חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה וסימון על כלי נשק ואקדח – המדריך המלא

חריטה וסימון על כלי נשק ואקדח – המדריך המלא

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

כל מי שמעורה מעט בענייני היומיום של המשטרה וכוחות הביטחון או כל מי שמכיר היטב סדרות בלשיות אודות פעילות המשטרה ופענוח פשעים יודע שעל כלי נשק מכל הסוגים מוטבעים מספרים סידוריים או שיש עליהם חריטות רשמיות מטעם מי שעושה בהם שימוש.

האזינו לכתבה

חריטה וסימון על כלי נשק ואקדח יכולה להתבצע אך ורק באופן רשמי, מוסמך ומורשה ולא כל אחד יכול לעשות זאת, גם אם יש בסביבת מקום מגוריו אנשי מקצוע מעולם החריטה.

כאשר רוצים לחרוט על חפץ כלשהו – רוצים לעשות זאת כי יש חשיבות גבוהה גם לעצם החריטה וגם למילים או הסימונים שיהיו חרוטים. דבר נוסף הוא שכנראה רוצים שהסימונים האלה יחזיקו מעמד למשך כמה שיותר זמן ויהיה זה קשה מאד, עד כדי בלתי אפשרי להסיר את החריטה או להסיר את הסימונים. יתרה מזאת, על מנת להסתיר את המלל החרוט יש רק אפשרות אחת – לשייף את גוף כלי הנשק או האקדח – מה שיצביע בבירור על פעילות לא חוקית מצד מי שיעשה את זה.

מה מטביעים על גבי כלי נשק ואקדחים?

במדינות מתוקנות חייב להיות מעקב אחרי כלי נשק ולא כל אזרח יכול לשאת אותם. צריך רישיון וגם קיומו של הרישיון דורש רישום כחוק של כלי נשק ברשותו של אותו אדם. לכל כלי נשק או אקדח יש סימון של מספר סידורי ויירשם באופן חוקי ומוסדר איזה כלי נשק יש ברשותו של כל אחד שמחזיק. המספרים הסידוריים נקבעים על ידי רשויות החוק והם משמשים בתור תעודת הזהות של כלי הנשק. לעולם לא יהיו כמה כלי נשק בעלי אותו מספר סידורי, אלא אם כן, כאמור, הטבעת המספר מערבת פעילות פלילית או לא חוקית. חריטה וסימון על כלי נשק ואקדח תבוצע אך ורק על ידי מי שהוסמך לעשות זאת ויידע לעקוב אחרי המספרים הסידוריים שהולכים ונתפסים. כך לא ייווצר מצב שיהיה יותר מכלי נשק אחד עם אותו מספר סידורי.

מי שיש ברשותו כלי נשק או אקדח ברישיון ובאופן מוסדר וחוקי לא צריך בעצם להתייחס כלל למספר שחרוט עליו, מלבד להתפעל מאיכות גבוהה של מלאכה שמבוצעת בשיטות מסורתיות ומעניינות. למרות העידן הטכנולוגי דיגיטלי ושלל אפשרויות לביצוע פעולות כאלה ואחרות בשיטות מתקדמות ומרתקות – החריטה על גבי כלי נשק ואקדחים חייבת להיות מבוצעת באופן מסורתי, שכן החריטה היא הדרך שבזכותה אפשר להימנע משינויים או ניסיון למחוק את הכתוב.

חריטה וסימון על כלי נשק ואקדח המדריך המלא

קשה מאד להעלים או למחוק את המספר הסידורי ולכן עצם החריטה מקשה על מי שהכוונות שלו לא טהורות ובוודאי שלא חוקיות. מכיוון שרוב כלי הנשק בצבע שחור או צבע כהה אחר – הרי שהמספר הסידורי יהיה חרוט בצבע לבן או בהיר אחר ואין שום דרך למחוק אותו או לגרום לו להיעלם. כלי נשק או אקדח שהמספר הסידורי שלו לא ברור או שנראה שמישהו ניסה למחוק – מיד צריך להדליק נורה אדומה בקרב מי שרואה את זה.

חריטה על כלי נשק

כמובן שהדיון אודות החריטה על גבי כלי נשק נכון ורלוונטי אך ורק למי שיש ברשותו כלי נשק כחוק או שהוא מתעתד לשאת כלי נשק, מכל סיבה שהיא. הנושא של חריטת המספר הסידורי היא חלק מההסבר שאנשים אלה צריכים לקבל וכך הם יידעו איך להתייחס למספר המוטבע ובעיקר – איך לא לעשות שום דבר שיפריע לנראות הבולטת שלו.

פנו אלינו עוד היום לטלפון מספר 050-9595004 אם אתם מחפשים שירות או מידע בנוגע לחריטה על גבי כלי נשק ואקדחים.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חריטה וסימון על כלי נשק

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה וסימון על כלי נשק. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה וסימון על כלי נשק משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה וסימון על כלי נשק ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה וסימון על כלי נשק מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

רעיונות לחריטה על מפרט

רעיונות לחריטה על מפרט

נגני גיטרה קלאסית, אקוסטית, חשמלית ובס, נגני בנג'ו ואפילו מנדולינה משתמשים בעשרות סוגים של מפרטים. מפרט הוא כלי חובה לכל מוזיקאי מקצועי וחובב, מחייב במקרה

קרא עוד »
חריטה על מצבה

חריטה על מצבה בלייזר

הקדמה חריטה על מצבה היא דרך מרהיבה ואיכותית לציין זכרם של אהובים שהלכו לעולמם. השילוב של חריטה ולייזר מאפשר ליצור מצבות מותאמות אישית, בעלות רמה

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)