חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה על גיטרה ועל יוקללה – רעיונות

חריטה על גיטרה ועל יוקללה – רעיונות

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

מאז ומתמיד – מוסיקה חיברה בין אנשים. אנשים בכל העולם, ומוסיקאים בפרט – מתרגשים למשמע נגינה על כלים מוסיקליים ובפרט כשהנגינה מתבצעת בידיו של אדם אהוב.

האזינו לכתבה

אז אם יש לכם חבר, בן זוג, בעל או אישה, או קרוב משפחה יקר לליבכם, שהם מוסיקאים וחוגגים בקרוב אירוע חשוב כמו יום הולדת, בר או בת מצווה, או יום נישואין – אתם ודאי מחפשים עבורם מתנה מוסיקלית שתיגע בליבם כפי שהצלילים שהם מפיקים מכלי הנגינה שלהם – נוגעים בליבכם. אז מה דעתכם על הרעיון של חריטה על גיטרה בתור מתנה?

מדוע לחרוט על גיטרה / יוקללה?

לאחרונה הפכה חריטה על כלי נגינה למתנה מאוד פופולארית עבור מוסיקאים.
בעזרת חריטה בלייזר על גיטרה או יוקללה, ניתן להעניק לאדם מתנה מיוחדת עם הקדשה אישית ונוגעת באמת, או לחילופין – גיטרה ששמו הפרטי מופיע עליה. קיימת אפשרות גם להוסיף מיתוג או לוגו של החברה שמייצרת את הכלי המוסיקלי. כשמדובר בגיטרה שהיא כלי נגינה פופולארי מאוד בישראל, ויש לו שטח פנים גדול – החריטה בלייזר נראית מרשימה ואסתטית במיוחד כאשר מבצעים אותה באופן מקצועי עם המכונות שמיועדות למטרה זו.

חריטה על יוקלילי-2

חריטה על כלי נגינה נחשבת לעניין די נפוץ. בדרך כלל, כלי הנגינה כבר מגיע חרוט מראש עם שם החברה או במקרים מסוימים שם הדגם המדויק. אבל מה קורה כשרוצים להפוך את כלי הנגינה – גיטרה לענייננו – לאישי ומסקרן יותר? לשם כך אפשר לשלוח את הגיטרה לחריטה בלייזר, שתפיק את המסר, התמונה, הציטוט או הסמל באופן מדויק ואיכותי, בלי לפגוע באיכות הגיטרה או הצליל שלה ומבלי שהחריטה אי פעם תישחק.

קיימים אינספור רעיונות של חריטה על גיטרה מכל הסוגים: אקוסטית, קלאסית, בס, חשמלית ואם תרצו, גם יוקלילי, מנדולינה, בנג'ו, סיטאר ועוד ועוד.

חריטה על גיטרה של מילה או קצת יותר

מילים הן כוח ולכן מילה אחת תוכל לעשות את ההבדל בין גיטרה חלקה וגנרית, לבין כלי נגינה אישי בעל משמעות וסנטימנטים. חריטה על עץ הגיטרה או המתכת שלה, תוכל להיות שמכם – בהנחה ואתם כמובן הנגנים ובעלי הכלי. אם מדובר בקניית גיטרה לאדם קרוב ואתם רוצים לחרוט עליה, תוכלו להוסיף מסר שונה כמו "Best friends", "מושלמת", Breath"", "My love" וכו'. כמובן שאפשר לבצע חריטה על גיטרה של שמות בני הזוג בתוספת לב, תאריך מיוחד, שם של מוזיקאי נערץ ועוד.

חריטה על גיטרה-3

חריטת משפטים

הרבה אנשים משתמשים במשפטים לחריטה על הגיטרה שלהם, כדי להפוך אותה לכלי שלא רק מפיק צלילים, אלא גם מלמד או מזכיר דברים חיוביים, נותן השראה ומחזק. חריטה בלייזר על עץ הגיטרה תהיה של ציטוט משיר אהוב או משמעותי עבור המנגנ/ת, של פסוק מהתנ"ך, של אישיות מפורסמת כלשהי, של בדיחה פנימית או מסר פנימי עם משמעות נסתרת, של ברכה ועוד.

