חריטה על מנעול

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

לחריטה על מנעולים יש משמעות גדולה שעומדת מאחורי העניין.
בכדי להמחיש את המשמעות כדאי שנפתח בסיפור.

האזינו לכתבה

איך התחיל מנהג מנעולי אהבה ?

בשנת 1,915 במרכז סרבייה לפני מלחמת העולם הראשונה, בחורה בשם נאדה שהייתה מורה מעיירה באותו האזור הייתה מאוהבת בקצין סרבי בשם רלייה.
הזוג המאוהב היה נוהג להיפגש על גשר "מוסא לובאבי" ששם היו נוהגים לבלות את זמנם הפנוי בתיכנונים על החתונה וחיי הנישואין המאושרים שמצפים להם בהמשך.

עוד לפני שהספיקו להתחתן פרצה מלחמת העולם הראשונה.
הקצין הסרבי, רלייה יצא להילחם ביוון ולאחר זמן לא רב התאהב באישה יפה מאותו האזור ונשאר לחיות איתה שם, ולא חזר מעולם אל נאדה.
נאדה שנשארה לבד בכפר נכנסה לדיכאון עמוק שבסופו של דבר דירדר את מצבה הבריאותי עד שמתה משברון לב.

חריטה על מנעול

מאז, התעורר המנהג של חריטה של שמות על מנעולים.
בנות הכפר ששמעו על סיפורה העצוב של נאדה ופחדו שאותו הדבר יקרה להן, החלו במנהג של מנעולי אהבה והוא לכתוב את השם שלהן והשם של האהוב שלהן על גבי המנעול, לנעול את המנעול על גבי אותו הגשר שנאדה ורליה היו נפגשים ולהשליך את המפתח אל עבר הנהר.

קצת על חריטה על מנעול

כיום, ניתן לראות איך חריטה על מנעול הפכה נפוצה בקרב מדינות רבות, ורבים אימצו את מנהג זה כולל ישראל שניתן לראות את גשר הירקון בתל אביב שהפך להיות מושא לאותו מנהג.
חריטה על מנעול כיום קלה יותר מתמיד באמצעות טכנולוגיית הלייזר, וניתן לחרוט שמות על מנעולים למגוון מטרות ולא רק עבור מנעול אהבה.

חריטה על מנעול-2

למעשה, ניתן לחרוט שם על מנעול בכדי לסמן את בעלותינו על אותו המנעול, או לסמן שאותו הפריט שאותו אנחנו נועלים הוא בבעלותינו.
כמו כן יש לשים לב כשמבצעים הזמנה של חריטה על מנעול האם נותן השירות מחזיק במלאי מנעולים או שאתם צריכים להביא לו מנעול ממכם בכדי שיחרוט.
באמצעות קרן הלייזר אנו יכולים לבצע עבורכם חריטה על מנעול ללא שום בעיה ובמהירות ללא צורך בהזמנת כמות, מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי להנות משירות מקצועי ויחס חם ואדיב.

חריטה על מנעול
קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חריטה על מנעול

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על מנעול. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על מנעול משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על מנעול ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על מנעול מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה בלייזר על תכשיטים

חריטה בלייזר על תכשיטים

התכשיטים הינם אביזרים מעוצבים המשמשים בתרבות האנושית לקישוט בלבוש וליופי. ישנם כאלו המעניקים לאחרים תכשיטים כאות מתנה המביעה אהבה בין בני זוג, וישנם כאלו המעבירים

קרא עוד »
חריטה על פלסטיק בלייזר

חריטה על פלסטיק בלייזר

מהי חריטה על פלסטיק בלייזר? מהם היתרונות שלה? ועל מה בכלל חורטים ולאיזו מטרה? חריטה בלייזר באופן כללי, היא תחום עצום שנועד לשימושים רבים בתעשייה.

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)