חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה בלייזר על זכוכית | צריבה על זכוכית

חריטה בלייזר על זכוכית | צריבה על זכוכית

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

חריטה על זכוכית בלייזר, חריטת תמונה על זכוכית או צריבה על זכוכית יכולה ליצור עבורינו תוצאות מרשימות.
הזכוכית היא חומר הנחשב יוקרתי בתעשייה בזכות המראה הנוצץ והשקיפות שהיא מעניקה, כך שהחריטה המתבצעת עליה באמצעות קרן הלייזר יוצרת כיתוב לבן מרהיב וניתן לבצע משפט שבחרנו או לוגו מסויים, מחיר חריטה על זכוכית נחשב יוקרתי .

האזינו לכתבה

יש לדעת להתמקצע בנושא ולכן חשוב לפנות לנותן שירות בעל ניסיון בחריטה על זכוכית בלייזר, חריטת תמונה על זכוכית או צריבה על זכוכית, מהסיבה שזכוכית היא חומר שביר ועדין ולכן יש לתכנן את עוצמת הלייזר בהתאם, כך שמצד אחד היא תבצע צריבה על הזכוכית ומצד שני היא לא תהרוס את החומר.

צריבה על זכוכית בלייזר

ניתן לראות איך הזכוכית תופסת מקום מרכזי בתעשייה בנוסף מחיר חריטה על זכוכית, הן בחיתוך זכוכית בלייזר והן בחריטה על זכוכית לסימונים שונים כמו חריטת תמונה על זכוכית .

חריטה בלייזר על זכוכית צריבה על זכוכית

חריטה על מראה

ניתן לבצע חריטה מרהיבה על מראה למטרות שונות.
מראות עם חריטה יכולות להיות חלק מעיצוב הבית באופן מרהיב וייחודי בזכות החריטה היוקרתית שנוצרת על גבי הזכוכית, כך שניתן לשים מראה עם חריטה בכל בית ומומלץ יהיה לחרוט את שם המשפחה.
כמו כן, ניתן גם לשים מראה עם חריטה בכדי לתת סימוני דרך בתוך מתחם מסויים, לדוגמא מראה בתוך אולם אירועים עם חריטה שמסמנת לאן ללכת בכדי להגיע לשירותים.

חריטה על כוסות זכוכית

כשרוצים להעניק מתנה לבוס או מתנה לאדם קרוב שהיא לא בהכרח מתנה לבן הזוג, יכול להיות שנרצה לשלב כלי זכוכית ועל גבם חריטה בכדי להפוך את המתנה לאישית.
כך למעשה ניתן להביא סט של כוסות זכוכית עם חריטה אישית ולרשום את שמו של מקבל המתנה או משפט יפה להקדשה.
כמו כן ניתן לבצע חריטה על כוסות צ'ייסר ועוד.

חריטה על כוסות זכוכית

חריטה על בושם

הבושם כשלעצמו הוא תמיד מתנה נפלאה.
אך אם אנו רוצים להעניק מתנה אישית וגם בושם, ניתן לשלב את השניים באמצעות חריטה על בושם בלייזר.
תוכלו להוסיף משפט הקדשה יפייפה על גבי בקבוק הבושם כך שבכל פעם שמקבל המתנה ישתמש בו, הוא יראה את החריטה על הבושם שהבאתם לו.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חריטה בלייזר על זכוכית

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה בלייזר על זכוכית. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה בלייזר על זכוכית משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה בלייזר על זכוכית ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה בלייזר על זכוכית מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)