חיתוך לייזר » רעיונות למתנות » אילו מתנות ניתן לעובדים לכבוד ראש השנה?

אילו מתנות ניתן לעובדים לכבוד ראש השנה?

עודכן לאחרונה

החג של ראש השנה מתקרב ואם אתם מחפשים מתנות לעובדים, אז אין יותר מושלם מאשר מתנות ממותגות עבור העובדים שלכם לחג הקרב ובא, במיוחד בתקופתנו המאתגרת של אי וודאות בעקבות וירוס הקורונה, לעסקים רבים.

האזינו לכתבה

מתנה לעובד בחג תוכל להקל קצת בתקופה לא פשוטה זו העובדת על המדינה כולה. 

אילו מתנות ניתן לעובדים לכבוד ראש השנה

בראש השנה תוכלו להזמין מגוון של פריטים ממותגים עם לוגו החברה והקדשה לשנה טובה, כגון כוסות יין עם חריטה של ברכה לראש השנה או לפנק את העובדים בבקבוק וויסקי המשולב במארז חגיגי עם כוסות עם חריטה לחג או זוג מחזיקי מפתחות עם מיתוג לחג של ראש השנה, שיכול להיות מתנה נחמדה לעובדים כתשומת לב לעבודתם המסורה לחברה. כל מתנה שלא תבחרו תהווה סמל לעובדים שלכם שאתם חושבים עליהם וזו תשומת לב קטנה ומופלאה לצוות העובדים, שיכולה להיות משמחת מאוד עבורם בימי החג. תוכלו לבחור מתנה ממותגת שתרצו שיכולה להיות נפלאה כמסר לעובדים שמעריכים את עבודתם המאומצת לארגון או לחברה.

עטים ממותגים: מתנה מקורית לחג

אחת המתנות המקוריות שתוכלו להעניק לעובדים בארגון שלכם הוא עטים ממותגים, כלומר עט הממותג עם לוגו החברה וניתן להוסיף ברכה לראש השנה. עט ממותג ניתן למתג עם ברכה אישית או שם של העובד ולהוסיף, כאמור, אם שם החברה.

זו מתנה ייחודית אותה העובדים יוכלו להעריך לטובה, והיא גם מתנה שימושית עבורם לעבודה במשרד בעבודה היומיומית שלהם, לרישום הערות ביומן, בעזרת העט הנ"ל, או לחתום עימם במסמכים רשמיים של החברה. כך למעשה אתם מרוויחים רעיון למתנה מקורית ושימושית עבור העובדים שלכם. זה בהחלט משהו קטן אך מיוחד כדי לומר תודה לעובדים על העבודה המסורה שלהם בחברה שלכם, ועל ההשקעה שהם מיישמים בחברה מדי יום. פינוק מקורי לראש השנה הוא מושלם על ידי מתנה של עטים ממותגים עבור העובדים בחברה.

אילו מתנות ניתן לעובדים

טיפים למציאת מתנה מיוחדת לחג

אחת הדילמות שמנהלים מתמודדים עימה היא איזו מתנה מיוחדת ניתן להעניק בחג עבור העובדים שלהם? קיים שפע של אפשרויות ואתם צריכים לבחור את מה שהכי אהבתם כמתנה מקורית ומיוחדת לעובדים. תוכלו לבחור במתנה סמלית אבל מקורית, כגון מארזים ממותגים של קינוחים, דבש וכן מוצרים לבית ולשלב אותם במארז סמלי ומקורי.

רצוי לבחור מתנה שהיא גם שימושית עבור העובדים, כגון כלי מטבח, מארזי כלי מיטה או כוסות ממותגות ואפילו עטים ממותגים. בכך תרוויחו מתנה שהיא גם מיוחדת וגם שימושית עבור העובדים כמתנת חג מושלמת. בכל מקרה, כל מה שתבחרו, יהיה מושלם וראוי עבור העובדים, היות וכל מתנה מהווה תשומת לב להערכה של ההנהלה כלפי העובדים שלה בחברה. חפשו כבר היום רעיונות ברשת למגוון של מתנות לעובדים, ותבחרו את המתנה שהכי התחברתם אליה, כמתנה האידיאלית עבור העובדים בחברה שלכם.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מתנות ראש השנה לעובדים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מתנות ראש השנה לעובדים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מתנות ראש השנה לעובדים משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של מתנות ראש השנה לעובדים ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על מתנות ראש השנה לעובדים מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)