חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה על עט פרקר – למי והכיצד?

חריטה על עט פרקר – למי והכיצד?

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

אם אתם מחפשים מתנה פרקטית, מכובדת ואלגנטית – חריטה על עט פרקר היא הכיוון שלכם. עטים אלו נחשבים ליוקרתיים ואיכותיים מאוד במינון הדיו ובנוחות הכתיבה ויכולים להיות מלווים בהקדשה יפה ומרגשת, עם המון הערכה ואהבה.

האזינו לכתבה

אז למי נהוג להעניק עט פרקר במתנה ומה בדיוק אפשר לחרוט עליו?

חריטה על עט פרקר - למי והכיצד

בשביל מי אני חורט על העט?

כן, אולי מדובר במתנה שחוקה. נכון, בטוח שלבוס שלכם כבר יש לא מעט עטים על שולחן המנהלים שלו. אז למה בכל זאת? כי עט פרקר עם חריטה זה תמיד מכובד, תמיד שימושי, תמיד יוקרתי ותמיד מביע את הרגשות הנכונים מבלי שתצטרכו להתאמץ יותר מידי.

חריטה על עט פרקר תוכל להתבצע לכל מטרה, אבל לרוב מדובר במתנה פורמלית יותר, שמסמלת את העולם העסקי. לכן עט פרקר עם חריטה היא עאופציה מצוינת לכל מי שמחפש שי לעובדים, מתנות פרידה מעבודה, מתנה מיוחדת לבוס, הוקרה והערכה על קידום בתפקיד או משהו אישי שרוצים להודות עליו וכד'.

חריטה על עטים מתאימה מאוד גם למקרים שבהם מישהו קרוב אליכם – ילדים, חברים, בני משפחה, פתחו משרד חדש או התחילו עסק חדש משלהם. במקרים אלו, חריטה על עט יהפוך למעין סמל שמלווה את בעל העסק מהרגע הראשון ועט שכזה תמיד יישאר קרוב לליבו, גם אם הדיו שלו כבר אזל.

מה חורטים על עטים?

חריטה על עטים מתאימה למגוון מצבים ולכן יש טווח רחב מאוד של מילים ומשפטים לחרוט עליהם. אם זו חריטה על עט פרקר שמטבע הדברים מכוונת למישהו שהיחסים איתו יותר רשמיים, נוכל להציע לכם להשתמש בראשי התיבות של מקבל המתנה, בציטוט מעורר השראה שימשיך ללוות אותו או בברכה להמשך הדרך. היופי שבחריטה בלייזר, הוא שמה שתחרטו יישאר על העט לנצח, כך שגם אחרי שהוא מסיים לעבוד נהוג לשמור אותו במגירה.

עטים-עם-חריטה

10 רעיונות לחריטה על עט פרקר

  • יגעת ומצאת – תאמין
  • אין דבר העומד בפני הרצון
  • בהצלחה בדרכך החדשה
  • עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה
  • בהערכה רבה
  • מחשבה בוראת מציאות
  • Think. Feel. Create
  • If you can dream it, you can do it
  • Inspiration exists, but it has to find you working
  • תחתום לי בבקשה

כמובן שאפשר לבצע חריטה על עטים מסוג פרקר על שם מקבל המתנה, שם החברה וכד'.

עטים עם חריטה – פתרון מהיר למתנה יפה

אם אתם מחפשים מתנה יוקרתית ושוברים את הראש על מה לקנות לבוס, לקולגה שעוזב, לבן שפתח עסק עצמאי, לאחות שקיבלה את רישיון עריכת הדין – חריטה על עט פרקר תוכל להיות דווקא המתנה האישית והשימושית שחיפשתם. רוצים להעניק מתנה יפה עט חרוט במתנה למישהו או מישהי שאתם אוהבים? אנחנו חלום חרוט, הכתובת בשבילכם. אתם מוזמנים להיכנס פנימה ולהתרשם מהרעיונות, המוצרים והמחירים.

חריטה על עט פרקר למי וכיצד
קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חריטה על עט פרקר

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על עט פרקר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על עט פרקר משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על עט פרקר ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על עט פרקר מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על מטבעות בלייזר

חריטה על מטבעות בלייזר

מחפשים מתנה מקורית, מפתיעה ומרשימה? תוהים איך אפשר ליצור הקדשה מרגשת לאדם אהוב וקרוב שאתם מאוד מעריכים? יש לכם צורך במוצרי קידום מכירות שישאירו רושם

קרא עוד »
חריטה בלייזר על נירוסטה ופלדת אל חלד

חריטה בלייזר על נירוסטה

על הנירוסטה והשימושים בתעשיה הנירוסטה היא למעשה פלדת אל חלד המורכבת משילוב של ברזל וכרום. זוהי מתכת שעיקר השימוש בה בתעשייה נובע מהעובדה שהיא עטופה

קרא עוד »
מתנות אישיות חריטה עץ על לייזר

מתנות אישיות מעץ

כשמגיעים לנושא של חריטה בלייזר כולנו כבר יודעים את תרומתו לתעשיות השונות, בין אם מדובר בתעשיית הייצור, פיתוח אב טיפוס, התאמה אישית של מוצרים, וכמובן

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)