חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה על מראה – רעיונות

חריטה על מראה – רעיונות

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

מראה היא חלק בלתי נפרד מהיום שלנו והיא מלווה אותנו בכל פעולה שכרוכה בהתארגנות ויציאה מהבית, בפעולות טיפוח, בבדיקת מראה הפנים במהלך היום ועוד.

האזינו לכתבה

אז איך חריטה על מראה תשדרג אותה משמעותית? המראה משקפת לנו דמות שאנו רגילים לראות, אבל לא תמיד אוהבים. וכך מאמצעי חיוני, הופכת המראה גם למקור ההססנות שלנו והפתח למחשבות לא רצויות.

חריטה על מראה – רעיונות

ולכן, חריטה על מראה היא פתרון שמגיש גם מתנה יפה ומכובדת, אבל גם אמצעי לביטול אי השקט שלפעמים אנחנו חווים כשמביטים בראי. מדובר במשפט, מילה או סמל שנמצאים על המראה באופן קבוע ומאפשרים לה לשדרג את הלוק, להיראות מעניינת יותר, אבל גם מקור להעצמה והשראה.

למה לחרוט על המראה?

חריטה על זכוכית נחשבת כיום לטכנולוגיה מבוקשת במיוחד. באמצעות קרני לייזר עוצמתיות, ניתן לבצע כיום חריטה על מגוון רחב של חומרים, לרבות פלסטיק, מתכת, עץ, זכוכית, פרספקס ועוד המון. חריטות אלו נותרות קבועות, ללא שינוי, מחיקה או דהייה. לכן כאשר מדובר בחריטה על מראה, המסר שתבחרו לשלב בה ילווה אתכם לנצח.

רעיונות לחריטה על מראה

אז מה חורטים? אספנו כמה רעיונות מוצלחים שיסגרו לכם פינה:

  • כל פנים מחייכות הן פנים יפות
  • הפנים הן המראה של הנפש
  • הנאות החיים הן האיפור המושלם של כל אישה
  • הנוף היפה ביותר, הוא זה שאני חולק איתך
  • מי רואה נכון את פני האדם: הצלם, הצייר או הראי?
  • חייך לראי. עשה זאת כל בוקר ותתחיל לראות שינוי גדול בחייך
  • מראה היא המאהב המושלם
  • אם האמנות משקפת את החיים, היא עושה זאת עם מראות מיוחדות
  • יש שתי דרכים להפיץ אור: האחת, להיות נר. השנייה, להיות המראה שמשקפת אותו.
  • החיים הם כמו מראה: אם תזעיף אליהם פניך, הם יזעפו בחזרה. אם תאיר אליהם פניך, הם ישיבו לך ברכה.

רעיונות נוספים לחריטה בלייזר על המראה

כמובן שניתן ליצור חריטה בלייזר על זכוכית המראה גם של השם, מה שיהפוך אותה לפריט אישי ומעצים יותר, בייחוד לאלו מכם שמחפשים מתנה לחברה, לאמא או לבת הזוג. מומלץ לחפש פונט יפה באנגלית (מבחינה אסתטית, רוב האנשים יעדיפו את שמם על המראה בשפה האנגלית מאשר בעברית) ואם תרצו, להוסיף ליד השם או סביבו צורה מסוימת: לב, כוכב, עלים, פרחים, עננים, חיה כלשהי כמו סוס, ציפור או פרפר וכד'.

רעיון למתנה רומנטית

אם זו מתנה רומנטית לבן זוג או בת זוג, יתאימו גם שמותיכם בצירוף לב בין שני השמות, או מסר כלשהו שמביע אהבה: "אוהבת אותך", "איתך בחיוך הראשון של הבוקר", "תסתכלי כמה יפה את", "אהבה שלי", "יפה שלי", "זכיתי ביפה בנשים", תאריך זוגי חשוב ומשמעותי וכד'. למחפשים ייחודיות גדולה יותר – חריטה תמונה על זכוכית המראה של שניכם תהיה מרגשת ומדהימה מאוד.

מחפשים רעיונות נוספים והשראה? היכנסו אלינו לאתר חלום חרוט וצאו עם מתנה מרגשת ומפתיעה לאהובים שלכם.

חריטה על מראה רעיונות

שאלות נפוצות על חריטה על מראה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על מראה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על מראה משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על מראה ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על מראה מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על לייזר פוינטר

חריטה על לייזר פוינטר

אין גבול לתחום החריטה על מוצרים ולכן אנו שמחים להפגיש אתכם עם האפשרות לבצע חריטה על לייזר פוינטר. מי יכול ליהנות מהמתנה? מתי? והאם יש

קרא עוד »
חריטה על מטבעות בלייזר

חריטה על מטבעות בלייזר

מחפשים מתנה מקורית, מפתיעה ומרשימה? תוהים איך אפשר ליצור הקדשה מרגשת לאדם אהוב וקרוב שאתם מאוד מעריכים? יש לכם צורך במוצרי קידום מכירות שישאירו רושם

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)