חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה בלייזר על פרספקס

חריטה בלייזר על פרספקס

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

במאמר אחר דיברתי רבות על הסוגייה של חיתוך פרספקס בלייזר שלמעשה רוב התעשייה נוהגת להשתמש בו דווקא לכיוון של חיתוך בלייזר ולא שוקלת את האפשרות של חריטה על פרספקס.

האזינו לכתבה

למעשה, הפרספקס הוא חומר פונקציונלי שמיוצר במעבדות ויכול לשמש אותנו למגוון רחב של אפשרויות, ומלבד חיתוכו לצורות שונות עומדת בפנינו האפשרות גם לבצע עליו חריטה בלייזר.
אך רגע לפני כן, חשוב שנמנה את היתרונות בפרספקס עצמו ורק אז נדבר על השימוש העיקרי בחריטה על פרספקס.

היתרונות בפרספקס

  • חומר שקוף – הפרספקס הינו חומר שקוף ולמעשה בחריטה על פרספקס קרני האור העוברות דרכו, עוברות בצורה מוצלחת יותר בעד 90% מאשר זכוכית ולכן כשנבצע חריטה על פרספקס נוכל להשתמש בו לחיבור גופי תאורה שאותו נסביר בהמשך.

  • חומר עמיד – הפרספקס הינו עמיד לקרינת השמש ולכן יכול להיות מעולה גם בשימוש לשלטי חוץ לעסק.

  • לא מתפוצץ – לעומת הזכוכית שיכולה להתנפץ באופן שמסכן את עוברי האורח, הפרספקס לא נשבר באותה קלות וגם אם נשבר הוא אינו מתנפץ באופן שמסכן אנשים מה שהופך אותו לחומר בטיחותי לעבודה.

  • מגוון גדול בתעשיה – בזכות יתרונותיו האחרים, לפרספקס יש שימושים רבים בתעשייה ולכן מייצרים אותו במגוון צבעים, מגוון עוביים ומגוון גדלים.

  • קל משקל – בגלל צפיפותו המולקולרית הפרספקס הרבה יותר קל מאשר זכוכית ולכן נוח יותר לעבוד איתו.

איך ניתן להשתמש בחריטה על פרספקס לטובתנו ?

מאחר וטכנולוגיית הלייזר התקדמה רבות בשנים האחרונות, נפתחה בפנינו האפשרות לבצע חריטה על פרספקס בכדי לייצר שלטים שונים לעסק.
קרן הלייזר עובדת באופן מדוייק וממוקד כך שהיא מקלפת רק את השכבה העליונה של הפרספקס מבלי לפגוע בסביבת החומר שאותו אנחנו לא מסמנים.

גיף כוכב מושלם
מנורת לילה שנעשתה באמצעות חריטה על פרספקס

בשיטה הזו מייצרים כיום הרבה שלטים בעסקים שאתם רואים בחיי היום-יום, בין אם שילוט חיצוני לעסק, בין אם שלטי סימונים והכוונות מסויימות ועוד.

כמו כן, ישנה שיטה מתקדמת יותר לחריטה על פרספקס שקוף, שעליו מבצעים צריבה על פרספקס בגרפיקה שאותה אנו רוצים לסמן, בין אם מדובר בטקסט / לוגו / ולמתקדמים אפילו תמונה והחריטה למעשה פוגעת בזרימה של קרני האור דרך הפרספקס כך שאם נחבר גוף תאורה לפרספקס שביצענו עליו חריטה אנחנו נוכל לראות את האשלייה הנוצרת והיא מילוי התאורה על גבי הצריבה שביצענו.

חריטה על פרספקס
קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חריטה בלייזר על פרספקס

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה בלייזר על פרספקס. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה בלייזר על פרספקס משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה בלייזר על פרספקס ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה בלייזר על פרספקס מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)