חיתוך בדים בלייזר

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

תעשיית הטקסטיל מקיפה אותנו מכל עבר, בין אם היא לבדה ובין אם היא משולבת בחומרים אחרים כמו עץ, פלסטיק, מתכת ועוד.

האזינו לכתבה


ההגדרה לטקסטיל היא כל יריעת בד שעשוייה מסיבים סינתטיים או טבעיים המחוברים יחד, ביניהם ניתן למצוא את המשי, הכותנה, פשתן, ניילון, לבד, תחרה, לייקרה, ניאופרן, טקסטיל טכני, פליז ועוד.

חיתוך בדים בלייזר

הסוגים השונים של הטקסטיל מיוצרים ונפוצים למעשה בכל רחבי העולם.
הם מגיעים במגוון אינסופי של צבעים ובמגוון אינסופי של עוביים, ניתן לראות את ההבדלים ביניהם גם מבחינת השקיפות של הבד, הטקסטורות שעליו, והתכונות השונות שלו גם מבחינה מולקולרית.

חיתוך בלייזר לבדים בתעשיות השונות

כיום במיוחד, ניתן להרגיש איך תעשיית הטקסטיל נפגשת עם חיתוך בדים בלייזר באופנים שונים.
כשמעצבים רוצים לפתח קולקצייה חדשה, כנראה שהם ייתקלו בצורך של חיתוך בדים בלייזר וצריבת בדים בלייזר.
כשניגשים ללימודי העיצוב, ניתן לראות שחלק מתוכנית הלימוד היא עבודה עם תוכנות גרפיות לעריכת קבצים דו ממדיים המיועדים ישירות לעבודה עם טכנולוגיית הלייזר.

כל מעצב שמכבד את עצמו ומחשיב את עצמו לרמה גבוהה, יודע להשתמש בטכנולוגיית חיתוך בדים בלייזר לטובתו, ובכלל בכל תחרות עיצוב בינלאומית ניתן לראות איך משתדלים לייחצן את היכולות האחרונות של חיתוך לייזר וחיתוך בדים בעולם הטקסטיל ואת הדמיון המפותח שניתן להגשים באמצעות הטכנולוגייה הזו.

חיתוך בדים בלייזר

כשמדובר בתחום שמשתנה כל כך מהר כמו תחום האופנה (שהוא מרכז השימוש בטקסטיל בעולם), ניתן לראות איך כל הזמן המעצבים נמצאים במרדף אחר הטרנד הבא.
בין היתרונות הרחבים של חיתוך בדים בלייזר שאותם נמנה בעוד רגע, ניתן להרגיש באופן קיצוני את יתרון המהירות שהלייזר מעניק, שלמעשה בזכות יתרון זה ניתן לעצב בגד היום במחשב ולייצר אותו כבר מחר.
כמו כן, בגלל שהכל נעשה באופן דיגיטלי ובקבצי מחשב, ישנן חברות בינלאומיות שמעצבות את הביגוד במקום אחד בעולם ומייצרות את השירטוטים שנעשו במקום אחר לגמרי באמצעות חיתוך בדים בלייזר ובאמצעות סכין לחיתוך בד.

חיתוך בדים בלייזר-2

בין הענפים שניתן לראות בהם חיתוך בלייזר אנחנו נמצא את ענף הרכב, ענף האופנה, עיצוב פנים, ענף הביטחון, ענף התעשייה ומגוון ענפים אחרים.
כך לדוגמא אנחנו נראה בגדי ים, חולצות, תיקים, כובעים ונעליים, מפות ווילונות, מצנחים, אפודים ועוד המון.

למה בדים דווקא בחיתוך לייזר ?

החיתוך בלייזר עולה פי כמה וכמה על שיטות הייצור המסורתיות בתחום הטקסטיל בגלל מגוון יתרונות.

  • מידות החיתוך – מאחר והבדים הם חומר גמיש, זה מעניק את האפשרות לחתוך יריעות בד יותר גדולות באמצעות סכין לחיתוך בד ממשטח העבודה עצמו באמצעות קיפולים וגלגולים של הבד, מה שלא ניתן לעשות כמעט עם שום חומר אחר.

  • מורכבות החיתוך – בזכות הדיוק של הלייזר, ניתן לחתוך צורות באופן פנומנלי לעומת שיטות ייצור וחיתוך ידניות, לדוגמא כמו תחרה.
    קו חיתוך חיתוך בדים קטן במיוחד מעניק מגוון רחב של אפשרויות, והשמיים הם הגבול.

