למה להביא מתנות לעובדים?

בין אם אתם מנהלים בית עסק קטן או חברת הייטק גדולה ומשגשגת, קשר טוב עם העובדים הוא כנראה הדבר החשוב ביותר בניהול החברה. קשר טוב עם העובדים לא רק תורם לאווירה הנעימה בבית העסק אלא משפר את המוטיבציה של העובדים וכיוצא בזאת את מהירות העבודה ואיכות התוצר. קשר טוב עם העובדים תורם לאווירה ביתית ומשפחתית בבית העסק, עוזר להתנהלות השגרתית להיות נעימה יותר ומשפיע מאוד על התחושה של העובדים.

האזינו לכתבה

אם אתם מנהלים בית עסק ומחפשים דרכים לשפר את האווירה בבית העסק שלכם ולהפוך אותו לקצת יותר משפחתי כנראה שיש לכם חזון שצריך להתממש. ניהול של בית עסק משפחתי יבוא ליידי ביטוי בשיח אישי עם אנשי הצוות, בקשר נעים בין אנשי הצוות ובנתינת חופש פעולה ומחשבה לעובדים.

אם אתם מחפשים דרך פשוטה להפוך את האווירה במשרד שלכם ליותר נעימה, יכול להיות ששווה לכם להביא לעובדי החברה שלכם מתנות ממותגות. כך יוכלו להרגיש את המשפחתיות של החברה ולהנות ממוצר איכותי ומיוחד. אז למה להביא מתנות לעובדים?

1. יחס אישי

כאמור, יחס אישי בין מנהל בית העסק לאנשי החברה משמעותי במיוחד ולא תורם רק לאווירה בחברה אלא גם לפרודוקטיביות שלה ואיכות התוצרים. מתנות ממותגות לעובדים הן פתרון פשוט שמאפשר לבעל העסק להביע את ההערכה שלו כלפי העובדים השונים וליצור איתם קשר אישי ומיוחד.

2. הדרך שלכם להגיד תודה

בשגרה היומיומית העמוסה שלכם בבית העסק, אתם לא תמיד מוצאים את הזמן הנכון להביע את ההערכה שלכם לאנשי החברה. להגיד תודה על הגדלת הראש, המסירות והאכפתיות של העובדים כלפי המטרה הגדולה שניצבת לכם מול העיניים. מתנה ממותגת לעובדים נותנת לכם הזדמנות להגיד תודה לעובדים שלכם ולגרום להם להרגיש מוערכים. תהיו בטוחים שזה ישפר את האווירה בבית העסק, והאמת היא שגם מגיע להם לשמוע כמה מילים טובות.

3. פטור ממס

מתנות לעובדים הן פטורות ממס מהסיבה שזו הוצאה הקשורה לעסק.
הכוונה היא כמובן שהמיסוי מתקזז עם הוצאות הרכישה.
לכן יהיה מומלץ לרכוש מתנות גם בסוף שנה קלנדרית כדי לנהל מיסוי נכון, וכמובן יש להתייעץ עם רואה חשבון לפני ביצוע התהליך.

מתי מקובל להביא מתנות לעובדים?

מתנות לעובדים ניתן לתת בכל עת והן תמיד יכולות לעשות לאנשי המקצוע הרבה שמח על הלב. ובכל זאת, הרבה פעמים קשה לקבוע מהם המועדים הראויים לנתינת מתנה לעובדים. המתנות יכולות להיות מיועדות לכלל העובדים או דווקא לעובדים ספציפיים לכבוד מאורע חגיגי שנוגע רק אליהם. האמת היא שהבחירה הנכונה ביותר בכל הנוגע למועדי המתנות בעיקר מבוססת על השיקולים האישיים של החברה שלכם ובכל זאת, מדובר בתהייה לא פשוטה.

בשביל לעשות לכם קצת סדר בבלגן, ריכזנו עבורכם את המועדים המקובלים להבאת מתנות לעובדים. מוכנים?

1. מתנות לעובדים לחגים השונים

בין אם מדובר בחגים לאומיים או דתיים, הזמנת מתנות לעובדים לכבוד חגים היא תמיד מקובלת. מדובר בדרך מקסימה לתת לעובדים לצאת לחופשת החג שלהם באווירה נעימה וכיפית במיוחד. במתנה יוכלו להשתמש העובדים בעת החופשה ולהנות ממנה ביחד עם בני המשפחה והחברים.

