חיתוך לייזר » רעיונות למתנות » כוסות בירה ממותגות לאירועי קידום מכירות

כוסות בירה ממותגות לאירועי קידום מכירות

עודכן לאחרונה

על כוסות הבירה הממותגות

כולנו אוהבים לשתות בירה. מדובר במשקה צונן וקר שיכול להפוך כל אחר הצהרים משעמם ועייף לכזה מלא בחיים.

האזינו לכתבה

אנחנו נהנים לשתות לבדנו בחצר הבית, או עם החברים בבר השכונתי ולהרגיש את המשקה הקר עושה לנו נעים בלב.

כוסות בירה עם חריטה

העסק שלכם הוא ללא ספק המקום שבו אתם מרגישים הכי עצמכם בעולם. מדובר באחד ההישגים המשמעותיים ביותר בחיים שלכם ובכזה שמכניס לחיים שלכם תחושת סיפוק אדירה. אם אתם מחפשים את הצעד הבא בקידום העסק שלכם ולא יודעים איך להתחיל – התשובה היא כנראה מיתוג.

כוסות בירה ממותגות הן דרך פשוטה ומיוחדת לקחת את העסק שלכם לכיוון הצעד המשמעותי הבא. את הכוסות תוכלו לקשט עם לוגו העסק שלכם, פרטי הקשר ואפילו משפט מעורר השראה. וכשמדובר באירוע לקידום מכירות – כוסות בירה הן כנראה הדרך הכי טובה לוודא שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יזכרו שאתם שם.

למה דווקא כוסות בירה לאירועי קידום מכירות?

אירועי קידום מכירות הם ללא ספק אירועי הדגל המשמעותיים ביותר של בית העסק שלכם. אחרי חודשים ושנים ארוכות של עבודה – המאמץ שלכם השתלם ועכשיו רק נשאר לכם להציג לכולם את העבודה הקשה שלכם ואת התוצר המשמעותי אליו הגעתם. כוסות בירה ממותגות הן ללא ספק דרך טובה לעזור ללקוחות להכיר אתכם קצת יותר מקרוב ולהתרשם מכם לטובה. אז למה דווקא כוסות בירה ולא כל מתנה אחרת?

יוצרות קרבה

כמו שכבר אמרנו, כולם אוהבים לשתות בירה. מדובר במשקה אלכוהולי חברותי במיוחד, בכזה שמחבר ומקשר בין אנשים זרים ועושה לכולם הרבה שמח על הלב. לעומת מתנה אחרת שתוכלו לתת באירועי הקידום כמו ספר, או כרטיס ביקור, לכוס הבירה שתביאו יש אמירה ברורה – אנחנו בדיוק כמוכם, גם אנחנו נהנים מהדברים הפשוטים.

רעיונות לחריטה על כוס בירה

שימושיות

נוסף על כך שמדובר במתנה מקסימה בגובה העיניים היא גם שימושית במיוחד. הלקוחות הפוטנציאליים שלכם שייהנו מהמתנה שלכם, ישתמשו בה עוד הרבה שנים ויזכרו אתכם בכל שימוש. כך המיתוג של העסק שלכם והשיווק שלו ימשיך גם הרבה זמן לאחר האירוע ואולי אפילו ימשוך מכרים של הלקוחות לבוא ולפנות אליכם.

פורמליות במידה הנכונה

למרות שמדובר במתנה בגובה העיניים, לא מדובר במתנה גסה או מבזה. כוסות הבירה הן פורמליות ורשמיות והן יתנו ללקוחות שלכם רושם ראשוני מעולה על בית העסק שלכם, בדיוק כמו שמגיע לו לקבל. ומה כבר אפשר לבקש יותר?

אינפורמטיביות

בשורה התחתונה – על הכוסות תחרטו את לוגו העסק שלכם ואולי גם את פרטי הקשר. כוס בירה ממותגת טובה לאירוע קידום מכירות היא כזו שתזכיר ללקוח שלכם אתכם הרבה אחרי האירוע ותיתן לו את כל הפרטים שהוא צריך לקבל בשביל לדעת איך לפנות אליכם גם לאחר כמה שנים.

אז איך מעצבים?

האמת היא, שאין דרך נכונה אחת לעצב כוסות בירה ממותגות לאירועי קידום מכירות. העיצוב הנכון צריך להיות פורמלי, אלגנטי ומלא בסטייל. תשלבו את הלוגו של החברה שלכם, תוסיפו ציטוט מעורר השראה ותשלבו בעדינות גם את פרטי הקשר הרלוונטיים שיעזרו ללקוחות שלכם למצוא אתכם. העיצוב הנכון לא צריך להרגיש ללקוח שלכם שיווקי ואגרסיבי, אלא להשתלב בעיצוב האלגנטי שמאפיין את כוס הבירה ולהקנות לו מראה יוקרתי אפילו יותר.

רק נשאר להזמין!

אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של כוסות בירה שתוכלו לעצב בשביל למתג את בית העסק שלכם בצורה הטובה ביותר. כוסות הבירה שלנו מגיעות בשלל עיצובים וסגנונות ויכולות להתאים לכל עסק שמחפש את הדרך הנכונה לשווק את עצמו בפני לקוחות פוטנציאליים חדשים. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו, לעבור על קטלוג הכוסות המיוחד שלנו ולהתרשם מהמגוון הרחב. אחרי שתעשו את הבחירה, כל מה שיישאר לכם לעשות זה רק להשלים את ההזמנה ולהנות מכוסות בירה יוקרתיות, אלגנטיות ורשמיות במיוחד. שיהיה לכם הרבה בהצלחה!

כוסות בירה ממותגות לאירועי קידום מכירות

שאלות נפוצות על כוסות בירה ממותגות לאירועי קידום מכירות

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על כוסות בירה ממותגות לאירועי קידום מכירות. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של כוסות בירה ממותגות לאירועי קידום מכירות משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של כוסות בירה ממותגות לאירועי קידום מכירות ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על כוסות בירה ממותגות לאירועי קידום מכירות מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על שיש

חריטה בלייזר על שיש

השיש הינו סלע קרבונטי שעובר תהליכים כימיים בכדי להגיע לתכונותיו הקיימות. לשיש יש מגוון שימושים הן בתרבות המודרנית והן בתרבות של העבר. על השיש –

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)