חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה על כסף – אופציות שונות

חריטה על כסף – אופציות שונות

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

קניתם תכשיט כסף ואתם מעוניינים להוסיף עליו שם או צורה מיוחדת? מעוניינים להפתיע את החברה בשרשרת כסף עם חריטה אישית? יש לכם מוצר מכסף כמו סכו"ם שהייתם רוצים לסגנן?

האזינו לכתבה

חריטה על כסף היא הפתרון המושלם לאנשים שמעוניינים להפוך את התכשיט או כלי הכסף לאישי יותר, מעניין יותר לעין ויקר ערך.

חריטה על כסף - אופציות שונות

מדוע לבצע חריטה על כסף?

בין אם אתם קונים לעצמכם טבעת כסף חדשה ובין אם אתם מעוניינים להעניק שרשרת עם תליון מיוחד למישהו אחר, יש לכם אינטרס מובן להפוך את הפריט לאישי מאוד. אחרת, מדובר במתנה יפה, אבל לא ייחודית, שהרי חנות התכשיטים מחזיקה כמה וכמה העתקים מאותו הפריט. חריטה על כסף הופכת את הטבעת, השרשרת, השעון, הצמיד או דבר הכסף למיוחד וזכיר יותר. בוודאי שווה ומרשים הרבה יותר מבחינת אלו שמקבלים מכם את המתנה.

התאמת התכשיט למסר החרוט

מכיוון שעיקר החריטה על דברי כסף הוא בסופו של דבר חריטה על תכשיטים, צריך לזכור שישנם אלפי גדלים, צורות, סגנונות ותצורות. לכן צריך לזכור שבחירת התכשיט במקרה של חריטה על כסף, צריכה להתאים למה שאתם מתכננים לחרוט. אם מדובר במשפט שלם לדוגמה, שרשרת עם תליון קטן מידי לא תספיק.

בחירת משפט מתאים לחריטה על תכשיט כסף

חריטה על צמיד, על טבעת, על שרשרת וכד', הופכת את הפריט משגרתי, למפתיע ומרגש במיוחד. החריטה תוכל להתאים לשני צידי הפריט ולכן יהיה אפשר להשתמש במשפטים או בציטוטים ארוכים יותר. זכרו שהמשפט הנבחר צריך להיות כזה שמשאיר חותם על מקבלי המתנה, משהו שממשיך איתם קדימה לנצח. ולכן עדיף להתמקד במשפטי מפתח, במסרים משפיעים, משעשעים או מעניינים, פחות בבדיחות אישיות "של הרגע", שלא בטוח שהם יזכרו תוך כמה שנים.

אופציה נוספת היא לבחור במשפט שמשותף לשניכם או להיסטוריה שלכם. תכשיטים מתנה לבן זוג או בת הזוג, יכולים לשרטט את החיבור הייחודי ביניכם. אם יש משפט שפעם אמרתם זה לזו, משהו שנאמר בדייט הראשון, או אפילו ציטוט ששניכם מחוברים אליו, אין נפלא יותר מלחרוט אותו על תכשיט הכסף.

חריטה על כסף כל האופציות

רעיונות לחריטה של מילת כוח

מילת כוח היא מילה אחת, שמסוגלת להעצים, לחזק או להניע לפעולה או הפוך – למנוחה ורגיעה. חריטה על כסף של מילה אחת, לפעמים תספיק כדי להפוך את הפריט כולו לעוצמתי יותר:

אושר, לחלום, שלווה, שמחה, הגשמה, שפע, ראויה וכד'.

רעיונות לחריטת מסרים

עוד אופציה שתתאים מאוד לביצוע חריטה על צמיד, שרשרת עם חריטה אישית וטבעות למיניהן, היא שתיים-שלוש מילים שיש בהן מסר עוצמתי וכוונה:

נוכחת כאן ועכשיו, כל יום מבראשית, מכוון גבוה, בוטחת בעצמי, באתי ליהנות, חופשיה לבחור, הכל נכון לי, יש בי את הכוח.

זכרו שכל חריטה על כסף מתבצעת מתוך שיקול של האנשים העומדים לפניכם והמסרים שהם זקוקים להם, או היו מעוניינים לקבל. באתר שלנו תוכלו לקבל עוד המון רעיונות נוספים והשראה לחריטה על תכשיטים לגבר ולאישה, מוזמנים פנימה להתרשמות ורעיונות.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חריטה על כסף

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על כסף. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על כסף משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על כסף ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על כסף מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על מחזיק מפתחות

חריטה על מחזיק מפתחות

מחזיק מפתחות עם חריטה אישית הוא מוצר קטן שעושה הבדל גדול. אנו נוהגים לתת מחזיק מפתחות בתור מתנה כשאנו רוצים לתת מתנה סמלית עם משמעות

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)