חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » רעיונות לקרש חיתוך עם הקדשה בלייזר

רעיונות לקרש חיתוך עם הקדשה בלייזר

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

יום ההולדת מתקרבת? אם החוגגים הם מחובבי המטבח, תוכלו לפנק אותם במתנה מפתיעה, משעשעת, מדליקה ואישית במיוחד: קרש חיתוך עם הקדשה בלייזר.

האזינו לכתבה

על מה מדובר בעצם?

כיום ניתן לבצע חריטה על מוצרים מאינספור סוגים, כולל חריטה על עץ (תוכלו לקרוא על זה בהרחבה כאן), מתכת, זכוכית, פלסטיק ועוד המון. החריטה מסוגלת להפוך את המוצר לאישי יותר, למקורי, מפתיע ואפילו לעודד בו את השימוש. ולכן חריטה על קרש חיתוך של הקדשה בלייזר, מלל מסוים או ברכה, יוכלו להפוך למתנה מדליקה במיוחד.

רעיונות לקרש חיתוך עם הקדשה בלייזר
חריטה-על-קרש-לשף

למי מתאימה המתנה?

חריטה על עץ כמו קרש החיתוך כמובן תתאים מאוד לבשלנים וחובבי המטבח, היא רלוונטית גם למצבים אחרים. מעבר של אחד הילדים לדירה הראשונה למשל, יכול להיות הזדמנות טובה להעניק להם ברכה בדרך מרגשת ויצירתית מאוד. גם לרגל לימודי קולינריה או שף יהיה אפשר לבצע הקדשה בלייזר על קרש החיתוך ולהפוך את המתנה לסימבולית ומיוחדת. חריטה על מוצרים מעץ יכולה להתאים אפילו לאבא שמאוד אוהב להתעסק עם הבשר, או לעבוד הרבה על יד המנגל עם שלל מוצרים סביבו. גם כמתנה משעשעת וזולה לטובת אלו שתפקידם בבית הוא לחתוך את הסלט.

רעיונות להקדשה בלייזר על קרש החיתוך

מתכון – אחד הרעיונות המדליקים להקדשה על קרש החיתוך הוא להכניס כותרת כמו: "המתכון של אמא ל…" ומתחת את ההוראות המדויקות. זוהי מתנה שפונה גם ליתר בני הבית ולכן תתאים לחנוכת בית, או כבדיחה משפחתית פנימית.

Chef – אנשים שמאוד אוהבים לבשל ולהימצא במטבח, בוודאי יסתובבו כמו טווח מיד אחרי שתכנו אותם "שף". לכן מה נותן משב רוח מרענן יותר לאגו מאשר קרש חיתוך שמכיל את המילה chef ואחריה את השם של מקבל המתנה? מדובר בקניית מתנה מקורית במיוחד, שתעניק המון מוטיבציה לבשלנים החובבים ותעצים אותם, מכיוון שיש להם פרגון רב מהסביבה.

עיטורים מיוחדים – חריטה על עץ יכולה להכיל גם עיטורים או סמלים שמסתדרים נפלא עם העץ. כך למשל, כל הלוגואים והסמלים על טהרת הבשר יעבדו נפלא וכך גם הצורות הגרפיות למיניהן. אפשר לשלב רק את שמו של מקבל המתנה למעלה (אנו ממליצים לכלול את השם באנגלית) ובצדדים או בחלק התחתון להוסיף צורות ועיטורים. להבות, כלי מטבח מסוימים, נתח בשר, קאובוי, פסים ושרטוטים יוכלו לעבוד כאן נפלא. 

רעיונות לקרש חיתוך עם הקדשה בלייזר2

משפטים או מסרים מעצימים – הקדשה על קרש חיתוך מספקת שטח רב להקדשה שלמה ולכן אפשר להרגיש חופשי להתפרע עם התיאורים, הברכות וההקדשות. אם אתם רוצים להשאיר את זה קצר וקולע, תוכלו לבחור במסר מסוים כמו: "לעולם אל תחתוך מהמטבח", "בשלנית העל", "אבא מלך המנגל", "מלכת הסלט של הבית" ועוד. ככל שתהיו יותר יצירתיים – כך תוכלו לייצר חריטה על עץ הקרש שהיא יותר מקורית, מרגשת ובעיקר מגיעה מהלב.

שאלות נפוצות על קרש חיתוך עם הקדשה בלייזר

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על קרש חיתוך עם הקדשה בלייזר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של קרש חיתוך עם הקדשה בלייזר משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של קרש חיתוך עם הקדשה בלייזר ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על קרש חיתוך עם הקדשה בלייזר מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על מטבעות בלייזר

חריטה על מטבעות בלייזר

מחפשים מתנה מקורית, מפתיעה ומרשימה? תוהים איך אפשר ליצור הקדשה מרגשת לאדם אהוב וקרוב שאתם מאוד מעריכים? יש לכם צורך במוצרי קידום מכירות שישאירו רושם

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)