חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה על דיסק און קי – דיסק און קי עם חריטה והקדשה של שמות משתנים

חריטה על דיסק און קי – דיסק און קי עם חריטה והקדשה של שמות משתנים

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

מה זה דיסק און קי ?

הדיסק און קי הוא למעשה זיכרון נייד שיכול ללכת איתנו לכל מקום, ומשמש הן להעברת נתונים בין מכשירי חשמל שונים והן לאיחסון נתונים למקרה של תוכנית ב' במידה ונאבד את הזיכרון שחשוב לנו כל כך

האזינו לכתבה

לאחרונה נוצר טרנד גדול לבצע חריטה על דיסק און קי למגוון מטרות.
ראשית, ישנם אלו שירצו לבצע חריטה על הדיסק און קי שלהם בכדי לסמן שהוא שלהם למקרה שהוא ייאבד – וידעו למי להחזיר את האבידה.
כולנו יודעים שלפעמים הזיכרון שנשמר בדיסק און קי הוא יקר ערך ולכן זהו מקדם ביטחון עבורינו.

שנית, ישנן חברות היי טק ומיחשוב שיחלקו דיסק און קי עם לוגו החברה לעובדים שלהם, בין אם זה למטרות עבודה ובין אם זה במתנה דיסק און קי עם חריטה לעובדים.
כך או כך, חריטה על דיסק או קי יכולה לתרום רבות למיתוג העסק שכן הוא נכנס לתת המודע שלנו גם בפרטים הקטנים ומעורר מודעות למותג.

את הדיסק און קי ניתן לספק במגוון צבעים, הנפוצים שביניהם הוא כחול / אדם / שחור, והם מגיעים בנפחים שונים, לדוגמא 8 GB, 16 GB, 32 GB, ויותר.
הפרמטר העיקרי המשפיע על מחירו של הדיסק און קי הוא הנפח אותו הוא יכול לאחסן.
ניתן להוסיף גם דיסק און קי עם שמות משתנים באמצעות חריטה בלייזר, ניתן להוסיף על דיסק און קי כל העולה על דעתכם, אך בדיסק און קי עם הקדשה יש לזכור שהשטח הוא קטן ולכן יש להשתמש בו בתבונה.

חריטה על דיסק און קי

כמו כן, ישנם מקומות המעניקים אריזת מתנה מיוחדת לדיסק און קי ולכן כשמזמינים לדוגמא מתנות סוף שנה לתלמידי תיכון דיסק און קי עם חריטה זו יכולה להיות תוספת נהדרת במתנה דיסק און קי עם הקדשה.
הזמינו חריטה על דיסק און קי ותהנו משירות מקצועי ויחס חם ואדיב.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חריטה על דיסק און קי

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על דיסק און קי. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על דיסק און קי משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על דיסק און קי ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על דיסק און קי מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על כפות עץ

חריטה על כפות עץ בלייזר

פתיחה בעידן הטכנולוגיה העכשווית, המתקדמת ומתפתחת, החריטה באמצעות מכונת לייזר הפכה לתהליך מדויק ויעיל המשמש במגוון רחב של תחומים. אחד מהיתרונות המרכזיים של החריטה בלייזר

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)