חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה על מתכת בלייזר – חריטה על ברזל המדריך המלא

חריטה על מתכת בלייזר – חריטה על ברזל המדריך המלא

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

שלטים ממתכת, חריטה על ברזל ,חריטת לייזר על מתכת ,מוצרים למטבח, משטחים, סכינים ועוד שלל מוצרים עשויים ממתכת ומברזל. חריטה על מתכת בלייזר משתמשת באותו המוצר או החומר ומעניקה לו מראה מעניין וחדיש יותר, בזכות סמל, תמונה, לוגו או מלל מסוימים ובהתאמה אישית.

האזינו לכתבה

איך זה מתבצע חריטה בלייזר על מתכת ומהם היתרונות הגדולים של שיטת החריטה על ברזל בלייזר? הכל כאן בפנים:

חריטה על מתכת בלייזר - המדריך המלא

קצת על המתכת והברזל

מתכת נחשבת לחומר קשיח, מבריק ועמיד. היא משמשת למגוון רחב של מוצרים תעשייתיים כמו חריטה בלייזר על מתכת וביתיים כאחד ותחומי החיים שבהם היא מככבת לא מפסיקים להתרחב. לכן חלק מהאנשים, בעלי העסקים או המנהלים בארגונים מסוימים, היו מעוניינים לבצע חריטה על מתכת, שתבטיח ייחודיות, משמעות, אלגנטיות והשראה או עניין חדשים למוצר עצמו.

איך מתבצעת חריטה על מתכת בלייזר?

חריטה על מתכת ברמה מקצועית גבוהה, חריטות על מתכת מתבצעת על ידי מכונות מיוחדות. בעולם הישן, היה קיים קושי לעבד את המתכת פעם נוספת ולהטמיע בה סמלים ומלל חשובים. כל עבודה שכזו ארכה בין ימים לשבועות והופקה עם המון מאמץ. כיום מכונות CNC המיועדות לחריטה על מוצרים שונים, מבצעות את הפעולה. מכונות אלו מסוגלות לבצע צריבה על עץ, זכוכית, פרספקס, פלסטיק ועוד המון.

בזכות קרני לייזר עוצמתיות, המכונה מבצעת חיתוך עדין, חריטת לייזר על מתכת מדויק ומושלם של הצורה או המלל המבוקשים ועושה זאת תוך דקות בלבד. החריטות על מתכת מביאה בחשבון את עובי המתכת של המוצר ומכאן גם את הכוח שיש להפעיל כדי שהחריטה תהיה מוצלחת. כל אלו מתבצעים מבלי ליצור נזק או פגם במוצר החרוט. חריטה על מתכת בלייזר יש לציין, מחזיקה מעמד שנים רבות מאוד ולכן תתאים למתנות ולמוצרים לטווח הארוך.

מוצרי מתכת וברזל שתוכלו לחרוט עליהם

שלטים בכל הסוגים והגדלים, כולל חריטה על לוחיות

חנוכייה, כוסות מהודרות ותשמישי קדושה העשויים ממתכת

קופסאות מתכת

ספסלים

כסאות

שולחנות

חריטה על מחזיק מפתחות ממתכת

ועוד.

איך פועלת מכונת החריטה בלייזר?

כמובן שניתן לחתוך מתכת באמצעות דיסק, אך מתכות רבות שמתקבלות בעובי רב ובתצורות שאינן כוללות קווים ישרים, מחייבות שימוש במכונת חריטה שתבצע חיתוך מדויק, בגבולות הדרושים ועל פי הדרישה האישית.

חריטה על מתכת בלייזר באמצעות מכונה ייעודית, מביאה לתוצאות שיד האדם לעולם לא תוכל להתחרות בהן. כיום חריטה על מוצרים רבים ממתכת משמשת לתעשיית המתנות, האירועים, הרהיטים והמטבח. היא מתאימה לכל מי שמחפש מתנה ליום הולדת, הפתעה מיוחדת לבני הזוג, הקדשה אישית על מוצרים מיוחדים ועוד. חריטת המתכת על כל אחד מהרעיונות הקיימים, תתבצע באמצעות תוכנת מחשב מיוחדת, שאליה מוזנים כל מאפייני העבודה, הגבולות, המידות, הדרישות וגם הגרפיקה. המחשב מספק את הפקודות למכונה עצמה, כך שניתן לקבוע את התוצאה האופטימלית ולהפיק מתנה איכותית, מכבדת ומרשימה ללא פשרות.

חריטה על מתכת וברזל בלייזר
קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חריטה על מתכת וברזל בלייזר

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על מתכת וברזל בלייזר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על מתכת וברזל בלייזר משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על מתכת וברזל בלייזר ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על מתכת וברזל בלייזר מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חיתוך בלייזר תל אביב

חיתוך בלייזר תל אביב

שירותי חיתוך בלייזר הפכו נפוצים מאוד בתל אביב, במיוחד לאור כמות הסטודנטים שעולה וגודלת ומאחר שזוהי עיר מרכזית שניתן למצוא בה סחר של החברות הגדולות

קרא עוד »
חריטה על בקבוק גלנפידיך

חריטה על בקבוק גלנפידיך בלייזר

מבוא חריטה בלייזר היא טכניקה ייחודית ומדויקת שמאפשרת לחקוק וליצור עיצובים מותאמים אישית על בקבוקים וספלים. בעזרת טכנולוגית הלייזר, ניתן ליצור חריטות מדהימות בצורה מדויקת

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)