חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חיתוך צורני בלייזר לחומרים שונים

חיתוך צורני בלייזר לחומרים שונים

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

בתעשיות השונות ישנה דרישה שעולה יותר ויותר בהקשר של חיתוך צורני בלייזר.
בזכות התפתחות הטכנולוגייה של חיתוך צורני בלייזר ניתן להרגיש איך היא הופכת נגישה יותר ויותר לקהל הרחב לצד העלויות שהולכות ופוחתות עם הזמן.

האזינו לכתבה
חיתוך צורני בלייזר-1

קרן הלייזר מציעה רמת דיוק של אלפית המילימטר בכדי לספק לנו את התוצאה הטובה ביותר, וחיתוך צורני מסופק מקרן הלייזר אל התעשיות השונות וביניהן תעשיית האלקטרוניקה, הרפואה, עיצוב, אדריכלות ובניה, ועוד המון.

עד לא מזמן, עבודות של חיתוך צורני התבצעו על ידי מכונות תעשייתיות, מסורבלות וכבדות שעלותן הייתה גבוהה ביותר, התיפעול שלהם היה מסובך לצד בעיות חוזרות ונשנות ולא הייתה קיימת האפשרות לשלוח את הקובץ בצורה דיגיטלית.

למה לבצע חיתוך צורני ?

כיום באמצעות קרן הלייזר ניתן להזמין עבודות של חיתוך צורני למגוון שימושים, וביניהם:

  • חיתוך שבלונות בצורות מסויימות
  • חיתוך נייר בגרפיקות מורכבות
  • חיתוך עץ עבור שלטים לבית
  • חיתוך פרספקס עבור שלטים לעסק
  • חיתוך קלקר צורני לשלטים חד פעמיים לכנסים ואירועים
חיתוך צורני בלייזר-2

למה להזמין חיתוך צורני בלייזר ?

ישנן מגוון סיבות מדוע נעדיף לבצע חיתוך צורני בלייזר במקום בשיטות חיתוך ישנות.

ראשית, באמצעות קרן הלייזר ניתן לחתוך צורנית מגוון רחב מאוד של חומרים.
בין אם מדובר בכל סוגי המתכות עד עובי מסויים כמו אלומיניום ופליז, ובין אם מדובר על חומרים יותר פשוטים לחיתוך כמו עץ, פרספקס, נייר, בד, עור, גומי, סיליקון ועוד.

שנית, המקום לטעויות עם קרן הלייזר הוא אפסי.
הכל מתבצע באופן ממוחשב באמצעות קובץ דיגיטלי שנערך על ידינו ונשלח אל נותן השירות, ובתוך הקובץ הדיגיטלי נמצא קווי החתך שאותם אנו רוצים שהלייזר יחתוך.
מעורבות מגע אנושי בתהליך היא אפסית פרט לעריכת הקובץ מבעוד מועד ולכן אין כאן מקום לטעויות וכשלים.

חיתוך צורני בלייזר לחומרים שונים

כמו כן, ניתן לבצע כמות גדולה של חיתוכים במחירים נוחים לכל כיס וכמובן באותה רמת דיוק כמו הקודמת כך שגם אם הזמנו כמות גדולה כולם יהיו זהים אחד לשני ללא יוצאי דופן.
קרן הלייזר עובדת בצורה מדוייקת ולכן אין מה לדאוג בנושא הזה.

בנוסף, קרן הלייזר גם מעניקה לנו את האפשרות להוסיף חריטה בלייזר על מגוון חומרים ולכן גם אם נרצה לבצע חיתוך צורני נוכל על הדרך להטביע לוגו, סימון מסויים או טקסט על גבי אותה הצורה שרצינו לחתוך.
קרן הלייזר מגלפת בחומר עצמו ולכן החריטה תישאר לתמיד על גבי אותו המוצר ולא תיעלם לאחר תקופה מסויימת או לאחר מגע עם תנאי סביבה קיצוניים כמו בהדפסות בצבע וכו'.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חיתוך צורני בלייזר

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חיתוך צורני בלייזר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חיתוך צורני בלייזר משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חיתוך צורני בלייזר ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חיתוך צורני בלייזר מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על מצבה

חריטה על מצבה בלייזר

הקדמה חריטה על מצבה היא דרך מרהיבה ואיכותית לציין זכרם של אהובים שהלכו לעולמם. השילוב של חריטה ולייזר מאפשר ליצור מצבות מותאמות אישית, בעלות רמה

קרא עוד »
חריטה על מראה רעיונות

חריטה על מראה – רעיונות

מראה היא חלק בלתי נפרד מהיום שלנו והיא מלווה אותנו בכל פעולה שכרוכה בהתארגנות ויציאה מהבית, בפעולות טיפוח, בבדיקת מראה הפנים במהלך היום ועוד. אז

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)