חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » איך מבצעים מדידות באופן מדויק לפני חיתוך בלייזר?

איך מבצעים מדידות באופן מדויק לפני חיתוך בלייזר?

עודכן לאחרונה

הגעתן של מכונות החיתוך בלייזר יצרו מהפך בדפוסי הפעולה בכל מה שקשור לחיתוך מדויק בחומרים שונים כמו עץ, זכוכית, אבן, מתכת, פלסטיק ועוד.

האזינו לכתבה
איך מבצעים מדידות באופן מדויק לפני חיתוך בלייזר

היתרונות של חיתוך בלייזר

החיתוך בלייזר יוצר מידות מדויקות ביותר בסטייה מקסימלית של מילימטר אחד ולכן כל מי שזקוק לעבודה שמתבצעת באמצעות חיתוך בלייזר, מודע לכך שהוא מקבל עבודה שהיא פיקס ולא יוצר מצב שהדגם שמיוצר אינו מתאים לדרישה הספציפית. בעבר כשהמדידות היו ידניות, היו אי דיוקים רבים ולא אחת היה צורך לבצע את כל העבודה מההתחלה.

האופציות לביצוע חיתוך בלייזר

חיתוך בלייזר מתאים להכנת אין ספור פריטים לשימוש יום יומי וגם כמתנות מקוריות ויוצאות דופן. השימוש במכשיר קליבר מעניק שקט נפשי שהמדידה תהיה מדויקת וכך אפשר לייצר מוצר ברמה גבוהה ביותר.

בתום הליך המדידה, כל המידע מועבר לקובץ ועל פיו מכשיר הלייזר מבצע את החיתוך, על פי ההנחיות המפורטות הקיימות בקובץ.

איך מבעצים מדידות באופן מדויק לפני חיתוך בלייזר

בדרך זו אפשר ליצור חריטה של דמויות, צורות או כיתוב על פריטים כמו מגן לטלפון הכולל תמונות של בני זוג עם תאריך משמעותי בחייהם כמו יום נישואיהם, מנורות מיוחדות הפועלות בשבעה צבעים ועליהם ממוקמת תמונה שבוצעה בחריטה בלייזר של ילד, משפחה או כל תמונה אחרת. הנראות של התמונה כאשר מפעילים את המנורה בכל אחד מצבעים היא מרהיבה ותמיד כיף לראות אותה.

כמו כן חיתוך בלייזר על תליונים שונים, ארנקים, מפרטים, דסקיות של חיילים, כוסות בגדלים שונים, בקבוקי בושם ורעיונות נוספים.

השימוש במדידות באמצעות לייזר

מדידות לייזר בקליבר הנחוץ יצרו פריצת דרך בכל מה שקשור למדידות וברוב התחומים עבורו למדידות ממוחשבות וזנחו את המדידות הידניות, לאור היתרונות הרבים של המדידה המדויקת.

כאשר המכשור עובר על תמונה מסוימת כדי ליצור ממנה מוצרים שונים, הוא מסוגל לראות כל אובייקט ולו הקטן שבקטנים, לתחום צורות גיאומטריות שאינן נורמטיביות, עיגולים ייחודיים, גבהים ועומקים שונים.

לאור העבודה המדויקת כל כך התוצאה המדהימה הנראית כמו צללית, מפתיעה רבים שלא ציפו לדיוק מילימטרי וללא כל שינוי מהתמונה המקורית ולו הקטן ביותר. אין כל ספק שאם היו מבצעים מדידה ידנית התוצאה הייתה רחוקה בעשרות מונים מהתוצאה שנראית בפועל, בזכות השימוש במכשור הכול כך מדויק.

מהירות הסריקה היא מאד מהירה ולכן מרגע תחילת הליך המדידה ועד סיומו עוברות דקות בודדות בלבד ואפשר להתחיל בחיתוך הלייזר לביצוע מושלם.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מדידות באופן מדויק לפני חיתוך בלייזר

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מדידות באופן מדויק לפני חיתוך בלייזר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מדידות באופן מדויק לפני חיתוך בלייזר משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של מדידות באופן מדויק לפני חיתוך בלייזר ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על מדידות באופן מדויק לפני חיתוך בלייזר מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

יודאיקה חיתוך בלייזר

יודאיקה חיתוך בלייזר

מה זה יודאיקה ? כשמזכירים את המונח יודאיקה למעשה מתכוונים לפריטי אומנות ותכשיטים ברוח התרבות היהודית. פריטים אלו מזוהים עם המורשת היהודית לכל אורך קיומה

קרא עוד »
חריטה על קריסטלים

חריטה בלייזר על קריסטל

הקריסטל הינו חומר שקוף מיוחד, מוצק המוכר גם בשמו העברי "גביש". המאפיין העיקרי של הקריסטל הוא מבנה בסיסי החוזר על עצמו שוב ושוב ויוצר אשליה

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)