חיתוך לייזר » רעיונות למתנות » ימי גיבוש לעובדים – איך תעשו את זה נכון?

ימי גיבוש לעובדים – איך תעשו את זה נכון?

עודכן לאחרונה

ימי גיבוש לעובדי חברות מהווים הזדמנות מצוינת עבור מנהלי ובעלי החברה להעניק לעובדיהם חוויה מגבשת ומהנה, אותה ניתן לקיים בהתאם למטרות יום הגיבוש, כמות המשתתפים ופרמטרים נוספים שבאמצעות כל אחד מהם ניתן להעצים את החוויה להפוך את יום הגיבוש ליום משמעותי וחשוב בחייו של כל עובד/ת.

האזינו לכתבה

ימי גיבוש לעובדים ניתן לקיים בכל לוקיישן, החל ממקום העבודה עצמו, דרך מתחמי אירוח והדרכה ועד ללוקיישנים שונים תחת כיפת השמיים ובאתרי תיירות ומורשת כאלו ואחרים. ברוב המקרים, מומלץ שבחירת הלוקיישן תעשה בהתאם לתכנים הרלוונטיים ביותר למטרות יום הגיבוש. בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים לתכנון ימי גיבוש לעובדי החברה.

מתנות אישיות לעובדים במסגרת יום הגיבוש

מחקרים שונים בתחום העבודה מעידים על כך שקיומם של ימי גיבוש לעובדים תורמים רבות למוטיבציה של העובד, ולכן, ככל שתקדישו יותר אמצעים להעצמת החוויה האישית של העובד/ת במהלך יום הגיבוש, כך המוטיבציה שלהם תגבר והיא תלווה בתחושת שייכות למקום עבודתם. אחד מאותם אמצעים להעצמת החוויה האישית של העובדים במהלך יום הגיבוש הוא שי אישי לעובד/ת המשמש כמזכרת נהדרת מיום הגיבוש. כאשר בוחרים מתנות אישיות לעובדים במסגרת ימי גיבוש לעובדים, מומלץ לרכוש מתנות ייחודיות אותן לא ניתן למצוא בכל מקום ובכך להפוך את המתנה האישית לייחודית יותר.

בחירת תכנים לימי גיבוש

כיום, תוכלו ליהנות מעולם עשיר ומגוון של תכנים לימי גיבוש המורכב בין היתר ממשחקי אתגר וחשיבה, הרצאות תוכן מרתקות, סדנאות יצירה שונות ותכנים נוספים אותם ניתן לשלב במהלך ימי הגיבוש. בחירת התכנים כפי שציינו לעיל, חייבת להיעשות בהתאם למטרות יום הגיבוש אות אתם מתכננים, כאשר מטרות ימי הגיבוש יכולות להיות: גיבוש בין צוותי עבודה, העמקת ההיכרות האישית בין עובדי החברה, חיזוק הקשר בין עובדים חדשים לוותיקים ומטרות נוספות.

במקרים בהם מדובר בתכנים מסוג משחקי אתגר וחשיבה, נהוג לחלק את המשתתפים למספר קבוצות המתחרות זו בזו, כאשר לקבוצה המנצחת מובטח פרס קבוצתי. התחרותיות הנלווית לפעילות זו, תורמת רבות לגיבוש בין חברי הקבוצות השונות, כאשר כל אחד ואחת מהם פועל למען השגת המטרה בהתאם לכישוריו ויכולותיו.

ימי גיבוש לעובדים איך תעשו את זה נכון

אם גם אתם מתכננים ימי גיבוש לעובדים, אנו ממליצים לכם להתמקד במספר שאלות שהתשובות עליהן יוכלו לסייע לכם בהליך התכנון, וביניהן: מה היא המטרה העליונה של יום הגיבוש? מהי כמות המשתתפים? מהם התכנים הרלוונטיים למטרת יום הגיבוש וכיצד תוכלו להעצים את החוויה האישית של כל עובד/ת במהלך יום הגיבוש?

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על ימי גיבוש לעובדים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על ימי גיבוש לעובדים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של ימי גיבוש לעובדים משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של ימי גיבוש לעובדים ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ימי גיבוש לעובדים מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על סכין לדרמן

חריטה על סכין לדרמן

(להזמנת חריטה על לדרמן התקשרו אלינו 050-9595004)לפני שנדבר על חריטה אישית שנרצה להקדיש לעצמנו או לאדם קרוב עם לדרמן, כדאי שנסביר בקצרה על הכלי ומאיפה

קרא עוד »
חריטה על כלי נגינה

חריטה על כלי נגינה

למוזיקה יש חשיבות גדולה מאוד בחיים שלנו. אומרים שהעולם ללא מוזיקה – לא יכול היה להתקיים, ובכן יש היגיון מסויים במשפט הזה. המוזיקה יכולה להכניס

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)