חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » סימון על סירים בלייזר

סימון על סירים בלייזר

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

ישראל היא אומה שאוהבת אוכל, נהנית מאוכל ומדברת על אוכל. אנחנו אוהבים לבקר במסעדה חדשה ולאחר מכן לספר לכולם הכל על המנות, לצפות בכל תוכניות הבישול ולהעביר בינינו מתכונים וטיפים מעולמות המטבח.

האזינו לכתבה

לכן סימון על סירים בלייזר הוא בדיוק אותה מילה אחרונה בתחום המתנות למטבח, שתאפשר לכם להעניק לחובבי הבישולים והתבשילים מתנה מיוחדת, מרגשת, שמדברת אליהם בול.

סימון על סירים בלייזר

סימון סירים בלייזר: מהתעשייה הביתה

עד לפני עשור, חריטה על מתכת בלייזר אפיינה בעיקר מפעלי תעשייה גדולים, שהיו צריכים לחרוט על המוצרים או האמצעים במקום כדי לשמור על סדר והתנהלות טובים יותר. מסיבה זו, גם מקומות שהיו בעלי חדרי אוכל למשל, נהגו לבצע סימון על סירים בלייזר כדי להבדיל בין הבשרי לחלבי, או לתייג כלים מסוימים כמיועדים רק לסוגי מזון מיוחדים.

היום עם הגעתו של הלייזר גם לתחום המתנות, קל מאוד להבחין בחריטה הייחודית על כלי המטבח של השפים מהטלוויזיה וליהנות משלל אמצעי בישול שיש עליהם לוגו, סמל או הקדשה מיוחדת. חריטה על מוצרים הפכה לדבר הבא בענף המתנות ולכן סימון על סירים בלייזר הופך לחלק בלתי נפרד ממנה, כשהוא מאפשר לחובבי הבישול, להורים, סבים, סבתות, אנשים שאוהבים לארח וכמובן שפים מקצועיים – לקבל מתנה יפה, מושקעת, עם המון מחשבה.

החריטה היא בטוחה וידידותית

אמנם שילוב בין חומרים מסויימים לא תמיד נחשב למומלץ כשמדובר בצלחת שלנו, אבל במקרה של חריטה על מתנות בלייזר, זו לא בעיה כלל. הלייזר חורט את פני השטח של המוצר ואיננו חודר פנימה, מה שמונע ממנו להיטמע בדרך כלשהי בתוך הסיר ולפיכך להזיק לו או לתבשיל שבתוכו. קרני הלייזר שחורטות מתאימות לטווח רחב מאוד של מוצרים כמו כוסות, מגשים, סכו"ם וכד'.

באיזה סיר לבחור?

לפני שתבחרו את ההקדשה, תצטרכו לבחור את סוג הסיר שתתנו במתנה. ניתן לקנות סיר אלומיניום שמשקלו קל והוא מצטיין בהולכת חום. אלו סירים שמתאימים לתבשילים מסורתיים מבית סבתא ופחות לבישולי גורמה. אופציה נוספת היא סיר עם ציפוי קרמי עמיד במיוחד, מתאים עבור סימון על סירים בלייזר. אם מדובר בנירוסה, וודאו שתכולת האלומיניום הטהור איננה נמוכה מ-80%. לאחר שנמצא הסיר המתאים – אפשר לגשת לחריטה.

סימון על סירים בלייזר

אז מה חורטים על הסיר?

כאמור, סימון על סירים בלייזר מתאים לבשלנים חובבים ומקצועיים ולכן הקדשה, מילה, אות, תאריך או אייקון מסוימים יעבדו בהצלחה רבה. בנוסף, ניתן לבצע חריטה על מוצרים מהמטבח גם לטובת מסעדות, פאבים ובתי קפה שרוצים לשמור על ייחודיות. במקרה הזה, נמליץ לחרוט באופן שיעזור למיתוג המקום, כמו למשל סימון על סירים בלייזר של הלוגו, חריטת משפטים מלאים במוטיבציה או השראה, סימון הסיר בהתאם למנות בשריות וחלביות, משפט הקדשה לשף, משהו ששייך לצורת ההגשה ועל פי כל צורך או רצון אחר שמתעורר בתפעול המסעדה ובתהליך הבישול.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על סימון על סירים בלייזר

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על סימון על סירים בלייזר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של סימון על סירים בלייזר משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של סימון על סירים בלייזר ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על סימון על סירים בלייזר מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על פלסטיק בלייזר

חריטה על פלסטיק בלייזר

מהי חריטה על פלסטיק בלייזר? מהם היתרונות שלה? ועל מה בכלל חורטים ולאיזו מטרה? חריטה בלייזר באופן כללי, היא תחום עצום שנועד לשימושים רבים בתעשייה.

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)