חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » טכניקה שמאפשרת חיתוך נקי של שלטים בלייזר ללא בזבוז של חומר

טכניקה שמאפשרת חיתוך נקי של שלטים בלייזר ללא בזבוז של חומר

עודכן לאחרונה

מאז ומתמיד, שלטים שימשו כדרך מצוינת ויעילה לתקשר עם לקוחות של עסקים, חברות, גופים ציבוריים וכו'. באמצעות השלטים, אפשר לקבל כל מיני סוגים של מידע.

האזינו לכתבה

בשנים האחרונות, יש שימוש בטכניקה חדשה הנקראת חיתוך בלייזר עליה תוכלו לקרוא בהרחבה כאן. ניתן ליישם את הטכניקה על מגוון גדול של משטחים בהם, משטחי מתכת, משטחי עץ, משטחי פלסטיק וכו'. למעשה, הטכניקה עובדת באופן בו מבוצעת בניה ממוחשבת של הצורה הדרושה ולאחר מכן מבוצע חיתוך באמצעות מכונה מיוחדת.

מאפיינים שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים לייצר שלט

יש לתכנן מראש את סוג השלט ובהתאם לכך את החיתוך שלו. יש לבדוק מהן מטרות השלט, האם זהו שלט הכוונה, האם שלט אזהרה, שלט פרסום, שלטים לעסקים הכוללים מידע אודות העסק וכו'.

מה המאפיינים העיקריים שיש להתחשב בהם?

מיקום השלט – האם אתם מתכננים שהשלט ימוקם במקום פנימי או במקום חיצוני. הדבר חשוב מאוד, כי כך אפשר לדעת מאיזה חומרים כדאי לייצר את השלט, כיצד להתקין אותו, האם עליו להיות אטום למים, להיות מוגן מפני שמש ולחות וכו'.

משטח – אם בחרתם שלט שעשוי מאותיות, הרי שהוא יותקן על משטחים חלקים. דוגמה למשטחים מתאימים, קירות, חלונות וכו'. אם מדובר על שלט הכוונה או שלט שמיועד לאירועים, אז הוא כבר יגיע עם סטנד עליו הוא ישען. מעבר לכך, אם מדובר על שלט של אותיות, אז כאשר מבוצע תהליך של חיתוך בלייזר, יהיה צורך להשאיר מקום להברגה של השלט וכמו כן במידה והשלט יהיה תלוי על סטנד, אז רצוי לבדוק שהוא אכן יוכל לעמוד על הסטנד או העמוד.

שימוש בחומר המתאים – יש לבחור את החומר שממנו יהיה עשוי השלט. החומר צריך להיות מתאים למטרות שעל השלט למלא וכמו כן לשימושים שלו. לדוגמה, אם מדובר על שלט שיהיה תלוי בגובה רב, אז העדיפות היא לבחור חומר כמו אלומיניום או פלסטיק (אלו חומרים עם משקל קל יחסית).

טכניקה שמאפשרת חיתוך נקי של שלטים בלייזר ללא בזבוז של חומר

תאורת השלט – שלט מואר הוא שולט שבולט בשעות היום וגם בשעות הלילה. כך המסר השיווקי מובלט 24 שעות ביממה. שלט כזה מוכיח את עצמו וזוכה להצלחה גדולה. התחזוקה שלו מינימאלית ויש צורך אחת לתקופה להחליף נורות שרוף בשלט עצמו וכמו כן לנקות אותו מבחוץ וזאת על מנת לשמור על הברק והנראות שלו.

שורה תחתונה

על מנת שכל המאפיינים שהוזכרו לעיל יילקחו בחשבון, יש להתייעץ עם אנשי מקצוע שעובדים בחברה שיש לה ניסיון בייצור שלטים ובפרט בשלטים בטכנולוגיה של חיתוך בלייזר.
כיום פועלות המון חברות שעוסקות בייצור שלטים. מומלץ לבחור בחברה שיש עליה המלצות ושיש ברשותה תיק עבודה מגוון. יש לבדוק מהם המחירים המבוקשים על השלט או השלטים שרוצים לייצר ובהתאם לכך, לשקלל את כל הנתונים ולבחור בחברה מתאימה וממנה להזמין את השלט.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חיתוך נקי של שלטים בלייזר

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חיתוך נקי של שלטים בלייזר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חיתוך נקי של שלטים בלייזר משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חיתוך נקי של שלטים בלייזר ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חיתוך נקי של שלטים בלייזר מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שילוט בחיתוך לייזר

שילוט בחיתוך לייזר

אנחנו אולי לא שמים לב לזה, אך לשילוט יש מקום מרכזי בחיים שלנו. נסו לדמיין שתלכו ברחוב ותחפשו חנות נעליים, אך לפתע כל החנויות בסביבתכם

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)