חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חיתוך עץ במבוק בלייזר

חיתוך עץ במבוק בלייזר

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

מה זה עץ במבוק ?

הבמבוק מגיע מהעצים הדגניים, והוא עץ שקודם כל מצמיח שורשים עמוקים בקרקע ורק לאחר מכן גדל במהירות שיא ומתנשא לגובה של מספר מטרים.

האזינו לכתבה


מבנה הסיבים בצמח מעניק לו תכונות ייחודיות של קשיחות רבה לצד קלילות החומר, כך ניתן לקבל חומר קל משקל אך חזק וחסין כאשר בונים אותו מעץ במבוק.

בטבע קיימים סוגים שונים של במבוק המשתנים הן בעובי שלהם, בצבע שלהם ובחוזק שלהם.
בזכות הסוגים השונים, הבמבוק משמש למגוון תוצרים בתעשייה כגון בניית מודלים אדריכליים ועיצוב פנים.
מסוגי הבמבוק השונים ניתן לייצר פלטות שטוחות של חומר שאותן ניתן לחתוך בלייזר לאחר מכן.

חיתוך עץ במבוק בלייזר

איך לחתוך במבוק ?בדומה לכל סוג עץ אחר, חיתוך העץ הבמבוק בלייזר מתבצע כאשר הוא נחתך על ידי קרן הלייזר בצורה נקייה על פי קווי המתאר ששירטטנו בקובץ הדיגיטלי.
על קווי החיתוך ניתן לפעמים לראות קצת פיח, אך קו החתך המתקבל בחומר הוא אחיד ללא צורך בשיוף הקצוות.

תלוי בייעוד של החומר, לפעמים ניתן להספיג את הבמבוק בשמן לפני החיתוך או אחרי החיתוך בכדי להעניק לבמבוק מראה עשיר יותר וזוהר יותר של עץ וגם בכדי לספק לו הגנה על טיב העץ.
כמו כן, ניתן להרכיב מודלים שונים מחומר זה על ידי חיתוך מדוייק של הבמבוק והרכבתם שמבוססת על עובי החומר שנחתך.

איך אפשר לחתוך במבוק ?ניתן לחתוך עץ במבוק בלייזר בכדי לייצר מודלים אדריכליים, מודלים לסטודנטים, לייצר חלקי ריהוט או קופסאות עץ ממגוון סוגים.

חריטה בלייזר על עץ במבוק

הבמבוק הינו עץ בגוון בהיר בדרך כלל ולכן החריטה עליו תקבל הבחנה טובה.
באמצעות חריטה בלייזר על במבוק ניתן להבחין בגוון הכהה יותר המתקבל באזורים הנצרבים ולשים לב לניגודיות שנוצרת בין החלקים הבהירים שלא נחרטו לבין החלקים הכהים יותר שנחרטו ולהבחין בתמונה הנוצרת.
על עץ הבמבוק ניתן לבצע חריטה בלייזר של קווים שונים, סימונים ואייקונים כמו לוגו, משפט או תמונה בצורה שטחית או בעומקים גדולים יותר במידת הצורך.

אנחנו נשתמש בחריטה על עץ במבוק בדרך כלל כאשר נרצה למתג מוצרים מסויימים, לחרוט על קופסאות מעץ, נרצה למתג תפריטים למסעדות יוקרתיות וכו'.

חיתוך עץ במבוק בלייזר
קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חיתוך עץ במבוק בלייזר

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חיתוך עץ במבוק בלייזר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חיתוך עץ במבוק בלייזר משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חיתוך עץ במבוק בלייזר ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חיתוך עץ במבוק בלייזר מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על חלוקי נחל בלייזר

חריטה על חלוקי נחל בלייזר

הקדמה בעידן הטכנולוגי העכשווי, חריטה בלייזר הפכה לאחד מהפתרונות המובילים לחריטה על חלוקי נחל. היכולת לבצע חריטה מדויקת ואמנותית על מגוון חומרים הופכת את החריטה

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)