מתנות אישיות מעץ

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

כשמגיעים לנושא של חריטה בלייזר כולנו כבר יודעים את תרומתו לתעשיות השונות, בין אם מדובר בתעשיית הייצור, פיתוח אב טיפוס, התאמה אישית של מוצרים, וכמובן עולם המתנות.

האזינו לכתבה


מאחר ואנחנו מגיעים מעולם המתנות למדנו לשלב את פלאי הטכנולוגייה אל עולם המתנות ולייצר מתנות אישיות באמצעות חריטה בלייזר על עץ.

מתנה-מגן-בהקדשה-אישית-1

אילו מתנות אישיות ניתן לייצר מעץ?

ראשית חשוב לזכור שהדמיון הוא כל מה שעוצר בעדינו, או דוחף אותנו קדימה.
עם טכנולוגיה פלאית כמו הדיוק הפנומנלי של הלייזר ניתן להוסיף דיוקן אישי על כל מוצר שנרצה (כל עוד הלייזר משפיע עליו).
כך לדוגמא לקחנו את האקססורי הבסיסי ביותר כמו מגן לטלפון והוספנו עליו תמונה אישית.
מגן לטלפון עם תמונה הוא לא דבר חדש ורובינו כבר מכירים אותו אך מעולם ההדפסה בצבע, שזהו כבר טרנד מיושן ואם להגיד את האמת הוא אפילו מתחיל טיפה לשעמם.

הייחודיות בחריטה על העץ היא שניתן באמצעות תוכנות מחשב לשפר את התמונה שאתם בוחרים בניגוד להדפסה בצבע שאותה שמים על המגן As is.
ניתן לחדד את התמונה שלכם, להוסיף אלמנטים ולהוריד רקע לא חשוב ובכך למרכז אתכם על המגן ולהדגיש רק את הפרטים שחשוב לנו להדגיש.
לדוגמא אם הצטלמתם ביציאת ערב רומנטי אבל יש אנשים נוספים ברקע של התמונה, אין טעם להשאיר אותם ולגנוב מהפוקוס שלכם וזה בדיוק מה שהמשחק של הלייזר נותן.

היום אין אדם שלא הולך עם מגן לטלפון, ואם פעם זהו היה מוצר הגנה בסיסי על הטלפון מפני נפילות, שריטות ושברים היום הוא יכול גם לשמש כמתנה אישית לאדם אהוב.
אך זו לא הדוגמא היחידה לדרך שבה חריטה על עץ תשמש אותנו עבור מתנה רומנטית.
ניתן גם ללכת בקטן יותר, מתנה סמלית עם משמעות שכמובן גם כן תלך עם אותו אדם לכל מקום והיא מחזיק מפתחות עם תמונה חרוטה על עץ.

היתרונות גם כאן הם כמו המגן לטלפון אל מול ההדפסה בצבע, שניתן לחדד את התמונה שלכם ולמקד את כל הפוקוס בעיקר של התמונה, ובמחזיק מפתחות על אחת כמה וכמה זה בא לידי ביטוי מכיוון שהמחזיק הוא מוצר קטן ולכן חשוב לדעת לנצל את המקסימום מהשטח המצומצם שיש לנו.
מהצד השני כמו כן תוכלו להוסיף את החריטה האישית שלכם ולאחל לאותו אדם אהוב יום הולדת שמח, או יום אהבה שמח.

מתנות אישיות חריטה עץ על לייזר
קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מתנות אישיות מעץ

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מתנות אישיות מעץ. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מתנות אישיות מעץ משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של מתנות אישיות מעץ ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על מתנות אישיות מעץ מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חיתוך בדים בלייזר

חיתוך בדים בלייזר

תעשיית הטקסטיל מקיפה אותנו מכל עבר, בין אם היא לבדה ובין אם היא משולבת בחומרים אחרים כמו עץ, פלסטיק, מתכת ועוד. ההגדרה לטקסטיל היא כל

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)