חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » סימון אינדוקציה על סירים – המדריך המלא

סימון אינדוקציה על סירים – המדריך המלא

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

הרבה מאד אנשים עברו לעשות שימוש בכיריים אינדוקציה במטבחים הביתיים שלהם.

האזינו לכתבה

הכוונה היא לפלטת קרמיקה בעלת להבות בלתי נראות שמחממות את המשטח לטמפרטורה גבוהה במיוחד שמאפשרות את מעבר החום אל תוך סירי הבישול ואת הכנת האוכל בצורה שכזאת.

סימון אינדוקציה על סירים

כיריים אינדוקציה נחשבים לפופולריים מאד בזכות העיצוב שלהם אך גם בשל היעדר להבת האש. יחד עם זאת – לא כל סיר או מחבת מתאים לשימוש בכיריים אלה ולכן חשוב לחפש סימון אינדוקציה על סירים במידה ורוצים לקנות מערכת כלים לכיריים החדשים או לבדוק האם סיר זה או אחר מתאים להן. מדובר בסימון חשוב ומהותי שיכול למנוע תקלות (שכן אי אפשר לבשל על כיריים אינדוקציה עם סירים רגילים שמיועדים לשימוש מעל להבת אש) ולכן מדובר בסימון בולט, חזק וכזה שלא יכול להיעלם או להימחק. אז איך באמת הוא נוצר?

מהו סימון האינדוקציה?

כאמור – יש סירים, מחבתות וכלי בישול אחרים שאסור בתכלית האיסור לעשות בהם שימוש בכיריים אינדוקציה ולכן חשוב ביותר לדעת זאת. לשם כך – יהיה סימון אינדוקציה על סירים בחלק החיצוני התחתון שלהם. את הסימון הזה אי אפשר להשאיר על תווית או בקופסה שבה קונים את הסיר, שכן חייבים לדעת את זה כל הזמן, גם לאחר שהסיר נמצא בשימוש ארוך של כמה שנים אצל המשפחה. כאשר בוחנים לעומק את הסימון עצמו מבינים את החשיבות שלו. מדובר בחריטה עמוקה במתכת עצמה, חריטה שלא יכולה להיעלם או להתלכלך וגם אחרי הרבה מאד שימושים ובישולים בסיר – עדיין אפשר יהיה לראות ולזהות בבירור מה מסומן שם – האם הסיר הזה מתאים לבישול באינדוקציה או שלא – ואז יש להרחיק אותו ולא לנסות בכל זאת לעשות בו את השימוש הזה. החריטה תבוצע מספיק עמוק כך ששום דבר לא יפריע לה או יחדור פנימה וכך אפשר יהיה תמיד לזהות באופן ברור את השימוש המתאים והנכון בסיר.

סימון אינדוקציה על סירים – המדריך המלא

סימון אינדוקציה על סירים יכול להכיל גם מלל או סימנים נוספים וחשובים – למשל האם ניתן להכניס את הסיר המדובר גם לתנור, מה טמפרטורת המקסימום שהוא יכול לעמוד בה, מה שנת הייצור והאם יש הנחיות חשובות וייחודיות לשימוש בו. יש סירים שבהם החריטה הזאת תישאר ריקה וחלולה אך ברורה ובולטת מאד ויש מקרים שבהם לאחר החריטה ימולא צבע וכך הסימון בעצם יהיה צבעוני. בין אם החריטה תהיה עם או בלי צבע – היא עדיין תהיה בולטת וברורה לזיהוי, שכן כאמור – אי אפשר לקחת את הסיכון שהמשתמשים לא יידעו לאיזו שימוש נועד הסיר וכך יעשו בו שימוש לא נכון שיכול, חלילה להרוס את הסיר או גרוע מכך – לגרום לפגיעות בנפש בשל הטמפרטורה הגבוהה של משטח האינדוקציה.

לשים לב לסימון האינדוקציה ולהתייחס אליו בחשיבות הראויה

חשוב להבין שמה שעומד מאחורי סימון האינדוקציה הוא שימוש נכון, יעיל ובטוח בסירים בפלטפורמה שבה הם אמורים להיות בשימוש. אף אחד לא היה רוצה לקחת את הסיכון שהכיריים ייהרסו או שהסיר ייצא משימוש ולכן תמיד עדיף לבדוק את הסימון בתחתית הסיר. על מנת לבצע את השימוש חשוב לפנות לאיש מקצוע שמכיר את התחום, בקיא בו והוא בעל ניסיון רב שנים בביצוע פעולות שונות שקשורות בו. אם אתם מחפשים שירות של חריטת הסימון או מבקשים להבין לעומק את דרך ההתנהלות איתו – אנא פנו אלינו בטלפון מספר – 050-9595004 ונשמח לעמוד לרשותכם!

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על סימון אינדוקציה על סירים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על סימון אינדוקציה על סירים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של סימון אינדוקציה על סירים משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של סימון אינדוקציה על סירים ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על סימון אינדוקציה על סירים מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על פלסטיק בלייזר

חריטה על פלסטיק בלייזר

מהי חריטה על פלסטיק בלייזר? מהם היתרונות שלה? ועל מה בכלל חורטים ולאיזו מטרה? חריטה בלייזר באופן כללי, היא תחום עצום שנועד לשימושים רבים בתעשייה.

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)