חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה על מחזיק מפתחות

חריטה על מחזיק מפתחות

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

מחזיק מפתחות עם חריטה אישית הוא מוצר קטן שעושה הבדל גדול.
אנו נוהגים לתת מחזיק מפתחות בתור מתנה כשאנו רוצים לתת מתנה סמלית עם משמעות אך מצד שני, לא להשקיע סכומים גדולים.

האזינו לכתבה
מחזיק מפתחות מעוצב

מתי נשתמש בחריטה על מחזיק מפתחות ?

אנו ניתקל במתן מחזיקי מפתחות עם חריטה אישית בין זוגות שלא נמצאים זמן רב יחד ורוצים לתת מתנה קטנה ולא "נסחפת" מדי, כמו כן מחזיקי מפתחות עם חריטה של לוגו הם מאוד נפוצים באירועי קידום מכירות, בתור מתנה ראשונית ללקוחות פוטנציאליים וגם בכנסים של עובדים.

כשרוצים להביא מתנות ממותגות לעובדים שהם זולות מצד אחד אך שימושיות מצד שני, החברה בדרך כלל תבצע חריטה על מחזיק מפתחות של הלוגו שלהם.
בזכות טכנולוגיית החריטה בלייזר ניתן לבצע זאת בקלות ובמהירות.
מאחר ומחזיקי המפתחות הם רלוונטים לכל כך הרבה אירועים וכל כך הרבה אנשים, התפתחו בשוק מגוון גדול שלהם.

ניתן לבצע חריטה בלייזר על מחזיק מפתחות עם חריטה מפלדת אל חלד, חריטה על מחזיק מפתחות מעץ, חריטה על מחזיק מפתחות מעור מחזיק מפתחות עם חריטה אישית ועוד המון.
ניתן להוסיף משפט מסויים בתור הקדשה אישית או את לוגו החברה, ולמתקדמים שבינינו ניתן להוסיף תמונה על מחזיק מפתחות.

מחזיק מפתחות עם תמונה לזוגות

כמו כן, במחזיק מפתחות עם הקדשה אישית חלק מהחומרים ניתן לבצע חיתוך בלייזר של מחזיק המפתחות לצורות שונות, כך למעשה ניתן לעצב מחזיק מפתחות מעץ עם חריטה שעולה בקנה אחד עם המסר שאותו אנו מנסים להעביר.
לדוגמא, חברת מכוניות תרצה לבצע חיתוך בלייזר של מחזיק המפתחות בצורה של רכב, וגבר שקונה מתנה לאישה ירצה להזמין מחזיק מפתחות בצורה של לב.

חריטה על מחזיק מפתחות הפכה להיות זמינה בזכות הטכנולוגייה לקהל הרחב, ואין צורך להזמין כמויות של מחזיק מפתחות מעץ עם חריטה אלא אפשר להזמין גם ביחידים ולהגשים את מבוקשכם.

חריטה על מחזיק מפתחות

שאלות נפוצות על חריטה על מחזיק מפתחות

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על מחזיק מפתחות. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על מחזיק מפתחות משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על מחזיק מפתחות ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על מחזיק מפתחות מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על פלסטיק בלייזר

חריטה על פלסטיק בלייזר

מהי חריטה על פלסטיק בלייזר? מהם היתרונות שלה? ועל מה בכלל חורטים ולאיזו מטרה? חריטה בלייזר באופן כללי, היא תחום עצום שנועד לשימושים רבים בתעשייה.

קרא עוד »
חריטה על מסגרת לתמונה

חריטה על מסגרת לתמונה

לעיתים אנו נרצה להביא מתנה לאדם קרוב וכמובן שהמטרה שלנו היא להיות כמה שיותר מקוריים. לכן, הדרך הטובה ביותר שלנו לעשות זאת היא להתאים אישית

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)