חריטת תמונות וסמלים

כמובן שלא תמיד המילים מדברות, כך שאפשר לבצע חריטה על גיטרה של תמונה מסוימת, של סמלים כמו עלים, כוכבים, לבבות, עיגולים, פרחים, של צורות מורכבות כמו מנדלות, טרייבלים ואפילו לוכד חלומות. החריטה של תמונות הופכת את הגיטרה לבעלת מראה מאוד ייחודי ומעניין ולמעשה, מוציאה את אותה גיטרה מתוך השיוך שלה לחברה מסוימת – בידול גדול וחשוב בעולם הגיטרות. 

חריטה על גיטרה כחולה עם דגל ישראל למשרד החוץ

חריטה על מפרט – מתנה שפורטת על מיתרי הלב

הרבה אנשים בוחרים להוסיף חריטה על גבי המפרט של הגיטרה (שהוא האביזר שבאמצעותו פורטים על מיתרי הגיטרה), שהיא תוספת יפה וסמלית למתנה עם נגיעה אישית לאוהבי מוסיקה. כאשר מזמינים מפרט עם חריטה אישית חשוב לקחת בחשבון כי המקום עליו מוגבל ולכן יספיק לחריטה של מילה בודדת או שתיים בלבד. 

רעיונות לחריטה על גיטרה

רעיונות מקוריים לחריטה על גיטרה

תחריטים בהתאמה אישית הם הדרך המושלמת להראות לאדם אהוב בחייכם, כמו אח / אחות / בן / בת הזוג, כמה אתם אוהבים אותם ואיזו מחשבה אתם משקיעים בבחירת המתנה עבורם. אפשר לחרוט על גיטרה כל משפט שעולה בדעתכם, או לקבל השראה מרעיונות שלפניכם למשפטים משירים אהובים שמדליק ומרגש להוסיף אותם כחריטה אישית על גיטרות:
 

  • "כי לא חשוב לאן נלך ולא חשוב מה נעשה – העיקר שנהיה ביחד זו עם זה"
  • "יש לי אהבה והיא תנצח"
  • "אני גיטרה, הרוח מנגן עלי בחילופי עונות – אני גיטרה, מישהו פורט עלי, בחילופי המנגינות"
  • "יש לי ציפור קטנה בלב, והיא עושה בי מנגינות"
  • "אך לדבר אחד עדיין מוכן אני כתמול, לשמוע קול גיטרות מזמרות וזה הכל"
  • נישאים הם סחור וסחור, הוא גיטרה, היא כינור"
  • "שירי, שירי לי, גיטרה – כל הלילה לי את שרה, יש כוכב ואור ירח – לי את שרה שיר שמח"
  • "עם צליל מיתר שמתנגן אני חושב עלייך"
  • "עוד חוזר הניגון שזנחת לשווא והדרך עודנה נפקחת לאורך, וענן בשמיו ואילן בגשמיו – מצפים עוד לך, עובר אורח"
  • "בואי הנה, בואי לכאן, אני שולח לך צליל מכוון"
קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חריטה על גיטרה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על גיטרה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על גיטרה משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על גיטרה ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על גיטרה מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על מתכת בחולון

חריטה על מתכת בחולון

כאשר מדמיינים פעולה או שירות של חריטה על גבי מתכת מיד המחשבה מפליגה בזיכרונות לעבר העבר הרחוק, זה שלפני עידן המחשבים והאינטרנט, זה של ביצוע

קרא עוד »
שילוט בחיתוך לייזר

שילוט בחיתוך לייזר

אנחנו אולי לא שמים לב לזה, אך לשילוט יש מקום מרכזי בחיים שלנו. נסו לדמיין שתלכו ברחוב ותחפשו חנות נעליים, אך לפתע כל החנויות בסביבתכם

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)