חיתוך לייזר » רעיונות למתנות » המתנה המושלמת לעובדים לכבוד חג הפסח

המתנה המושלמת לעובדים לכבוד חג הפסח

עודכן לאחרונה

דווקא עכשיו ברגעים בו נכתב מאמר זה, הגיע הזמן לחשוב על הדרכים בהם ניתן לגרום לעובדים להרגיש שייכים, להרגיש שהארגון הוא הבית השני שלהם.

האזינו לכתבה

זה הזמן להקדיש את תשומת הלב, לגרום להם להבין שאנחנו איתם לאורך כל הדרך, זה הזמן ליצור נאמנות של העובדים לעסק שלנו. 

כאשר חג הפסח בפתח, אין עיתוי יותר מושלם מהרגע הנוכחי בשביל לבחור לעובדים שלנו מתנות לפסח. 

לפני שבוחרים מתנות, ריכזנו עבורכם את השאלות החשובות בדרך לבחירת המתנה המושלמת: 

  • מהי המסגרת התקציבית?
    בדרך כלל מסגרת שכזאת מתוקצבת בתקציב השנתי. חשוב לדעת מהו סך כלל התקציב ומהו פר מתנה
  • מהי מטרת המתנה?

    מידי שנה מוענקות לעובדים מתנות לחג הפסח. הארגון מראש צריך להחליט על סוג המתנה. יש ארגונים שבוחרים בתווי קנייה, יש כאלה שמעדיפים משהו אישי יותר, יש כאלה שמחליטים שהמתנה תהיה למשפחה של העובד ולא רק עבורו, ויש כאלה שמעוניינים במתנות אישיות. 
  • מי הספק למתנות?
    לאחר קבלת החלטה על סוג וכיוון המתנה חשוב לפנות למספר ספקים בשביל לקבל מספר הצעות מחיר, להשוות את טיב המתנה וגם לוודא כי הספק שנבחר עומד בקריטריונים של איכות מוצרים וזמני אספקה, הרי שהמתנות צריכות להגיע לפני חג הפסח לארגון ומשם לחלק אותם לעובדים. 

קיבצנו עבורכם 5 רעיונות למתנות לעובדים לפסח, מיוחדות ביותר

אנחנו לא מדברים על מתנות שגרתיות, רגילות, אלא על מתנות מיוחדות, מתנות מרגשות, מתנות שיזכירו לעובדים שלכם את הרגעים המרגשים שהם רוצים לזכור, שיעלו חיוך על פניהם. מתנות שנשארות שם, ולא מתכלות. 

חריטת תמונה על עץ – הפתעה מרגשת לעובדים. שיטת החיתוך בלייזר מתבצעת באמצעות מכשיר מתוחכם לחיתוך בלייזר שיודע לחרוט כל תמונה או ציור או כל מה שתבחרו, על גבי לוח עץ ייעודי. ניתן לבחור עבור העובד תמונה שקיבלה המון לייקים מעמוד הפייסבוק שלו ובכך להפתיע אותו לחלוטין. לצד או מתחת לתמונה ניתן לצרף חריטה עם הקדשה ותאריך מטעם החברה. התמונה יכולה לכלול מעמד למדף וגם מתלה לקיר וכל אחד יחליט היכן הוא מעוניין למקם אותה בביתו. 

מגן לטלפון – ניתן להפתיע את העובדים במגן מיוחד לטלפון ועליו חריטה בלייזר המתבצעת באמצעות מכשיר חיתוך בלייזר. כיוון שכולנו אוהבים להחליף מגנים לניידים מעת לעת, המגן יכול להיות ייעודי לחג הפסח, כולל משפט כמו: "הכל פורח מסביב, כי הגיע זמן האביב". בנוסף, המגן יכול לכלול גם את אחד מערכי החברה ובכך המתנה מקבלת ערך מוסף נוסף, חיזוק מותג החברה בקרב העובדים שלה. 

מחזיקי מפתחות עם דוגמא – מתנה סמלית המתאימה לחברה בעלת תקציב מוגבל יותר. ניתן להכין לכל אחד מבני המשפחה מחזיקי מפתחות תואמים, אך עם זאת שונים, לדוגמא: "אני מספר 1 או 2 או 3 וכו, במשפחת כהן" החריטה בלייזר יכולה להיות פרסונאלית, לכלול את שם בעל מחזיק המפתחות ויכולה גם לכלול לוגו ומסרים מהחברה. 

המתנה המושלמת לכבוד חג הפסח

תמונה חרוטה על קריסטל – מדובר במתנה ייחודית, שמתאימה לחברה בעלת תקציב מעבר לממוצע, שמעוניינת לפנק את העובדים שלה במשהו מיוחד ויוצא דופן. מבוצע פה שימוש בטכניקה של חריטה דו מימדית על משטח קריסטל בגודל שנבחר מראש. יכולה להתבצע חריטה בלייזר של תמונה, של משפט, של לוגו וכל דבר שהחברה מחליטה. בשיטה זו משתמשים גם ליצירת מגיני יוקרה, גם זה יכול להיות רעיון כמתנות לפסח לעובדים. 

חריטה בלייזר על מחשב הנייד – זה נשמע כמתנה קצת יוצאת דופן, ובשל כך גם מאוד מיוחדת. היא אכן מתאימה לארגונים בהם יש לעובדים מחשבים ניידים. החריטה בלייזר על גבי המחשב הנייד מתבצעת באמצעות מכשיר לייזר שמגלף שכבות עדינות מהמתכת וכך יוצר את התמונה וכל זאת מבלי לפגוע ברכיבים האלקטרוניים של המחשב. ניתן לבצע זאת על הכיסוי של המחשב הנייד, או ליד המקלדת. אם לצורך העניין אמור להתקיים בחברה תהליך של שדרוג כלל המחשבים הניידים לעובדי החברה, אפשר לבצע זאת בסמוך לחג הפסח ובכך להעניק להם את המחשב החדש שלהם בצורה מיוחדת זו. 

מתנות לעובדים לחג הפסח היא הזדמנות של הארגון להוקיר תודה על עבודה מאומצת ומשותפת, ודרך המתנות אפשר להיות מקוריים וזכירים, אנו מזמינים אתכם להשתמש ברעיונות שהצענו פה שכוללים מתנות ייחודיות עם טכנולוגיות נדירות של חיתוך בלייזר וחריטה בלייזר. 

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מתנה לעובדים לכבוד חג הפסח

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מתנה לעובדים לכבוד חג הפסח. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מתנה לעובדים לכבוד חג הפסח משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של מתנה לעובדים לכבוד חג הפסח ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על מתנה לעובדים לכבוד חג הפסח מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

סימון על סירים בלייזר

סימון על סירים בלייזר

ישראל היא אומה שאוהבת אוכל, נהנית מאוכל ומדברת על אוכל. אנחנו אוהבים לבקר במסעדה חדשה ולאחר מכן לספר לכולם הכל על המנות, לצפות בכל תוכניות

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)