חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה על מטבעות בלייזר

חריטה על מטבעות בלייזר

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

מחפשים מתנה מקורית, מפתיעה ומרשימה? תוהים איך אפשר ליצור הקדשה מרגשת לאדם אהוב וקרוב שאתם מאוד מעריכים? יש לכם צורך במוצרי קידום מכירות שישאירו רושם טוב ויגדילו את החשיפה?

האזינו לכתבה

חריטה על מטבעות בלייזר היא בדיוק הרעיון שאתם מכוונים אליו והיא תתאים לכל מצב שבו אתם מחפשים להעניק פריט ייחודי ומעניין.

חריטה על מטבעות בלייזר

חריטה על מטבעות? למה בכלל?

לא, זו לא חריטה על כסף קטן. חריטה על מטבעות בלייזר מכוונת למוצרי מתכת עגולים שמתאימים לשימושים שונים: מדליות, תכשיטים כמו שרשראות וצמידים עם מטבעות שטוחים, דיסקיות עגולות ועוד. מכיוון שקרני הלייזר מסוגלות לבצע חריטה על מתכת, על עץ, פרספקס ועוד – השיטה החדשנית מתאימה מאוד גם לחריטה על מטבעות שמיוצרים בכל עובי ובכל רמה.

שילוט עגול? גם עליו אפשר לחרוט

קטגוריה פופולרית נוספת שתתאים למחפשים חריטה על מוצרים עגולים ושטוחים כמו מטבעות, היא שלטים עגולים, שיש צורך להטביע עליהם הוראות או מסרים. זוהי דרך שילוט אטרקטיבית ומעט "יוצאת מן הקופסה" ולכן היא הופכת הרבה פעמים לחריטה אמנותית, הודות לעיטורים הנוספים במסגרת או בצורות שניתן לייצר על השלט כדי לשדרג אותו ולהפוך את המסדרון עמוס החדרים לאסתטי ונעים יותר.

איך ליצור מתנה מקורית ומרגשת?

חריטה על מטבעות בלייזר תעזור לכם לעורר התרגשות ואושר אצל מקבלי המתנה. ולכן תזדקקו לשלושה אלמנטים חשובים: מקוריות, מבע אישי כמו ברכה או מסר מרגש וביצוע מוקפד של החריטה עצמה. כעת תצטרכו להחליט מהו המטבע שעליו חורטים ולנסות להיות מקוריים ככל האפשר. האם מדובר בחריטה של כמה מטבעות על צמיד לרגל ובכל מטבע תהיה מילה שונה? האם זהו תליון של שרשרת שתרצו לחרוט עליו מסר מעניין? אולי זו מדליה לזוכה בתחרות מסוימת? לכל אחד מהפריטים הללו יש אינספור רעיונות והמפתח לבחירתם הוא בעיקר המוח היצירתי שלכם, או קבלת השראה מהרשת.

דגשים חשובים לחורטים על מטבעות

חריטה על מתכת משני צידי המטבע היא אפשרית, אבל לא תמיד פרקטית. במדליות למשל יכול להיות שיהיה טעם לחרוט משהו משני הצדדים, אך בתליון השרשרת זה לא בטוח רלוונטי, משום שהחוט עצמו מכוון את התליון רק למנח אחד.

חריטה על מטבעות בלייזר

דגש נוסף הוא לגבי ההרמוניה: הכוונה היא לאופי החריטה, למראה שלה, לפונט ולעובי, כך שהשילוב שלה עם הפריט יהיה מדהים וקולע במיוחד. אם אתם לא בטוחים איך כדאי שהחריטה תיראה, מומלץ להתייעץ עם מישהו נוסף כמו אח, אחות, חבר, חברה, הורים וכד', כדי להבטיח שהשילוב הוא סינרגטי ומושלם.

רעיונות נוספים לחריטה בלייזר על מטבעות

בזכות הטכנולוגיה המוצלחת, ניתן כיום לבצע חריטה על מטבעות בלייזר של מבחר רעיונות, צורות ומשפטים. תוכלו לחרוט ברכה, ציטוט משיר או מספר, משפט עוצמתי, אייקונים כמו לב, כתר או כוכב, צורות מעולם החי כמו כף רגל של כלב, עיני חתול, ראש של אריה או חד קרן, להדגיש את המטבע בעיגול פנימי נוסף ועוד המון.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חריטה על מטבעות בלייזר

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על מטבעות בלייזר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על מטבעות בלייזר משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על מטבעות בלייזר ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על מטבעות בלייזר מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חיתוך בלייזר חולון

חיתוך לייזר בחולון

לאחרונה באזור חולון יש ריבוי סטודנטים שנדרשים לבצע עבודות גמר פרוייקטים כאלו ואחרות. ישנם כאלו שיידרשו לבצע הגשת מודלים שמודפסים בתלת מימד וישנם כאלו שירכיבו

קרא עוד »
חיתוך בדים בלייזר

חיתוך בדים בלייזר

תעשיית הטקסטיל מקיפה אותנו מכל עבר, בין אם היא לבדה ובין אם היא משולבת בחומרים אחרים כמו עץ, פלסטיק, מתכת ועוד. ההגדרה לטקסטיל היא כל

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)