חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה על פותחן יין – פותחן בקבוקים ופותחן בירה עם חריטה

חריטה על פותחן יין – פותחן בקבוקים ופותחן בירה עם חריטה

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

מתוך מגוון אביזרי ייין נוכל למצוא גם פותחן יין במגוון סוגים.
ישנם כאלו שיעדיפו להשתמש בגימיקים כמו פותחן יין חשמלי שעל חלקם ניתן לשים אפילו תאורת לד, וישנם כאלו שיעדיפו להשתמש בפותחן יין ידני או אם זה פותחן בקבוקים עם חריטה מצחיקה .

האזינו לכתבה

כשמדובר על יין ומוצריו, לרוב אנחנו נראה שהעץ הוא מעורב דומיננטי במוצרים אלו בזכות השילוב הטבעי שלו והמראה היוקרתי שהוא מעניק בצד העיצובי של הבית.
בעקבות כך, ישנם אנשים שירצו להעניק במתנה פותחן יין בכל מיני סוגים, או חברות שירצו להעניק פותחן יין במתנה לעובדים שלה לכבוד חג הפסח, או סתם כך באירוע של כנס עובדים הכי מתאים פותחן בקבוקים עם חריטה בהתאם ללוגו העסק .

איך מוסיפים עניין לפותחן היין ?

בשביל לייחד את המתנה נהוג לבצע חריטה על פותחן יין בכדי להוסיף את לוגו החברה על גבי הפותחן, או לאלו שממש רוצים להשקיע יש את האפשרות לבצע חריטה של שם על פותחן היין באמצעות חריטה בלייזר שמגלף את השכבה העליונה של החומר ומטביע את הטקסטורה שאותה אתם מבקשים לשים.

כך למעשה אנו יוצרים מתנה שהיא מצד אחד שימושית ומצד שני היא גם אישית ומוענקת כמתנה מרשימה לכל מנהל, עובד, לקוח, חבר או בן משפחה שיעלה לעצמו חיוך קטן בכל פעם שיוציא אותו מהמגירה לפתיחת היין או פותחן בירה עם חריטה. האמת היא, שכל אביזר יין כמו פותחן יין עם חריטה שתחליטו להעניק יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר אך זיכרו שתמיד מומלץ להוסיף חותם אישי כמו חריטה על פותחן יין או פותחן בירה עם חריטה או בכדי להראות להם שלא רק השקעתם כסף על המתנה, אלא השקעתם גם מחשבה וזמן שלא יסולאו בפז.

חריטה על פותחן יין

שאלות נפוצות על חריטה על פותחן יין

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על פותחן יין. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על פותחן יין משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על פותחן יין ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על פותחן יין מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

מתנות אישיות חריטה עץ על לייזר

מתנות אישיות מעץ

כשמגיעים לנושא של חריטה בלייזר כולנו כבר יודעים את תרומתו לתעשיות השונות, בין אם מדובר בתעשיית הייצור, פיתוח אב טיפוס, התאמה אישית של מוצרים, וכמובן

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)