חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » רעיונות מקוריים לחריטה על טבעת נישואין

רעיונות מקוריים לחריטה על טבעת נישואין

עודכן לאחרונה

הפקה של חתונה היא הפקה מיוחדת במינה ויש הרבה התרגשות סביבה.

האזינו לכתבה

החתן והכלה עובדים לא מעט על מנת למצוא את ספקי השירות שיתאימו לאירוע שלהם, ייפגשו עם כמה מהם, יבדקו תאריכים, יבחרו את המקום המתאים ביותר וכמובן יקבעו עם כל מי שצריך לתת שירות ספציפית ביום הזה. אחד העיסוקים החשובים לקראת החתונה הוא בחירת הטבעות שהחתן והכלה יחליפו מתחת לחופה במהלך טקס הקידושין.

כאן חשוב לשים לב האם החתונה עומדת להתקיים ברוח ההלכה היהודית או שלא, שכן במידה והחתונה תהיה חתונה דתית הרי שאסור יהיה לחרוט כיתוב אישי על גבי הטבעות. רעיונות מקוריים לחריטה על טבעת נישואין  מתאימים כאשר החתן והכלה מתחתנים ברוח חילונית או רפורמית וגם בבחירת המלל המתאים יש לא מעט בחירה והתלבטות. אילו אפשר למצוא כיום ואיך בעצם הכי כדאי לחשוב על הכיוון הזה?

חריטה על גבי טבעת נישואין

המהות של החריטה על גבי הטבעת קשורה להפיכתה של הטבעת ליותר אישית ובעלת משמעות רגשית עמוקה עבור שני בני הזוג. ייתכן והם ישתפו חברים או בני משפחה בעצם החריטה וגם מאד יכול להיות שזה יהיה סוד כמוס רק של שניהם. את הטבעת עצמה אמנם אפשר יהיה לראות כלפי חוץ אבל על המילים שחרוטות בפנים רק החתן והכלה יידעו. מה ייחשב בתור רעיונות מקוריים לחריטה על טבעת נישואין?

קודם כל – פסוקים או ציטוטים שקשורים באהבה, בחברות ובהערכה כלפי זה או זו שעומדים לבלות איתם את המשך החיים. רעיון נוסף הוא שילוב של שני השמות של החתן והכלה וכמובן איזשהם ברכה או איחול שהם מאחלים זה לזו. מכיוון שהנושא של חריטה על גבי טבעות נישואין לא תמיד נראה כפופולרי ומוכר בקנה מידה המוני – הרי שלא משנה איזה משפט ייבחר לבסוף – הוא יהיה מקורי ומעניין. מעבר לזה, לא תמיד המקוריות היא החשובה כאן, שכן אם יש משפט או רעיון ששני בני הזוג מתחברים אליו – הרי שזה מה שחשוב וזה המשפט שיחבר ביניהם.

איך מבוצעת חריטה על טבעות נישואין?

אין ספק שמדובר בשאלה מעניינת מאד, שכן יש טבעות נישואין שהן מאד דקות וקטנות ונשאלת השאלה איך, אם בכלל, אפשר לחרוט עליהן. ברוב המקרים החריטה תתבצע דווקא בחלק הפנימי, זה שצמוד לעור של האצבע על מנת להפוך את החריטה לדיסקרטית ואישית. כמובן שאפשר גם לחרוט על החלק החיצוני וכך החריטה תהיה גלויה לעיני כל.

כאשר חושבים על רעיונות מקוריים לחריטה על טבעת נישואין אפשר גם לחשוב על שילוב בין אותיות השם של החתן והכלה, עיצוב של שמות או מילים חשובות עבור שניהם באופן אישי או כמובן אותם ציטוטים שכבר נאמרו על ידי אנשים חכמים בזמן עבר אך נחשבים לכאלה שמעצימים, מחזקים תחושות של אהבה וחיבה וכאלה שלאורם רוצים החתן והכלה להקים את הבית המשותף שלהם לאחר החתונה.

חריטה על טבעת נישואים- המדריך המלא

החריטה עצמה תתבצע על ידי מכשור משוכלל ומתקדם, כזה שמבוסס על חריטה על ידי קרן לייזר זעירה ומדויקת ולאחריה ייתכן ויהיה סיכום לפיו החריטה תמולא בצבע שיבליט אותה. בעזרת אנשי מקצוע מעולם החריטה אפשר גם למצוא את הרעיון הטוב ביותר וגם לבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר. טבעת הנישואין מעולם לא הייתה אישית וייחודית יותר וללא ספק התחום הזה ילך ויתפוס תאוצה עם הזמן.

אם גם אתם רוצים לחרוט חריטה אישית וייחודית על טבעת הנישואין פנו אלינו לטלפון מספר 050-9595004 ונשמח לסייע!

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חריטה על טבעת נישואין

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על טבעת נישואין. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על טבעת נישואין משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על טבעת נישואין ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על טבעת נישואין מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על קערה

חריטה על קערה בלייזר

הקדמה חריטה בלייזר היא תהליך מדהים שמאפשר להוסיף ערך ואישיות לקערות באופן ייחודי. באמצעות טכנולוגיית הלייזר, ניתן לחרוט תמונות, טקסטים ועיצובים מותאמים אישית על משטח

קרא עוד »
חיתוך מדבקות צורני בלייזר

חיתוך מדבקות צורני בלייזר

שימושים שונים למדבקות הסוגים השונים של חיתוך המדבקות מעניקים לנו מוצרים שימושיים למגוון גדול של אפשרויות. ישנם כאלו שירכשו מדבקות עבור מיתוג העסק שלהם ובכדי

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)