חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה על אבנים ואבן טבעית – המדריך המלא

חריטה על אבנים ואבן טבעית – המדריך המלא

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

אנו חיים בעידן של הקדשות, של התאמה אישית ושל חיפוש מסרים אישיים בכל חפץ או פריט.

האזינו לכתבה

מתנות שמחפשים לקנות לחברים או אנשים יקרים ומוערכים מתרכזות בסופו של דבר לאפשרות של חריטה או הקדשה בכל דרך אחרת ואז המתנה הופכת לאישית, כזאת שאין לאף אחד אחר, כזאת שהשקיעו הרבה מחשבה ותשומת לב לא רק בבחירה שלה עצמה אלא גם בבחירה של המילים החרוטות ושל המסר האישי.

יחד עם זאת, לא תמיד מקדישים את המחשבה לנושא אחר והיקפי יותר – התהליך עצמו של חריטה על אבנים ואבן טבעית. איך היא מבוצעת, למה צריך לשים לב ומה עומק המחשבה והתכנון שעומדים מאחוריה. בעידן הדיגיטלי של היום נדמה לעיתים קרובות שמלאכות כמו חריטה באבן כבר הפכו לנחלת העבר. חשוב לדעת שאין זה נכון לגמרי, ואם מחפשים שירות של חריטה על אבנים או על אבן טבעית – יש הרבה מה לדעת ולהבין על מנת לבחור את השירות הטוב ביותר.

איך מבצעים חריטה על אבנים ואבן טבעית?

התהליך של חריטה הוא ברובו תהליך של תכנון, הדמיה והכנה. פעולת החריטה עצמה היא הסיכום של התהליך ובעצם השלב האחרון שבו. כאשר מדובר על אבנים או על אבן טבעית – חשוב הגודל של האבנים, ממה הן עשויות, מה דרגת הקשיות או הרכות שלהן וכמובן וידוא שהן יכולות לעמוד בחריטה, כלומר להחזיק מעמד תחת פעולה של טכנולוגיה מתקדמת. החריטה, כאשר היא מבוצעת על ידי מכשור וכלי עבודה מסורתיים בדומה לדרך שבה היא הייתה מבוצעת גם לפני פרוץ העידן הטכנולוגי הייתה כרוכה בדיוק רב, בחוסר תזוזה של האבן שעליה חורטים וכמובן מילוי בצבע שלא דוהה, לא נעלם ולא נשחק עם הזמן. ברוב המקרים יהיה מדובר במתנה ולא ממש בחפץ שיהיה בו שימוש ולכן יהיה קל לשמור שהחריטה תישמר למשך כמה שיותר זמן.

חריטה על אבנים ואבן טבעית ההמדריך המלא

השלב הראשון הוא תכנוני. מה צריך לחרוט, היכן על גבי פני השטח של האבן יהיה הכי נכון ומתאים לשלב את החריטה, אפשר וכדאי לבצע ניסיונות מקדימים על מנת לוודא שאכן הכיתוב מתאים למקום הרצוי וייראה כלפי חוץ ורק לאחר שאיש המקצוע יוודא שהחריטה מתאימה וכל התנאים בשלים – אפשר יהיה לצאת לדרך ולבצע את החריטה. חריטה על אבנים ואבן טבעית יכולה לארוך בין כמה דקות לבין פרק זמן ארוך מכך, כתלות בחריטה עצמה, בציוד עצמו וכמובן בדרך ביצוע החריטה באבן כפי שמי שמכיר את הנושא ומתמחה בו ימליץ לעשות. מה שהוא יראה לנגד עיניו זה התוצאה הסופית, כלומר איך תיראה האבן לאחר החריטה ויעשה כל שביכולתו ובידע שלו כדי להגיע לדרגה הגבוהה ביותר של גימור כפי שרוצה ומצפה הלקוח.

שימושים של חריטה על אבנים ואבן טבעית

אנשים רבים אוהבים אבני יפות, ללא קשר לחומרים שמהם האבנים עשויות. אבן עם חריטה אישית של מסר, איחול או ברכה יכולה להיות מתנה אישית נהדרת שכל אחד ישמח לקבל, בכל שלב של החיים. גם אם נדמה דאין שימוש פרקטי באבן, הרי שעצם הנוכחות שלה בתיק, בארנק או המשרד תהא סוג של קמע אישי שהמקבל ישמח שיהיה ברשותו ולכן הוא יעשה כל שביכולתו על מנת לשמור על האבן החרוטה מכל משמר.

אם אתם מחפשים שירותי חריטה על אבנים – פנו אלינו עוד היום לטלפון שמספרו – 050-9595004 ונשמח לסייע לכם ולתת לכם שירות!

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חריטה על אבנים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על אבנים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על אבנים משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על אבנים ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על אבנים מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

סימון על סירים בלייזר

סימון על סירים בלייזר

ישראל היא אומה שאוהבת אוכל, נהנית מאוכל ומדברת על אוכל. אנחנו אוהבים לבקר במסעדה חדשה ולאחר מכן לספר לכולם הכל על המנות, לצפות בכל תוכניות

קרא עוד »
חיתוך בדים בלייזר

חיתוך בדים בלייזר

תעשיית הטקסטיל מקיפה אותנו מכל עבר, בין אם היא לבדה ובין אם היא משולבת בחומרים אחרים כמו עץ, פלסטיק, מתכת ועוד. ההגדרה לטקסטיל היא כל

קרא עוד »
חיתוך עץ בלייזר לפי מידה

חיתוך עץ בלייזר לפי מידה

העץ הוא בין חומרי הגלם הנפוצים ביותר בתעשיית החיתוך עץ בלייזר, אם לא הנפוץ ביותר. ניתן לראותו בתחומים השונים כמו תחום העיצוב והאדריכלות, תחום הבנייה

קרא עוד »
חריטה על ג'וני ווקר

חריטה על ג'וני ווקר בלייזר

מבוא חריטה בלייזר היא טכניקה חדשנית ומדויקת המשמשת לחקיקת דימויים וטקסט על מגוון חומרים. במאמר זה, נתמקד בחריטה בלייזר על בקבוקי ג'וני ווקר. נכיר את

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)