מתנות ממותגות לעובדים לחגים

2. מתנות לעובדים לראש השנה

ראש השנה הוא מועד חגיגי במיוחד ואפילו סמלי. בראש השנה חוגגים את סיום השנה האחרונה ופתיחתה של שנה חדשה מלאה בשאיפות, הזדמנויות ותקוות. אם השנה האחרונה הייתה טובה במיוחד והייתם רוצים להגיד לעובדי החברה תודה על התרומה הענקית שלהם, או שהשנה האחרונה הייתה קשה במיוחד ואתם רוצים למלא אותם בכוחות לקראת המאמצים של זו שבאה עלינו לטובה – יכול להיות ששווה לכם לפנק אותם במתנה חגיגית ואישית שתעשה להם הרבה שמח הלב.

מתנות לעובדים לראש השנה

3. מתנות לעובדים לחנוכה

חנוכה הוא חג האורות המיוחד שלנו. בחג העובדים שלכם כנראה יבלו עם המשפחה המקסימה שלהם וייהנו מהפוגה שקטה ונעימה מהשגרה האינטנסיבית בחברה. ולכן, מדובר בזמן המושלם להגיד להם תודה על התרומה שלהם לחברה ולתת להם מתנה שתמלא אותם בכוחות בתקופה השקטה שלהם.

מתנות לעובדים לחנוכה

4. מתנות לעובדים לפסח

פסח הוא מועד מצוין להביא מתנות לעובדי החברה. בחג הפסח לא חוגגים רק את החירות, אלא גם את הניסים והנפלאות שיכולים להפתיע אותנו ביומיום שלנו. ההתקדמות שלכם בבית העסק יכולה לעיתים להיות פלאית ומפתיעה – מדובר בהזדמנות מקסימה להגיד לעובדים שלכם תודה על התרומה ועל ההתפתחויות המדהימות שהיו בחודשים האחרונים ולהביע את ההערכה שמגיעה להם.

מתנות לעובדים לפסח

5. מתנות לעובדים לכנסים

לפני כנסים רשמיים במיוחד, העבודה בחברה נמצאת בלחץ שיא. צריך להכין את המצגות, לארגן את הפרזנטציה ולוודא שהכל עובד כמו שצריך. אבל האמת היא, שהלחץ לגמרי משתלם – הצגה טובה של בית העסק לא רק תייחצן את העסק שלכם כמו שצריך, אלא תוכל להביא להתקדמות של ממש ביחסים שלו עם גורמי העבודה, המשקיעים והלקוחות. מדובר בהזדמנות מצוינת להגיד לעובדים תודה על ההשקעה וההתמדה שלהם שסוף סוף באה לידי ביטוי בהתקדמות ממשית.

מתנות לעובדים לכנסים

6. מתנות לעובדים ליום העצמאות

יום העצמאות הוא ללא ספק החג הלאומי המשמעותי ביותר במדינת ישראל. בחג המיוחד הזה חוגגים את ההתקדמות של המדינה הקטנה והמיוחדת שלנו ואת ההישגים המשמעותיים שלה בשנה האחרונה בפרט ובכל השנים שחלפו מיום הקמתה בכלל. יום העצמאות הוא ללא ספק מועד מיוחד שבו שווה להביא לעובדי החברה המסורים שלכם מתנה מקסימה במיוחד שתהפוך אותו לכייפי עוד יותר.

מתנות לעובדים ליום העצמאות

7. מתנות לעובדים לימי הולדת

יום הולדת הוא כנראה היום המיוחד ביותר שלנו בשנה. לכבוד יום ההולדת של אחד העובדים תוכלו לפנק אותו במתנה אישית ומיוחדת שתביע את המידת ההערכה שמגיעה לו. תוכלו להגיד לו תודה, לציין את תכונות האופי המיוחדות שלו ובעיקר, לספר לו על מידת התרומה האישית שלו לבית העסק שלכם.

מתנות לעובדים ליום הולדת

8. מתנות לעובדים לכבוד החתונה

אם אחד מעובדי החברה שלכם מחליט סוף סוף למסד את הקשר הזוגי שלו – חשוב שתפרגנו לו במתנה חגיגית במיוחד לכבוד המאורע המרגש! חגיגה של אירועים אישיים כמו חתונה היא הזדמנות מצוינת ליצור קרבה אישית עם עובדי החברה ולהראות להם שאכפת לכם מהם גם כשהעבודה לא נמצאת על הפרק.

מתנות לעובדים לחתונה

9. אירועים שנוגעים למשפחת העובדים

במידה ואחד מילדי העובדים חוגג בר מצווה, עולה לכיתה א' או עובר כל חוויה משמעותית אחרת – תוכלו להעניק מתנה דווקא בשבילו. מדובר בדרך להעלות את דרגת הקשר האישי שלכם עם העובד ולהביע את ההערכה שלכם כלפיו וכלפי המשפחה שלו גם מחוץ לעולם העבודה.

