חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה על טבעת נישואין – המדריך המלא

חריטה על טבעת נישואין – המדריך המלא

עודכן לאחרונה

הכנות לקראת החתונה הן הכנות משמחות ומרגשות וכל סיכום עם בעל מקצוע או נותן שירות מקרב את הזוג לקראת האירוע המיוחד.

האזינו לכתבה

צריך להזמין את הבגדים היפים, יש הרבה עיסוק סביב המראה של הכלה וחשוב למצוא את ספקי השירות הטובים ביותר המוכרים והמובילים בתחומם – תקליטן, צלם, רב שיערוך את טקס החופה על פי האמונה והשקפת העולם של בני הזוג וכמובן התכשיטן שאצלו תיבחר טבעת הנישואין.

כיום אפשר להתרשם ממגוון ענק של טבעות שיתאימו לכל סגנון ולכל העדפה אישית וחשוב להכיר תכונות ומאפיינים של הטבעות שיכולים לעזור בבחירה ולכוון את החתן והכלה אל הטבעת שהם הכי יאהבו למשלח ריטה על טבעת נישואין . בשנים האחרונות מאד נפוץ לבצע חריטה על טבעת נישואין וכך להפוך אותה לייחודית ומיוחדת.

חריטה על טבעות נישואין

זוגות שבוחרים להתחתן על פי ההלכה היהודית המסורתית לא יכולים לבצע חריטה בלייזר על הטבעת שבאמצעותה הכלה מקודשת במעמד החופה. על מנת לזכות בכל זאת בטבעת שיש בה הקדשה אישית מנצלים הזוגות המסורתיים את טבעת האירוסין ועליה תהיה חריטה. יחד עם זאת – רבים הם הזוגות שאינם מתחתנים ברוח תקנות ההלכה היהודית ולכן איסורים כאלה ואחרים לא יהיו רלוונטיים עבורם. אלה יוכלו לחרוט על הטבעת ולהוסיף לה נופך של ייחודיות, פנייה אישית וכמובן חיבור בחוט בלתי נראה בין הטבעת של החתן לזו של הכלה. מה חורטים על הטבעת? השמיים הם הגבול!

אפשר רק לדמיין באיזו מלאכת מחשבת מדובר כאשר מבצעים חריטה על טבעות נישואין, חריטה של מילה או משפט שלם על טבעת דקה ועדינה. החריטה יכולה להיות על צידה החיצוני של הטבעת או על צידה הפנימי. כך או כך החריטה חייבת להתבצע בעדינות רבה, בעזרת כלי עבודה מדויקים ומשוכללים וכמובן שיש צורך להיעזר בתוכנות מחשב מתקדמות. התהליך מתחיל בבחירת המלל לחריטה, עובר דרך שלב של עיצוב ששותפים לו הכלה והחתן ביחד ומסתיים בחריטה מוצלחת שהופכת את הטבעת להרבה יותר אישית, מיוחדת וכזאת שמתפתח עבורה ערך רגשי חזק ועמוק. ברוב המקרים יבחרו החתן והכלה טבעת נישואין עם חריטה במשפטי אהבה זה לזו, יצטטו משפטים מוכרים של אנשי רוח מוכרים או יקדישו ברכה האחד לשנייה. כתלות בעובי וברוחב של הטבעת הם יקבלו ייעוץ מבעל המקצוע בנוגע לכמות המלל האפשרית לחריטה.

איך חורטים על טבעות נישואין?

אנשי מקצוע שמציעים שירותי חריטה על תכשיטים בכלל ועל טבעות נישואין בפרט מבינים היטב את גודל החשיבות והמשמעות של החריטה. הם יודעים שהטבעת עומדת להפוך לחלק בלתי נפרד מהזוגיות של החתן והכלה ובמידה ומדובר בחריטה בצד הפנימית של הטבעת – הרי שיהיה זה סוד פרטי שלהם אודות עצם קיומה של החריטה. אף אחד לא יידע על המשפטים או הברכות שמחברים ביניהם דרך הטבעת והחריטה בעצם תהווה חלק מיוחד ופרטי בזוגיות שלהם. כיום מבוצעות חריטות אלה על ידי ציוד לייזר משוכלל שמאפשר את הדיוק, הכיתוב הקטנטן, האיכות והחוזק של החריטה וכמובן את השמירה על שאר אזורי הטבעת ללא פגיעה או נזק בהם.

חריטה על טבעת נישואים- המדריך המלא

הזוגות יהיו שותפים בטבעת נישואין עם חריטה לכל השלבים בתהליך והם יוכלו לראות אפילו הדמיה ממוחשבת של איך תיראה הטבעת לאחר סיום החריטה. אפשר יהיה להציע להם סוגים שונים של כתב, הם יוכלו לראות דוגמאות לטבעות ולכיתובים שכבר בוצעו וכך לבחור את מה שהכי מוצא חן ביניהם, מתאים להשקפת העולם שלהם וכמובן שהם מתחברים אליו ומשקף אותם.

מחפשים שירות מקצועי של חריטה על טבעת נישואין? פנו אלינו בטלפון 050-9595004 ותקבלו רעיונות, השראה וכמובן הצעת מחיר מצוינת ואטרקטיבית!

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חריטה על טבעת נישואין

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על טבעת נישואין. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על טבעת נישואין משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על טבעת נישואין ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על טבעת נישואין מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)