חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » רעיונות לחריטה על בושם

רעיונות לחריטה על בושם

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

תנו לאהובים שלהם הזדמנות לקבל מתנה חלומית, מטריפה ואישית במיוחד. חריטה על בושם היא רעיון מקסים ומקורי למי שמחפש הפתעה רומנטית, דרך מעניינת להעביר מסר, לפנק ולהרעיף אהבה.

האזינו לכתבה

מחפשים רעיון טוב לחריטה? הבאנו כמה.

רעיונות לחריטה על בושם

חריטה על בושם כמתנה אישית מהפנטת

צריבת זכוכית מתבצעת כיום על טווח רחב מאוד של מוצרים כמו מראות, כוסות, חריטה על מגן הוקרה או חלון ועוד המון. לכן חריטה על בושם איננה שונה מבחינת השיטה, האיכות והדיוק שהיא מפיקה. בשמים מתפקדים כפריט אופנתי ולכן חשובה הנראות החיצונית שלהם לא פחות מהניחוח. אם אתם מחפשים מתנה לבן זוג, לחברה טובה, לאמא, לחתן ועוד – תוכלו לרכוש את הבושם האהוב עליהם ולהזמין עליו חריטה על זכוכית בפונט, בצורה ובמראה המדויקים שתרצו להעביר.

בושם עם חריטה אישית

מהו הבושם הרצוי?

אם מדובר בקניית מתנה לחברה טובה, לחבר, לכלה שמתחתנת או לחברה מהעבודה, לא בטוח שתרצו שהם יגלו על המתנה לפני כן. לכן אם לא ידוע לכם מהו סוג הבושם שהם משתמשים בו, תאלצו לפנות לחברים ולמכרים שיכולים לעזור. העזרה הגדולה ביותר תהיה אלו שמתגוררים עם אותו אדם ויכולים לזהות בקלות את הבושם שלו על המדף. אם מדובר במתנה לבעל או בן זוג, את בוודאי יודעת מה הבושם החביב עליו. אם תרצי, תוכלי גם לקנות בושם חדש בריח שנראה לך מתאים. הוא בטוח סומך על הטעם שלך.

התאמת ההקדשה לבושם

כבר חשבתם מה לחרוט? אם לא – זה הזמן להתחיל. חריטה על בושם צריכה לקלוע גם למראה הפיזי של שטח הבקבוק ולכן אם תבחרו ציטוט ארוך מידי, הוא עלול לא להתאים לבקבוק עצמו. בכל מקרה, כשמדובר בביצוע חריטה על זכוכית, כדאי להימנע ממלל ארוך מידי. התוצאה הסופית של זכוכית עמוסה וצפופה הופכת לפחות נעימה לעין ולפעמים גם מקשה על חוויית השימוש. ולכן כשמדובר בבושם, שמרו על מסר קליל, אוהב ומפרגן. את הציטוטים העמוקים ומעוררי ההשראה כדי לשמור להזמנות חריטה על מוצרים אחרים.

מה ניתן לחרוט על הבושם? הנה כמה רעיונות:

  • אושר הוא כמו בושם: לא ניתן לצקת על אחרים מבלי לשפוך כמה טיפות על עצמך.
  • לא יכול בלי הריח שלך
  • עם בושם או בלי, הריח שלך תמיד ממכר
  • אשתי האהובה מזל טוב
  • לגבר של חיי מגיע הטוב ביותר
  • בסוף הבושם ייגמר, אבל האהבה שלנו תמיד תישאר
  • משהו חדש מתחיל אצלך עכשיו
  • באהבה ממני
  • ריח טוב הוא לפעמים געגוע…
  • ניחוח של אהבה
  • לאהוב/ אהובה שלי

אפשרות נוספת היא לבצע חריטה על זכוכית הבקבוק של השם, למשל Dana Sharon או ראשי התיבות: D.S, להוסיף את שמות בני הזוג לדוגמה: Dana & Eliran או בראשי התיבות D & E, להוסיף חריטה של לב, כוכב או סימנים נוספים. מומלץ שלא לחרוט בכל שטחי הבקבוק, כדי לשמור עליו נקי ואלגנטי למראה.

רעיונות לחריטה על בושם

שאלות נפוצות על חריטה על בושם

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על בושם. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על בושם משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על בושם ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על בושם מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על מסגרת לתמונה

חריטה על מסגרת לתמונה

לעיתים אנו נרצה להביא מתנה לאדם קרוב וכמובן שהמטרה שלנו היא להיות כמה שיותר מקוריים. לכן, הדרך הטובה ביותר שלנו לעשות זאת היא להתאים אישית

קרא עוד »
חריטה על פרספקס

חריטה בלייזר על פרספקס

במאמר אחר דיברתי רבות על הסוגייה של חיתוך פרספקס בלייזר שלמעשה רוב התעשייה נוהגת להשתמש בו דווקא לכיוון של חיתוך בלייזר ולא שוקלת את האפשרות

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)