מתנות למשפחה של העובדים

10. מתנות פרישה לעובדים

אם עובד מסור שלכם שליווה אתכם לאורך שנים ארוכות פורש לגמלאות או מחליט לעזוב מסיבה כזאת או אחרת – יכול להיות שמתנה ממותגת יכולה להתאים. כך תוכלו להביע את ההערכה העמוקה שלכם כלפיו ולהגיד לו תודה על המסירות והשקדנות שאפיינה אותו לאורך השנים.

מתנות לעובדים לפרישה

מתנות ממותגות לעובדים – הוצאה או השקעה?

מתנות ממותגות לעובדים כמו שאמרנו, יכולות לשפר משמעותית את האווירה בבית העסק שלכם ולגרום לעובדי החברה להרגיש מוערכים ואהובים. מלבד העובדה שמתנות ממותגות שעליהן נוסיף את לוגו העסק יחזקו את המותג שלנו בכל מקום שיהיו, יש כאן גם יתרון כלכלי משמעותי.
מנהל טוב הוא מנהל שמשקיע בעובדים שלו, ולכן כאשר העובדים שלו יהיו מוערכים ויאהבו את מקום העבודה בו הם נמצאים, הם ירגישו מחוייבות אישית וערכית לתת 110% מעצמם למקום העבודה ויעשו אפילו יותר מהנדרש מהם – אם חושבים כלכלית, מדובר כאן גם בהשקעה שכן זה מוביל בסוף היום להכנסות גבוהות יותר לבית העסק ולפעילות תקינה שלו.

איך עובד התהליך של הזמנת מתנות לעובדים?

אמנם רכישה של מתנות לכלל עובדי החברה ואפילו לעובדים ספציפיים יכולה להבהיל תחילה את בעל העסק, אבל האמת היא שמדובר בתהליך פשוט למדיי. בשביל לעשות לכם קצת סדר, ריכזנו עבורכם את השלבים העיקריים בתהליך. מוכנים?

1. קביעת התקציב

ראשית, לפני שתפנו לבחירת המתנה המושלמת לעובדים חשוב שתסדרו את התקציב המתאים. בתקציב תוכלו לקחת בחשבון את ההוצאות העסק האחרות שצפויות לשנה הקרובה, את המועדים בהם תרצו להביא את המתנות לעובדים ושיקולי המיסוי ששווה לכם לקחת בחשבון. יכול להיות מדובר בתקציב שנתי שמאגד את כל הוצאות המתנות לשנה הקרובה, תקציב יותר מפורט שמתייחס גם להוצאה על כל אחד מהחגים ואפילו כזה שלוקח בחשבון מועדים עליהם אתם מתכננים להוציא סכום כסף גבוה יותר.

חריטה על מטבעות בלייזר

2. סקירת האפשרויות השונות

השלב הבא יהיה כמובן בחירת המתנה. את תהליך חיפוש המתנות מומלץ להתחיל עוד מראש על מנת שתוכלו לוודא שיש כמות מספקת במלאי שתתאים לכלל עובדי החברה. תוכלו לשוטט בחנויות שונות, לחפש באתרי אינטרנט אפשרויות מיוחדות למתנות ואפילו לחפש רעיון ספציפי שעולה לכם לראש.

3. הזמנה ותיאום

אחרי שבחרתם את המתנה המושלמת, חשוב שתתאמו עם בית העסק ותוודאו שהמוצר שאתם מחפשים אכן נמצא במלאי. עם בית העסק תוכלו לתאם שהמוצרים יגיעו עד למשרדי החברה שלכם ואפילו יישלחו לבתי עובדי החברה שלכם. קחו בחשבון שמשלוח עד הבית יעלה לכם יותר כסף ומצד שני במידה ומדובר בכמות גבוהה של מוצרים – יכול להיות שיפרגנו לכם בהנחה.

שיחת ייעוץ חינם

4. כתיבת הברכה

במידה ואתם רוצים להפוך את המתנות לעובדי החברה שלכם לקצת יותר אישיות, תוכלו להביא אותן בצירוף של ברכה אישית ומרגשת. הברכה יכולה להיות קצרה או ארוכה – הכל כתלות בקשר שלכם עם עובדי החברה וכמובן, כמות העובדים.

חריטה על כלי כתיבה וחריטה על עיפרון

מהן האופציות של מתנות אישיות לכל עובד?

קיים מגוון עשיר במיוחד של מתנות ממותגות שאפשר להביא לעובדי החברה לכבוד החגים וראש השנה. המתנה המושלמת אם אתם שואלים אותנו תהיה לא רק אישית, אלא יוקרתית ושימושית במיוחד. אז אלו מתנות כדאי לכם להביא לעובדים שלכם?

