חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה על פלסטיק בלייזר

חריטה על פלסטיק בלייזר

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

מהי חריטה על פלסטיק בלייזר? מהם היתרונות שלה? ועל מה בכלל חורטים ולאיזו מטרה?

חריטה בלייזר באופן כללי, היא תחום עצום שנועד לשימושים רבים בתעשייה.

האזינו לכתבה

אם ראיתם לאחרונה לדוגמה מישהי שיש לה חריטה על שרשרת עם שם ילדיה, או חייל שקיבל מגן הוקרה עם הקדשה מיוחדת – מדובר במתנות שבוצעה עליהן חריטה. הלייזר מסוגל לחתוך מגוון עצום של חומרים, החל מפלסטיק הנחשב לחומר גמיש יחסית ועד לחומרים מורכבים כמו זכוכית ומתכת. חריטה על פלסטיק בלייזר מסוגלת לתרגם הגדרה ממוחשבת לביצוע מדויק בצורתו, כך שהתוצאה המתקבלת תהיה מרשימה וברורה.

חריטה על פלסטיק בלייזר

מהם היתרונות בחריטה על מוצרים מפלסטיק?

מוצרים רבים בעולם מיוצרים מפלסטיק, הודות ליכולתו של הפלסטיק להימנע משחיקה מוגברת, לדחות רטיבות ולחות, להוות מוצר נוח לניקוי ואף דוחה אבק ולהתקבל במגוון צורות וצבעים. היתרון הבולט הוא הדיוק, שלא ניתן היה להשיג באופן ידני. כך לדוגמה, אם נרצה לבצע חריטה על פותחן יין מפלסטיק ולכתוב את שמו של מקבל המתנה באנגלית, יהיה לנו קשה לבצע לבד כתיבה אומנותית ובחומר שלא ידהה או יימחק. חריטה על מוצרים בלייזר היא דבר קבוע, שלא ניתן להסיר והיא מתקבלת בפעולת לייזר תוך מספר דקות בלבד, מה שבעולם הישן היה מושג בעבודה מאומצת של חודשים שלמים.

לאילו שימושים תתאים חריטה על פלסטיק בלייזר?

אם יש צורך להטביע שם, סמל או משפט כלשהו על מוצר, קרן הלייזר תיכנס לפעולה. כיום אנשים רבים מעוניינים להעניק מתנות מקוריות שיש עליהן מסר אישי או הקדשה מיוחדת ולכן משתמשים באופציית חריטה על פלסטיק כדי להפוך את המתנה לפריט יקר ערך, יפה, מרשים ואסתטי. זוהי הסיבה שחריטה בלייזר נחשבת כיום לאחד הכלים הטכנולוגיים החשובים ביותר בעולם המתנות והמזכרות ויש לה ביקוש עצום ואינסופי.

דוגמאות למוצרים מפלסטיק עם חריטה

תגי שם – העובדים, המשתתפים בכנס, בוועדה, בגיבוש, מיונים או כל מסגרת אחרת, יזדקקו לאמצעי זיהוי שלא ייהרס באופן כלשהו. חריטה על תגי שם מספקת אמצעי זיהוי קל ואוטומטי של אנשים, בעלי תפקידים והשתייכות לארגון או לחברה מסוימת.

עטים – חריטה על עטים נחשבת לעניין מבוקש. היא מאפיינת מתנות ממותגות לעובדים, הקדשות אישיות למנהלים, מתנה לעובד שעוזב ועוד. העט ממשיך להיות שימושי, בעוד שבשל ההקדשה המלווה אותו הוא יישאר גם כמזכרת יפה מהתקופה.

שלטים – בעולם השילוט, חריטה על פלסטיק הפכה לכוכבת. מטרת השלטים היא להישמר לטווח ארוך ובעמידות מלאה ולכן החריטה בלייזר מעניקה להם מראה ברור, פרקטי וכמובן את העמידות הדרושה להם.

קופסאות – של מי הקופסה? מה יש בתוכה? האם היא של חברה מסוימת? האם יש בתוכה מתנות לצוות העובדים? האם אלו מתנות לסוף שנה לילדי הצהרון? כפי שהבנתם, לחריטה על קופסאות מגוון עצום של שימושים.

כיסויים – נכון שניתן לבצע חריטה על ארנק מבד או עור, אבל גם לכיסויי הפלסטיק שעוטפים את כרטיסי האשראי והדרכון מגיע. בין אם למתנה לאדם קרוב ובין אם לעצמכם, חריטה על פלסטיק בלייזר של שמכם תהפוך את הכיסוי לאישי יותר ויפחית את הסיכוי לגניבות.

חריטה על פלסטיק בלייזר
קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חריטה על פלסטיק בלייזר

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על פלסטיק בלייזר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על פלסטיק בלייזר משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על פלסטיק בלייזר ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על פלסטיק בלייזר מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה בלייזר על לפטופ

חריטה בלייזר על לפטופ

מחשב נייד / לפטופ משמש אותנו בחיי היום-יום באופן תדיר. למעשה, ניתן לראות במיוחד כיום אנשים המתפרנסים מעבודה מחוץ לבית בזכות הלפטופ שלהם כך שהוא

קרא עוד »
חריטה על מחזיק מפתחות

חריטה על מחזיק מפתחות

מחזיק מפתחות עם חריטה אישית הוא מוצר קטן שעושה הבדל גדול. אנו נוהגים לתת מחזיק מפתחות בתור מתנה כשאנו רוצים לתת מתנה סמלית עם משמעות

קרא עוד »
חריטה על ג'וני ווקר

חריטה על ג'וני ווקר בלייזר

מבוא חריטה בלייזר היא טכניקה חדשנית ומדויקת המשמשת לחקיקת דימויים וטקסט על מגוון חומרים. במאמר זה, נתמקד בחריטה בלייזר על בקבוקי ג'וני ווקר. נכיר את

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)