חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » סימון על קופסאות פלסטיק וכלי פלסטיק בלייזר

סימון על קופסאות פלסטיק וכלי פלסטיק בלייזר

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

תרצו להטמיע את הלוגו של החברה? את הוראות החימום של הקופסה במיקרו? אולי איזה מסר מדליק לבני המשפחה שלוקחים קופסת אוכל ליום העבודה?

האזינו לכתבה

סימון על קופסאות פלסטיק וכלי פלסטיק בלייזר מתאים כיום למגוון רחב של צרכים ומצבים. אז איך זה מתרחש? ומה בכלל אפשר לחרוט?

סימון על קופסאות פלסטיק וכלי פלסטיק בלייזר

עולם של קופסאות

כשמדברים על קופסאות פלסטיק, מתייחסים בעיקר לקופסאות אוכל אבל לא רק. גם קלמרים לכלי הכתיבה, ארנקים קשיחים, נרתיקים למשקפי השמש, תיבות תכשיטים וקופסאות מעוצבות עשויים בחלקם מפלסטיק. אם נרצה לכתוב עליהם מסר, הקדשה או משהו שחשוב לשימוש בקופסה, נוכל לבצע חריטה על פלסטיק. החריטה תוטמע על הקופסה ותהפוך לחלק ממנה לתמיד, מבלי שתצטרכו לעשות שום דבר נוסף.

איך צורבים כלי פלסטיק?

אז מהי בעצם חריטה על פלסטיק, או בשמה הנוסף: צריבת פלסטיק? בעולם מלא בסמלים מסחריים, מתנות ליום הולדת מהסוג היצירתי ורצון לשלב בין דברים יפים ומתוקים למוצרים שימושיים, גם סימון על כלי פלסטיק בלייזר הופך לנחוץ במיוחד. קרני לייזר עדינות מגרדות את השכבה העליונה של החומר ומסוגלות לעשות זאת בדיוק מושלם, ללא מגע יד אדם. בתהליך צריבת פלסטיק מעורבת תוכנת מחשב מתוחכמת שאליה נכנסים הנתונים. התוכנה מעבירה את הפקודות ללייזר והתוצאה המתקבלת מדויקת ויפה מאי פעם.

סימון על קופסאות פלסטיק מתאים כמובן לכל מי שזקוק להן. מחברות שמייצרות קופסאות מכל הסוגים ורוצות לכתוב עליהן מסר מסוים ועד חיתוך פלסטיק קשיח בהתאמה אישית, עם יצירת הקדשה מיוחדת.

רעיונות לסימון קופסאות פלסטיק למאכל

סימון הוראות ואופני ייצור – נהוג לבצע סימון על קופסאות פלסטיק ממוחזרות עם סמל המחזור. בנוסף, ניתן להפיק סימונים כמו "חלבי", "בשרי", דברים שמאפיינים את סוג המזון כמו: "פשטידה" או "סלט", לחרוט זמן חימום במיקרו או את המילים "אין לחמם במיקרו".

סימון בהתאמה אישית – חריטה על פלסטיק של שם האדם שמשתמש בקופסה. לדוגמה, מתנת יום הולדת לילדה תיבת תכשיטים מפלסטיק הנושאת את שמה בצירוף פרחים או קישוטים שונים, שמם של בני הבית, כך שלכל אחד ואחת תהיה קופסת האוכל האישית שלהם, מילים נוספות כמו "בתיאבון", "לשובע" וכד'.

סימון על קופסאות פלסטיק וכלי פלסטיק בלייזר

סימון פרטים מזהים של היצרן – ברוב קופסאות הפלסטיק, תחתית הקופסה תכיל פרטים לגבי החברה המייצרת או מקום הייצור, אתר אינטרנט, סמלים שמתייחסים לאופן השימוש בקופסה ועוד. אם אתם מעוניינים לחלק או למכור כמות של קופסאות מסיבה מסוימת (לטובת קידום מכירות לדוגמה, או מתנה לסוף שנה לגננות מהכיוון היצירתי), חשוב שהוראות אלו יופיעו בכל מקרה, בחלק מהקופסאות המיוצרות הסימון כבר יופיע ותוכלו להוסיף משהו משלכם.

רעיונות נוספים לחריטה על קופסאות

אם הקופסה היא אישית, ניתן לחרוט עליה מילים כמו: אמא, קופסת העוגיות של אבא, משקפי השמש של הנסיכה, התיבה הסודית של…. ועוד. חריטה על פלסטיק היא טכנולוגיה שמתאימה לכל צורך ומטרה וכשהיא מתקבלת על כלי פלסטיק וקופסאות, תוכלו להחליט באופן אישי על המראה הסופי.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על סימון בלייזר על מוצרי פלסטיק

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על סימון בלייזר על מוצרי פלסטיק. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של סימון בלייזר על מוצרי פלסטיק משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של סימון בלייזר על מוצרי פלסטיק ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על סימון בלייזר על מוצרי פלסטיק מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חיתוך עץ בלייזר לפי מידה

חיתוך עץ בלייזר לפי מידה

העץ הוא בין חומרי הגלם הנפוצים ביותר בתעשיית החיתוך עץ בלייזר, אם לא הנפוץ ביותר. ניתן לראותו בתחומים השונים כמו תחום העיצוב והאדריכלות, תחום הבנייה

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)