חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה על לוחית – אופציות שונות

חריטה על לוחית – אופציות שונות

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

שלט לדלת כניסה, לדלת שירותים, למשרד, כהכוונה בתוך מקום סגור כמו אולם או מפעל, בתוך חנות או כחלק מהרעיון היצירתי האחרון שלכם לתפאורה ליום הולדת או מסיבת רווקות – כל אלו מתבצעים דרך חריטה על לוחית.

האזינו לכתבה

מי צריך את זה בכלל ומה חורטים עליה? את התשובות תמצאו כאן:

חריטה על לוחית - אופציות שונות

מהי חריטה על לוחית?

חריטה על לוח מתכת קטן מימדים (לוחית), מתאימה בדרך כלל לצרכי הכוונה או זיהוי של מקומות ותחומים, או כדי לתייג מוצרים מסוימים, כמו למשל הדבקת לוחית על שולחן המנכ"ל, עליה חרוט שמו. מדובר באחד מפתרונות החריטה הנפוצים והמבוקשים ביותר, שכל בית עסק, משרד, מוסד וארגון זקוקים להם באופן קבוע, אך גם לא פעם אנשים פרטיים.

חריטה על לוחית שחור לבן

מכווינה ומארגנת לטווח ארוך

ישנם יתרונות רבים לביצוע חריטה על לוחית, כשבראש ובראשונה זו הבהירות של האמור בשלט: החריטה לא נשחקת או דוהה עם הזמן ולכן תמיד תמשיך לבצע את תפקידה ולמנוע בלבול או חוסר הבנות. מעבר לכך, קרני הלייזר שבהן משתמשים מסוגלות לחרוט על חומרים בדיוק מושלם, מה שעבודה ידנית לא תוכל להשיג לעולם. כך הופכת הלוחית לאסתטית יותר, כשהיא מוסיפה עוד חן לנראות הכללית.  

לטובת מה תתבצע החריטה?

הלוחית תמוקם בדרך כלל על מוצרים גדולים יותר, מה שאומר שעליה להכיל מסר מסוים. כך לדוגמה, כדי להימנע ממכת הגניבות בבית ספר מסוים, הוחלט שכל לוח יכיל חריטה על לוחית קטנה המודבקת בתחתית, המציינת את שם הכיתה שאליה שייך הלוח. במקרה אחר, תזמורת מסוימת רצתה כלי נגינה עם חריטה במקום, אך כדי להימנע מחריטה ישירה, השתמשו בלוחית קטנה ועליה שם הנגנים המתאימים. דוגמה נוספת היא מוזיאונים, שמעוניינים לתייג או להעניק שם ומושג כללי לחפצים או ציורים ולכן חורטים על לוחות מידע חשוב.

חריטה על לוחית אופציות שונות

חריטה על לוחית יכולה להתבצע גם על ספסלים, עצים, אבנים, שולחנות, מדפים, אנדרטאות, משטחי שילוט מכל חומר אפשרי ועוד. הלוחית נותרת קבועה במקום ואיתה גם המלל הנלווה. אם תצאו בקרוב לטיול בפארק הקרוב לביתכם, בוודאי תיתקלו בכמה וכמה לוחיות שבוצעה בהן חריטה על מתכת והן הודבקו על מתקני גן השעשועים, על הפרגולה מעץ שנתרמה מקק"ל, על העץ שבמקום להסירו הוחלט לשמר ועוד.

מה חורטים על הלוחית?

תוכלו לחרוט כל מה שתרצו על גבי הלוחיות, אבל חשוב שהמסר יהיה אינפורמטיבי, קצר וקולע, אלא אם הזמנתם חריטה על לוחית לטובת מטרה יוצאת דופן, כמו משפט מצחיק על שלט הכניסה לבית. בדרך כלל נהוג לשמור על שפה עניינית ומכובדת, משום שמדובר בסופו של דבר באמצעי שילוט והכוונה שאמור להורות על כיוון או על דרך מסוימת. וודאו שאתם מבצעים חריטה על זכוכית או מתכת שממנה עשויה הלוחית בהתאם לתנאי המקום והצורך שלו במראה מסוים, בגודל או בפונט.

שאלות נפוצות על חריטה על לוחית

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על לוחית. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על לוחית משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על לוחית ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על לוחית מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חיתוך עץ בלייזר לפי מידה

חיתוך עץ בלייזר לפי מידה

העץ הוא בין חומרי הגלם הנפוצים ביותר בתעשיית החיתוך עץ בלייזר, אם לא הנפוץ ביותר. ניתן לראותו בתחומים השונים כמו תחום העיצוב והאדריכלות, תחום הבנייה

קרא עוד »
חריטה על קערה

חריטה על קערה בלייזר

הקדמה חריטה בלייזר היא תהליך מדהים שמאפשר להוסיף ערך ואישיות לקערות באופן ייחודי. באמצעות טכנולוגיית הלייזר, ניתן לחרוט תמונות, טקסטים ועיצובים מותאמים אישית על משטח

קרא עוד »
חריטה על כפות עץ

חריטה על כפות עץ בלייזר

פתיחה בעידן הטכנולוגיה העכשווית, המתקדמת ומתפתחת, החריטה באמצעות מכונת לייזר הפכה לתהליך מדויק ויעיל המשמש במגוון רחב של תחומים. אחד מהיתרונות המרכזיים של החריטה בלייזר

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)