1. כוסות יין עם חריטה

אם מדובר בציון ראש השנה, חתונה של אחד העובדים או כל מאורע חגיגי ומיוחד אחר – תוכלו לפנק את העובדים בכוסות יין עם חריטה. על הכוסות תוכלו לחרוט את שמות העובדים, את שם בית העסק ואפילו לקשט אותו עם ציטוט או הקדשה אישית ומרגשת. את הכוסות תוכלו לעצב באופן אחיד לכל העובדים או דווקא לגוון בעיצובים בין העובדים השונים. אז במה תבחרו?

חריטה על כוסות זכוכית

2. כוסות בירה עם חריטה

כשמדובר במאורע חגיגי אבל רשמי מעט פחות כמו יום העצמאות, יום ההולדת של אחד העובדים או כנס חגיגי – תוכלו לפנק את עובדי החברה שלכם בכוסות בירה עם חריטה. על הכוסות תוכלו לחרוט הקדשה אישית, את שמות העובדים או משפט מעורר השראה שעולה לכם לראש. מדובר במתנה מגניבה במיוחד ושימושית שתהפוך את חוויית השתייה שמלווה ליום החגיגי שמצוין או לבילויים השגרתיים להרבה יותר כיפית.

כוסות בירה עם חריטה

3. כוסות אלכוהוליות עם חריטה

אם אתם רוצים להפתיע את עובדי החברה שלכם תוכלו לבחור לפנק אותם בכוסות אלכוהוליות אחרות עם חריטה כמו כוסות צ'ייסר, כוסות וויסקי או כוסות קוניאק. תחשבו על הלך הרוח שמאפיין את החברה שלכם, על המשקאות מהם עובדי החברה נהנים – כך תוכלו לבחור בכוס המושלמת.

4. בקבוקי אלכוהול עם חריטה

אם אתם מחפשים מתנה יוקרתית על אמת – יכול להיות ששווה לכם לפנק את עובדה החברה שלכם בבקבוק אלכוהול יוקרתי עם חריטה. יכול להיות מדובר בבקבוק טקילה, יין או וויסקי, הכל כתלות בהעדפה האישית שלכם ובקשר המיוחד שלכם עם עובדי החברה. את הבקבוק תוכלו לקשט בהקדשה אישית קצרה ואפילו ברכה מעט יותר מפורטת שתביע את ההערכה העמוקה שאתם רוחשים כלפי עובדי החברה. כך תוכלו לעשות להם הרבה שמח על הלב, לרגש אותם ולגרום להם להרגיש מוערכים.

חריטה על בקבוק וויסקי דאבל בלאק

אז איפה קונים?

אצלנו בחלום חרוט תוכלו למצוא מגוון רחב של מתנות ממותגות לעובדים שיכולות לשמח אותם בחגים, בראש השנה או בכל מועד מיוחד אחר. הכוסות והבקבוקים האלכוהוליים שלנו מאופיינים ביוקרה ואלגנטיות ועשויים מחומרים איכותיים במיוחד. המתנה שתביאו לעובדים שלכם לא רק תשמש אותם בתקופה הקצרה שלאחר מסירת המתנה אלא גם שנים ארוכות לאחר מכן.

ואם כבר מדברים על חריטה על זכוכית, תוכלו לראות שאנחנו המובילים בתחום בישראל.
החריטות שלנו הם ברמה המתקדמת ביותר בישראל ובין המובילות בעולם, בלי להשוויץ.
החריטות שלנו מובילות במקום הראשון בגוגל בביטוי "חריטה על זכוכית",
ובלי קשר – הגענו איתן גם לטלוויזיה כפי שתוכלו לראות בסרטון המצורף.

מקום ראשון בישראל במתנות לעובדים – גם בטלוויזיה

אנחנו מזמינים אתכם לעבור על קטלוג המוצרים הרחב שלנו, להתרשם מהאפשרויות השונות ולחשוב על העיצוב המושלם למתנה שתביאו לעובדי החברה האהובים שלכם. תתלבטו עם החברים הקרובים, המשפחה ואפילו איתנו בין האפשרויות השונות ואל תוותרו עד שתמצאו את המתנה הטובה ביותר. אחרי שתבחרו את העיצוב המושלם תוכלו לפנות אלינו דרך האתר, המייל או הטלפון וליצור איתנו קשר – ואנחנו כבר נדאג לשאר. שיהיה לכם הרבה בהצלחה!

צור איתנו קשר להצעת מחיר

מתחייבים לספק הצעת מחיר תוך 60 דקות
להזמנות וייעוץ חינם בטלפון זמינים 24/7 – 050-9595004