חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה על לוח מקשים בעיצוב אישי – המדריך המלא

חריטה על לוח מקשים בעיצוב אישי – המדריך המלא

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

האם אי פעם מישהו עצר לרגע וחשב איך מייצרים את האביזרים הנלווים למחשבים? הרי כיום אין מי שלא עושה שימוש יעיל ונוח במחשבים ובכל הציוד ההיקפי ונראה כי לוקחים כמצב מובן מאליו את הנושא של תפקוד החפצים האלה.

האזינו לכתבה

בפועל כדאי ונחמד לדעת שבחלק מהמקרים מדובר במלאכת מחשבת של ממש, כמו למשל כאשר חושבים על חריטה על לוח מקשים.

האם אי פעם מישהו התייחס לעובדה שהסימנים שעל גבי מקשי המקלדת לא נמחקים או הופכים לבלתי נראים גם לאחר שימוש ממושך ואינטנסיבי? חייבת להיות לכך סיבה טובה. הסיבה היא הרמה הגבוהה שבה הסימון עצמו מתבצע והטכניקה המדויקת והאיכותית והמוקפדת שבזכותה אפשר לעשות שימוש ארוך בלוח המקשים. טכניקה זו באה לידי ביטוי לא רק במקשים של המקלדת אלא בלוחות מקשים רבים ומגוונים שאפשר לראות בכל מיני מקומות ושימושים – קודנים בכניסה לבניינים, לוחות מקשים בעיצוב אישי לוחות מקשים בבנק ועוד.

איך חורטים על גבי לוח מקשים?

לוח מקשים הוא מהדברים האלה שחייב תמיד להיות בשימוש, בולט וכזה שרואים בצורה ברורה. אם מדובר, למשל, בלוח מקשים שצריך להקיש עליו קוד כדי להיכנס לבניין משרדים – הרי שאף אחד לא יכול להרשות לעצמו שהמספרים על גבי המקשים לא יהיו ברורים ובולטים, זאת לאורך זמן. מכאן שעצם הייצור של המקשים חייב להיות איכותי וברמה גבוהה. איך זה מתבצע? על ידי חריטה על לוח מקשים.

החריטה לא יכולה להימחק וברגע שממלאים את החלל שנחרט בצבע איכותי, לוחות מקשים בעיצוב אישי חזק בולט וכזה שלא נמחק או נעלם – אין ספק שהסימון יישאר עמיד במשך הרבה מאד זמן. החריטה עצמה על גבי לוח המקשים יכולה להתבצע (וכדאי שתתבצע) על ידי מכשור שמיועד לביצוע חריטות והוא מבוסס על אותה דרך עבודה כפי שהיו מבצעים חריטות במשך לא מעט שנים, הרבה לפני שנכנסו לתמונה טכנולוגיות הלייזר והדיגיטל.

חריטה על לוח מקשים המדריך המלא

אלה כמובן כבודן במקומן מונח אך על מנת שמלאכות ותיקות יותר, שכבר נחשבות לווינטאג' לא ייעלמו מן העולם – חשוב לשמר אותן ולהמשיך לפנות לבעלי המלאכה לקבלת שירותים מהם. חריטה על לוח מקשים היא השלב האחרון בתהליך, השלב שאליו מתנקזות כל הפעולות המקדימות – תכנון החריטה, בחירת סוג הכיתוב, מיקום שלו על גבי המקשים, קביעת הגודל של הסימנים וכמובן קביעת צבע המילוי.

יש לוחות מקשים שחורים שבהם צריך למלא את החריטה בצבע לבן ויש כאלה בהירים שצריך שצבע המילוי יהיה שחור. את כל ההחלטות האלה צריך לקבל מבעוד מועד ולתכנן בהתאם את ציוד החריטה לקראת הביצוע שלה, שצריך להיות מושלם מיד אחרי הפעם הראשונה. כאשר מבצעים חריטה לא תמיד יש (ובעצם בדרך כלל אין) הזדמנות שנייה לבצע תיקונים או שינויים ולכן אי אפשר להרשות מצב שבו החריטה לא יוצאת טובה או מדויקת.

מי צריך חריטה על גבי לוחות מקשים?

מקלדות נפרדות למחשבים נייחים או ניידים, מקלדות מובנות של מחשבים ניידים, לוחות מקשים בכניסה או לבניינים ואפילו לוחות מקשים שיש על הדפנות של כספות. כל אלה דורשים התייחסות רצינית ומעמיקה וכמובן ביצוע חריטה ברמה מקצועית גבוהה ככל האפשר. אין ספק שהתוצאה הסופית תהיה מעולה ואיכותית ואפשר יהיה לעשות שימוש טוב, יעיל וארוך טווח עם לוח המקשים שיש עליו את החריטה של הסימונים.

אם גם אתם מחפשים שירות חריטה יעיל, מקצועי ואיכותי – הגעתם למקום הנכון! פנו אלינו כבר עכשיו לטלפון מספר – 050-9595004 ונשמח לסייע לכם!

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חריטה על לוח מקשים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על לוח מקשים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על לוח מקשים משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על לוח מקשים ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על לוח מקשים מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על מטבעות בלייזר

חריטה על מטבעות בלייזר

מחפשים מתנה מקורית, מפתיעה ומרשימה? תוהים איך אפשר ליצור הקדשה מרגשת לאדם אהוב וקרוב שאתם מאוד מעריכים? יש לכם צורך במוצרי קידום מכירות שישאירו רושם

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)