  • צריבה על בדים – מאחר וברוב הבגדים בתחום נדרש גם צריבה של לוגו מסויים, כיתוב או ציור צריבה על בדים היא נושא מרכזי בעולם הטקסטיל.
    קרן הלייזר היא היחידה שמעניק אפשרות לצרוב בדים ברמה הגבוהה ביותר.

  • מהירות – קרן הלייזר עובדת באופן מהיר ומעניקה את האפשרות לעצב בגד היום ולהתחיל לחתוך אותו כבר מחר, היא אינה מסורבלת ועובדת על פי פקודות מחשב.

  • מחיר – יחד עם כל היתרונות, המחיר הוא לרוב יהיה זול יותר מהסיבה שלא מדובר בעבודה ידנית והטכנולוגייה עובדת בשבילנו, מה שיאפשר לנותן השירות מקום להתגמש במחיר.
    כשמדובר על בדים באופן ספציפי המחיר יהיה זול יותר מרוב החומרים האחרים, מכיוון שהעוצמה הדרושה לחיתוך בד היא בדרך כלל נמוכה מאוד ולכן גם העבודה תהיה מהירה.

  • קבצים דיגיטליים – בזכות העובדה שמדובר בטכנולוגייה ממוחשבת, ניתן לייצר קבצים דיגיטליים להנחייה בעבודה לחיתוך הבד בלייזר.
    זה מעניק את העובדה לייצר דגם חדש לחלוטין מבלי לצאת מהבית, והכל דרך המחשב.
    יש לזכור לשלוח קבצים המתקבלים על ידי התוכנות המיועדות לעבודה בלייזר, כמו PDF, AI, CDR ועוד.

  • קצוות שלא נפרמים – בזכות החום העוצמתי והממוקד של קרן הלייזר, קצוות הסיבים בנקודות החיתוך לא נפרמים אלא הם מולחמים אחד לשני מה שמונע הרס של הבגד.
    זה חוסך את החיסרון בעבודה ידנית שמשתמשים בסכינים ומספריים מה שיכול ליצור פרימה בסיבים של הבגד במיוחד בנקודות החיתוך.
חיתוך בדים בלייזר-3

צריבה של בדים בלייזר

כשרוצים להוסיף סימון מסויים, ציור, לוגו או תיאור על הבד אנחנו נפנה לצריבה של בדים בלייזר.
הצריבה נעשית בצורה שבה הלייזר פוגע בעדינות על הבד, פוצע אותו באופן קל ומשנה את צבעו במקומות הרצויים לכך מה שיוצר אשלייה של הטקסט אותו אנחנו רוצים להראות.
לרוב אנחנו נעדיף להשתמש בצריבת בד על בדים קצת יותר קשיחים ועבים בכדי לא להרוס את הבד, וכמובן חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע שיש לו ניסיון בתחום ויידע לשלוט בעוצמות הלייזר המתבקשות שכן צריך להיות מאוד עדין בתהליך.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חיתוך בדים בלייזר

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חיתוך בדים בלייזר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חיתוך בדים בלייזר משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חיתוך בדים בלייזר ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חיתוך בדים בלייזר מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חיתוך אותיות בלייזר

חיתוך אותיות בלייזר

נדמה כי חיתוך אותיות בלייזר הפך להיות נפוץ מאוד בשוק, והחל לעקוף בסיבוב את שיטות החיתוך המסורתיות. מה ניתן להפיק באמצעות חיתוך אותיות ? השימושים

קרא עוד »
סימון על סירים בלייזר

סימון על סירים בלייזר

ישראל היא אומה שאוהבת אוכל, נהנית מאוכל ומדברת על אוכל. אנחנו אוהבים לבקר במסעדה חדשה ולאחר מכן לספר לכולם הכל על המנות, לצפות בכל תוכניות

קרא עוד »
חריטה על פלסטיק בלייזר

חריטה על פלסטיק בלייזר

מהי חריטה על פלסטיק בלייזר? מהם היתרונות שלה? ועל מה בכלל חורטים ולאיזו מטרה? חריטה בלייזר באופן כללי, היא תחום עצום שנועד לשימושים רבים בתעשייה.

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)