חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חיתוך עץ MDF לפי מידה בלייזר

חיתוך עץ MDF לפי מידה בלייזר

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

עץ ה – MDF הינו עץ מלאכותי העשוי נסורת ואבק שיוף ומשמש כעץ נגרים.
זהו העץ הנפוץ ביותר בתעשיות החיתוך השונות מאחר ופני השטח שלו אחידים מה שמאפשר להדביק אותו כמעט לכל צורה ולחתוך אותו לכל צורה שרוצים באמצעות חיתוך עץ בלייזר.

האזינו לכתבה

החומר אחיד למראה ומגיע בכל העוביים המבוקשים בתעשיה, העץ הינו אטרקטיבי לשימוש בין היתר בגלל המחיר הזול שלו ביחס לסוגי עץ אחרים לא מעובדים אך יחד עם זאת הוא בעל תכונות זהות לעץ רגיל בפרט לספיגה שלו למים שגם אותה אפשר למנוע באפשרות ציפוי מיוחד על גבי ה – MDF.

עץ MDF בחיתוך לייזר

כשרוצים לחתוך MDF בלייזר לפי מידה זה ניתן לביצוע באמצעות קרן הלייזר, לחתיכות מאוד מדוייקות ולקבלת תוצאה איכותית ללא שאריות חומר וללא הצורך בשיוף לאחר הביצוע.
ניתן לחתוך MDF לפי מידה בעובי של 3 מ"מ ועד 17 מ"מ ולפעמים אפילו יותר, ובמקרים שחותכים עץ MDF מעכב בעירה החיתוך יהיה יותר קשה ומסורבל אך אפשרי, אבל בעוביים יותר נמוכים.

בתעשייה, ניתן לחתוך MDF בלייזר לפי מידה בכדי לייצר שבלונות שונות למיקומים, שבלונות לצבע ולדפוס, בניית אב טיפוס או הגשת פרוייקט גמר לאוניברסיטה חיתוך עץ לפי מידה לסטודנטים ועוד.

חריטה בלייזר על עץ MDF

מאחר והעץ מלאכותי ומעובד, התוצאה מתהליך הייצור המתקבלת היא שטח פנים אחיד ובהיר יחסית.
לכן קרן הלייזר יכולה לחרוט בלייזר עליו בצורה מושלמת וכתוצאה מתהליך הצריבה התוצאה המתקבלת היא ניגודיות מושלמת באזורים הכהים שבהם הלייזר פוגע לבין האזורים הבהירים שבהם הלייזר לא פוגע.
ניתן לחרוט על MDF  בלייזר בכדי ליצור שילוט בסגנונות שונים לעסקים, לחרוט על שבלונות וריהוט ועוד.

חיתוך עץ MDF
קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חיתוך עץ MDF לפי מידה בלייזר

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חיתוך עץ MDF לפי מידה בלייזר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חיתוך עץ MDF לפי מידה בלייזר משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חיתוך עץ MDF לפי מידה בלייזר ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חיתוך עץ MDF לפי מידה בלייזר מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)