חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה על קרמיקה – המדריך המלא

חריטה על קרמיקה – המדריך המלא

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

מי שמחפש רעיונות מקוריים וייחודיים לעיצוב הבית יכול לחשוב על אריחי קרמיקה שיש עליהם חריטה אישית בעיצוב שהוא חשב עליו בעצמו.

האזינו לכתבה

בשנים האחרונות יש הרבה שימת לב ומיקוד על התאמה אישית של מוצרים או רעיונות ולא תמיד חייבים ללכת עם הזרם ולעשות את מה שכולם עושים או שיש אצל כולם. גם כאשר מדובר על אריחי קרמיקה – לכאורה מה שמותקן על הקירות של חדר האמבטיה, השירותים או המטבח – לא צריך להתפשר על מה שבדרך כלל כל אחד בוחר ואפשר להפוך את האריחים למיוחדים, יפים, מעניינים ובעלי אמירה אישית.

חריטה על קרמיקה כבר מזמן עברה מהיותה טרנד זמני לאופנה מבוקשת ופופולרית ומי שצריך לעשות שימוש באריחי קרמיקה יודע שיש באפשרותו להפוך אותם לכאלה שאין בשום מקום אחר.

מה חורטים על קרמיקה?

על מנת למצוא בדיוק את מה שהכי מתאים בשביל חריטה על קרמיקה צריך להבין את הייעוד והמטרה של האריחים. יש כאלה שאמורים להיות מותקנים על הקירות של חדר האמבטיה ולכן מה שיתאים עליהם זה עיטורים שקשורים במים או מילים ומשפטים הומוריסטיים. כיום בעידן של מתן מתנות אישיות – אריח שעשוי מקרמיקה ועליו חריטה אישית שמתאימה בדיוק למי שאמור לקבל את האריח – הוא מתנה מיוחדת, אישית וכזאת שיש מאחוריה הערכה אישית רבה והמון רגש. במקום לכתוב מכתב או להעניק מתנה חומרית שלא תמיד תהיה בשימוש או מתאימה לנסיבות – חריטה על קרמיקה של משפט מעצים, ברכה או איחול וכמובן מילים של הערכה ותודה – יכולה להיות מתנה מקורית וייחודית שלא כל אחד מקבל.

חריטה על קרמיקה – המדריך המלא

איך חורטים על קרמיקה?

אין זה פשוט לבצע חריטה על גבי אריחי קרמיקה, שכן מדובר בחומר גלם שאחת מהתכונות המהותיות שלו היא דרגת הקשיות הגבוהה שלו. על מנת שהחריטה תהיה ברורה, עמידה וכמובן הכי איכותית שאפשר – צריך לבצע אותה בעזרת אחת מהאפשרויות הבאות – האחת היא מכשור מסורתי שכולל מנגנון מכאני עם מחט שמבצעת את החריטה והשנייה היא על ידי טכנולוגיית לייזר מתקדמת. אין ממש יתרון לאחת על פני השנייה מלבד התהליך המהיר יותר שאפשר להשיג בעזרת הלייזר. אנשים רבים דווקא נמשכים למלאכות המסורתיות יותר, אלה שנדמה שנעלמו מן העולם ורוצים לחוות שוב את אופן הפעולה המכאני שכמעט ולא רואים. בעיניהם אריח חרוט שהחריטה עליו בוצעה בדרך כזאת יהיה בעל יופי פנימי שצריך יהיה להבין ולהעריך ולכן זו דרך החריטה שתהיה מועדפת עליהם.

איך בוחרים את המקום המתאים לביצוע החריטה?

עם כל הכבוד לטכנולוגיות מתקדמות – אין כמו הערך הרגשי העמוק למלאכה שמבוצעת מהלב ועם מכשור שלא נס ליחו גם לאחר הרבה מאד שנים בנוף. חשוב לבחור בקפידה את אנשי המקצוע שמציעים את השירותים, לבחון לעומק פרויקטים קודמים ודומים שהם ביצעו וכמובן שחשוב לשוחח איתם ולבחון את התקשורת איתם. יש חשיבות גבוהה בידי מי מפקידים את המשימה של הכנת אריח קרמיקה חרוט שכנראה יש מטרה לעצם העיצוב והיצירה שלו ולכן הבחירה באיש המקצוע שיבצע את העבודה היא בחירה מהותית. במידה ואכן מדובר על משימה שיש בה הרבה רגש – חשוב להבהיר זאת על מנת לרתום את שיתוף הפעולה שלו.

אם אתם מחפשים שירותי חריטה על אריחי קרמיקה לכל צורך – פנו אלינו כבר היום בטלפון מספר 050-9595004 ונשמח לסייע לכם!

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חריטה על קרמיקה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על קרמיקה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על קרמיקה משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על קרמיקה ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על קרמיקה מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)