חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה על לוח שש בש מעץ בעיצוב אישי

חריטה על לוח שש בש מעץ בעיצוב אישי

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

אם אתם מחפשים מתנה שתאחל שפע של מזל, חכמה והצלחה – שש בש בעיצוב אישי עם חריטה יכול להפוך למתנה הנפלאה והמקורית ביותר שתמצאו!

האזינו לכתבה

מתנות מקוריות הן תמיד "תיק": מצד אחד, אלו הם אנשים יקרים וקרובים שנרצה להשקיע עבורם במתנה מיוחדת, מפתיעה ויוצאת דופן כמו שש בש בעיצוב אישי. מצד שני, אנחנו נדרשים להשקיע עוד הרבה מאמצים ומשאבים כדי לחשוב על מתנה מקורית שכזו ולהוציא אותה אל הפועל, מה שלא תמיד מתאפשר בעקבות קוצר הזמנים או התקציב.

לוח שש בש מעץ בעיצוב אישי עם חריטה בלייזר יכול לקלוע גם לפן המקוריות וגם לתקציב, מאחר ומדובר במתנה די זולה. את לוח השש בש ניתן כמובן למצוא בכל חנות, אך אם ברצונכם להפוך אותו ללוח שש בש מעוצב אישי ומיוחד, חריטה בעץ הלוח תוכל לתרום המון למראה והאותנטיות בקרב המקבלים של המתנה. בנוסף, עם לוח שש בש מעוצב תשמחו לגלות שהטכנולוגיה לחריטה בעץ כה מפותחת, עד שאין צורך בהמתנה כל כך ממושכת. הפריט יהיה מוכן תוך מספר ימים בהזמנה אונליין, כך שאין צורך לפנות זמן רב לנסיעה והתרוצצויות בין חנויות.

למה דווקא שש בש בעיצוב אישי ומה הוא מסמל?

הידעתם? משחק השש בש נחשב לאחד ממשחקי הלוח הקדומים ביותר בעולם. זהו משחק לשני שחקנים בלבד, שבו המסע של כל אחד מהם נקבע על ידי מזל – הטלת קוביות. אלא שאת המזל בהטלה, תחליף מאוחר יותר האסטרטגיה. המתקדמים משתמשים לא רק בה, אלא גם במיומנויות מתמטיות ואפילו פסיכולוגיות כדי לנצח את המשחק.

מעצם החוויה המשחקית הזו, שש בש מסמל חכמה, מחשבה עמוקה, ידע, הצלחה, ניצחון ובהחלט גם מזל. את המשחק ניתן לשחק בכל גיל, מילדים ועד מבוגרים ויש לו קהל עצום מאז ומתמיד. לפיכך, מתנה שש בש מעוצב אישית תוכל להתאים לכל הגילאים, כולל לאלו מכם שמחפשים מתנה מושקעת לבר מצווה, לגיוס, לסיום התיכון, לקולגה מהעבודה ועוד.

כאשר לוח השש בש בעיצוב האישי כולל עיטורים או חריטות מיוחדות בעץ, הוא מעשיר את הלוח באלמנטים יפים ומעניינים, שהופכים את המשחק לאטרקטיבי ואת הלוח עצמו לייחודי ויקר ערך. חריטה על לוח שש בש מעץ בעיצוב אישי מסוגלת להעניק ללוח המשחק מראה עתיק, מיושן ואותנטי, מה שמסתדר הרבה פעמים גם עם ערכים שורשיים כמו התרבות, המשפחתיות והנוסטלגיה.

רעיונות טובים לחריטה על לוח שש בש בעיצוב אישי

לוח השש בש מעוצב אישית נפתח מאמצעו לשני הצדדים, כאשר בכל צד ישנם 12 משולשים מלמעלה ומלמטה. המשולשים הם אלו שמשמשים למשחק ולכן מומלץ להימנע מחריטה על גביהם, אלא אם יש לכם רעיון טוב לעיטור מסוים, המלווה את המשולשים מבלי לפגוע בשלמות ובאיכות המשחק עצמו. בכל מקרה אחר, מומלץ לשמור את החריטה למרכז החלק של הלוח, או לבצע אותה מבחוץ, על הדפנות.

