חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה על מגש | חריטה על קרש חיתוך

חריטה על מגש | חריטה על קרש חיתוך

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

אם יש לכם אבא, אמא, סבא, סבתא, אחות, אח או חברים שאוהבים את המטבח – סגרנו לכם פינה עם מתנה מיוחדת, מפתיעה מרגשת ומוצלחת במיוחד! חריטה על מגש היא אחד מפתרונות המטבח המוצלחים והמרעננים של השנים האחרונות.

האזינו לכתבה

היא מספקת לא רק את הכלי במתנה, אלא הקדשה יפה על גביו, שתהפוך אותו למלא עניין ותעודד את חוויית השימוש בו. אז איך זה מתבצע בדיוק ומה חורטים על המגש? יש לנו את התשובות להכל.

חריטה על מגש חריטה על קרש חיתוך

האם כדאי לחרוט על כלי מטבח?

חריטה בלייזר על מוצרים מתאימה כמעט לכל פריט ולכל חומר אפשרי. לכן קל מאוד להבין עד כמה הרעיון פרקטי, עבור אנשים שהמטבח הוא החדר האהוב עליהם בבית. קרני הלייזר מסוגלות לבצע חריטה על עץ, מתכת, זכוכית ועוד המון חומרים ולהפיק תוצאה מדויקת ומרשימה ללא כל טעות או נזק למוצר. המגש או הקרש שנחרטו, יעברו צריבה בלייזר רק על פני השטח וללא תוספת של חומרים לתהליך, מה שהופך אותם לבטוחים לשימוש וללא כל שינוי בהרכב הכימי.

רעיונות לחריטה על קרש חיתוך

מכיוון שמדובר בביצוע חריטה על עץ, ניתן לכלול בו לא רק מלל, אלא גם צורות ייחודיות, סמלים ומספרים. אם מדובר באנשים שעובדים הרבה עם בשר, תוכלו למצוא גלופה או תמונה שמתאימה לחוויית הבשר ולבקש לחרוט אותה על הקרש. אופציה נוספת לאנשים שמשתמשים בקרש החיתוך להגשה, היא לחרוט עליו פרחים או עלים, כך שישתלבו יפה ונעים יותר עם המאכלים המוגשים.

אופציה נוספת היא חריטה על כלי מטבח כמו קרש החיתוך של משפטים או ציטוטים מעניינים, לשלב תמונה שלכם או של בני המשפחה וגם לחרוט הקדשה מיוחדת כמו "המלכה שלנו", "אין על התבשילים של אמא", "שף ביתי" וכד'.

חריטה-על-קרש-לשף

רעיונות לחריטה על מגש

מגשים מתקבלים מחומרים שונים כמו מתכת, פלסטיק וגם עץ. על כולם ניתן לבצע חריטה, אך חשוב להתאים אותה מבחינה אסתטית לפריט הנבחר. מכיוון שמגשים נושאים עליהם את האוכל ולא אוכלים מהם באופן ישיר, הם מתאימים למסרים קצרים ומדויקים, שמכוונים בדיוק לרגעים שבהם המגש יוצא מהארון ולפני שמתכסה במוצרים או צלחות. זו יכולה למשל להיות חריטה על מגש של המילים "אמא מושלמת" או "אבא חלומי", "אין כמו הבישולים שלך", משפטים הומוריסטיים כמו "מזל שבאנו לבקר" ואפילו חריטה של דברים אישיים ופרקטיים כמו: לאמא באהבה, המטעמים של אמא, אין כמו הבישולים שלך, המוציא לחם מן הארץ, משפטים כמו פירות, עוגה, לאורחים, הנכדים באים וכד'.

מחפשים עוד מקורות להשראה, מילים ומשפטים מעניינים לביצוע חריטה על כלי מטבח ומגשים? באתר שלנו תמצאו עוד הרבה רעיונות טובים שיכולים לעניין אתכם. היכנסו והתרשמו.

חריטה על מגש חריטה על קרש חיתוך

שאלות נפוצות על חריטה על מגש

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על מגש. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על מגש משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על מגש ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על מגש מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חיתוך בדים בלייזר

חיתוך בדים בלייזר

תעשיית הטקסטיל מקיפה אותנו מכל עבר, בין אם היא לבדה ובין אם היא משולבת בחומרים אחרים כמו עץ, פלסטיק, מתכת ועוד. ההגדרה לטקסטיל היא כל

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)