותר משם או מסמל. שימוש בשלטים צבעוניים לבידוד אזורים מסוימים, יכול לעזור לאנשים להבחין בין הקומות או בין חלקים שונים בבניין המשרדים שלכם.
  • ציורי קיר – תמונות או גרפיקות (פיקטוגרמות), המודפסות דיגיטלית על הקירות, הן סימן חזותי המסייע למבקרים לקבוע אם הם נמצאים במקום הנכון.
  • חומרי השילוט – יש היום מגוון של חומרים לשילוט פנים, כמו מתכת, זכוכית או אפילו מסך דיגיטלי. מכול אותם חומרים, שילוט על עץ בשיטה של חריטה או חיתוך בלייזר, הוא דרך עיצובית יפהפייה ליצירת שלטי הכוונה מקוריים שיכולים למשוך את תשומת לב הלקוחות שלכם ולתרום לרושם ראשוני מעולה.
  • תוכן השלט – השתדלו לא לרשום מידע רב מדי על גבי השלט. השלטים שלכם צריכים להיות מתוכננים על בסיס ״גילוי מתקדם״, כלומר אתם חושפים רק את הפרטים הספציפיים הנדרשים בכול שלב קבלת ההחלטות בתהליך הניווט. מידע רב מדי על השלט רק יבלבל את האנשים.
  • תעדוף המידע שיופיע על השלט – מומלץ להתחיל בניתוח יסודי של מכלול מידע הניווט הנדרש לעסק שלכם. כך תוכלו לשקול את היעדים המרכזיים שצריכים להיות מוצגים על כל שלט, ולהתמקד ברמזי ההכוונה שישפיעו באופן הטוב ביותר על הדרך בה אנשים יסתובבו וישתמשו במרחב שלכם. כדי להשיג תוצאה טובה, עיצוב המידע חשוב לא פחות מהעיצוב החזותי.
  • היזהרו מעיצוב יתר של שילוט הפנים – אם השלט יהיה מפואר מדי, מעוטר מדי או ״מחוץ לקופסה״ מדי – רוב המשתמשים האמורים להיעזר בשלטים שלכם, לא יוכלו להשתמש בהם כדי לנווט ביעילות.
  • איזון בין פונקציונליות לצורה – כל עיצוב נהדר של שילוט פנים, מאזן בין חזות יפהפייה לפונקציונליות איתנה. כלומר, מעצב השילוט צריך לבטא את היצירתיות שלו במסגרת הנורמות הצפויות למטרות שילוט הפנים של העסק שלכם. באופן כללי, עדיף להשקיע בפתרון שמציע שילוט אסתטי שעדיין מדגיש את הפונקציונליות על פני הצורה. השלטים שלכם לא צריכים להיות משעממים מבחינה ויזואלית, אבל הם בהחלט צריכים לעבוד ולשמש את המטרה שלשמה הצבתם אותם בעסק שלכם.
  • ליצור שלט נצחי שיחזיק מעמד שנים רבות – מיטב עיצובי שילוט הפנים הם נצחיים. הם לא קשורים למגמות עכשוויות שמופיעות חדשות לבקרים וחולפות להן כהרף עין, וגם לא לפרשנות חולפת של מותג אידיאלי בן חלוף. מומחי העיצוב ממליצים ליצור שילוט פנים שנוצר כדי להישאר, עיצוב שעולה בקנה אחד עם המותג של החברה ועם האלמנטים הדקורטיביים האחרים המאפיינים את העיצוב המשרדי שלכם. השקיעו בתוכנית שילוט פנים מתאימה, מושכת ומשולבת לחלוטין בסביבה המעוצבת שלכם, אך לא בהכרח תלויה בריענון השילוט בעקבות יצירת מותג חולף.

לבסוף, שלטי פנים מעוצבים באופן מושכל שנוצרו כדי להישאר, חוסכים לכם כסף, זמן ומאמץ, במיוחד בשוק שבו חברות מתמזגות ומשתנות במהירות.

איך לעצב ולבחור את השלט המתאים ביותר לעסק שלך
קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על עיצוב ובחירת השלט המתאים לעסק

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על עיצוב ובחירת השלט המתאים לעסק. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של עיצוב ובחירת השלט המתאים לעסק משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של עיצוב ובחירת השלט המתאים לעסק ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על עיצוב ובחירת השלט המתאים לעסק מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)