באופן כללי, עם שש בש עם חריטה נמליץ לכם להיות כמה שיותר יצירתיים ומקוריים, על מנת להפוך את הלוח לייחודי במלוא מובן המילה, להפתיע ולרגש באמצעותו אנשים חשובים ואהובים.

הרעיון הראשון הוא לחרוט טקסט, ברכה, ציטוט או מלל ככל העולה על רוחכם. תוכלו להוסיף מספרים וסמלילים כמו כוכב או לב, מאחר וטכנולוגיית החריטה מסוגלת להפיק אותם בצורה ובאיכות מעולה.

אופציה נוספת לשש בש עם חריטה היא לחרוט סמלים או עיטורים שמזוהים עם מקבל המתנה. כך למשל, אם מדובר במישהו שאוהב מאוד להקה או זמר/ת מסוימים, ניתן לחרוט את דמויותיהם על גבי הלוח, או את הסימן המזוהה איתם. התוצאה תהיה איכותית ומדויקת מאוד, כמו תמונה ללא צבע.

עוד אפשרות היא להפוך את השש בש בעיצוב האישי לאותנטי ועתיק, כפי שהצענו כבר קודם. תוכלו לעשות זאת על ידי שילוב עיטורים ייחודיים מתקופות היסטוריות שונות, כאשר אחת האפשרויות המקסימות עבור הדור הוותיק, היא שילוב אלמנטים שמזכירים את התרבות שממנה עלו ארצה.

רעיון נוסף הוא להפוך את המרכז החלק של שני הלוחות למקום מעניין ומרכזי על גבי הלוח. תוכלו לעשות זאת על ידי חריטה של מנדלה, פרח, סמל עגול אחר שראיתם, או אפילו תמונה כלשהי, למשל של קוביות משחק.

לוח שש בש מעץ עם חריטה אישית, מרגשת ומפתיעה

אנשים שמשחקים ואוהבים שש בש ישמחו מאוד לקבל לוח מהודר מעץ, הכולל חריטה מיוחדת רק עבורם. טכנולוגיית החריטה בעץ נחשבת למצוינת, מפיקה חריטה ברמה גבוהה הן מבחינת הדיוק והן מבחינת ניקיון התוצאה. זוהי מתנה מקורית, מלאה עניין ומחשבה, שימושית ומהנה, שאפשר להעניק במגוון רחב מאוד של גילאים, מטרות ומועדים.

חריטה על לוח שש בש מעץ בעיצוב אישי

שאלות נפוצות על חריטה בהקדשה אישית על לח שש בש מעץ

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה בהקדשה אישית על לח שש בש מעץ. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה בהקדשה אישית על לח שש בש מעץ משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה בהקדשה אישית על לח שש בש מעץ ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה בהקדשה אישית על לח שש בש מעץ מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חיתוך בדים בלייזר

חיתוך בדים בלייזר

תעשיית הטקסטיל מקיפה אותנו מכל עבר, בין אם היא לבדה ובין אם היא משולבת בחומרים אחרים כמו עץ, פלסטיק, מתכת ועוד. ההגדרה לטקסטיל היא כל

קרא עוד »
חריטה על מחזיק מפתחות

חריטה על מחזיק מפתחות

מחזיק מפתחות עם חריטה אישית הוא מוצר קטן שעושה הבדל גדול. אנו נוהגים לתת מחזיק מפתחות בתור מתנה כשאנו רוצים לתת מתנה סמלית עם משמעות

קרא עוד »
חריטה על חלוקי נחל בלייזר

חריטה על חלוקי נחל בלייזר

הקדמה בעידן הטכנולוגי העכשווי, חריטה בלייזר הפכה לאחד מהפתרונות המובילים לחריטה על חלוקי נחל. היכולת לבצע חריטה מדויקת ואמנותית על מגוון חומרים הופכת את החריטה

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)