חיתוך לייזר » רעיונות למתנות » חריטה על מתנות בלייזר

חריטה על מתנות בלייזר

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

בעידן שבו הטכנולוגיה לא מפסיקה להשתכלל ולהמציא מוצרים חדשים ומעניינים, הופך גם תחום המתנות לעולם מגוון שבו כל אחד ואחת יכולים למצוא דרך מקורית להעניק מתנה לחברה, לבן זוג, הורים, סבים וסבתות, חיילים, עובדים, סטודנטים, יולדות, החוגגים יום הולדת ועוד המון!

האזינו לכתבה
חריטה על מתנות בלייזר

רעיונות לחריטה על מתנות בלייזר

אם אתם מחפשים מתנה אישית, מקורית, יצירתית ובעלת משמעות – חריטה על מתנות בלייזר תספק לכם את המענה המושלם. באמצעות קרני לייזר ניתן לחרוט על מגוון עצום של מוצרים, שעשויים כמעט מכל חומר אפשרי: חריטה על מתכת, עץ, פלסטיק, זכוכית ועוד המון. הדבר מאפשר לשוק המתנות להפוך לרחב במיוחד, כאשר כל חריטה היא למעשה הבקשה האישית של המזמינים ובדיוק בהתאם למה שהם מחפשים. זה יכול להיות מסר, ציטוט, ברכה או אפילו שם, חריטה על שרשרת עם חריטת תמונה, חריטה על מגן הוקרה, על מסגרת תמונה מעץ, על מאג לקפה ועוד המון!

חריטה על מגן לטלפון

על אילו מוצרים אפשר לחרוט?

מתנות לעובדים או לקוחות ומוצרי קד"מ – מדובר במתנות קטנות ושימושיות שנהוג להעניק בהתאמה למסרי החברה או בית העסק, כדי לעודד את הפעילות העסקית ואת החשיפה של המותג כלפי חוץ. עובדים ולקוחות שיקבלו מזכרת או מתנה כלשהי, יגלו יותר נאמנות לארגון וישמחו להישאר איתו בקשר טוב.

ומהן המתנות שכדאי לחרוט עליהן לוגו, סלוגן או מסר מסוים מהחברה? חריטה על מוצרים ומתנות לטובת קד"מ יכולה להיות: חריטה על עטים, ספלים, שעונים, חפצים לשולחן המנהל, דיסק און קי, תחתיות לכוסות קפה, חריטה על מחזיק מפתחות, על מחברת, פותחן יין, כלי אוכל ומתנות למטבח, מזוודות, תיקים, חריטה על ארנק ועוד המון.  

חריטה על ארנק

מתנות אישיות לאדם קרוב ואהוב – מתנות עם משמעות נחשבות לדרך מקסימה להעביר מסרים, אבל גם להענקת מתנה מושקעת מאוד, שבאה עם איזושהי אמירה, ברכה או חכמת חיים. אצלנו בחלום חרוט, תוכלו למצוא שפע רעיונות למתנות שהמילים בהן עושות את כל ההבדל: משפטים על חברות, על נתינה, דברי חכמה של אישיות כלשהי, ציטוטים מהתנ"ך, על הצלחה, אהבה ועוד. לפעמים מספיקה מילה אחת כמו "אמא", "אהבה" או "מושלמת" כדי להפוך את המתנה לייחודית בהרבה.

ועל איזו חריטה על מתנות בלייזר אנחנו חושבים? על שרשרת לב עם חריטה של תאריך זוגי שקיבלת מהחבר, על חריטה על ספר בכריכה קשה שרצית להקדיש לבוס היקר שחוגג 60, על מסגרת לתמונה משפחתית שרציתם להוסיף לה משהו אישי יותר כמו: "באהבה", "תמיד איתך" או "אנחנו זכינו בך", על מנורת לילה ייחודית עם שם הילדה שחוגגת בקרוב יום הולדת, מדליות או גביעים למשתתפים בתחרויות ספורט, אפילו חריטה על בקבוק וויסקי משובח לחובבים מושבעים.

אתם מוזמנים להתרשם אצלנו באתר ממגוון רחב של מתנות בעלות מסר אישי, שמופק באמצעות חריטה על מתנות בלייזר.

חריטה על מתנות בלייזר

שאלות נפוצות על חריטה על מתנות בלייזר

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על מתנות בלייזר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על מתנות בלייזר משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על מתנות בלייזר ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על מתנות בלייזר מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על פלסטיק בלייזר

חריטה על פלסטיק בלייזר

מהי חריטה על פלסטיק בלייזר? מהם היתרונות שלה? ועל מה בכלל חורטים ולאיזו מטרה? חריטה בלייזר באופן כללי, היא תחום עצום שנועד לשימושים רבים בתעשייה.

קרא עוד »
חריטה על מחזיק מפתחות

חריטה על מחזיק מפתחות

מחזיק מפתחות עם חריטה אישית הוא מוצר קטן שעושה הבדל גדול. אנו נוהגים לתת מחזיק מפתחות בתור מתנה כשאנו רוצים לתת מתנה סמלית עם משמעות

קרא עוד »
סימון על סירים בלייזר

סימון על סירים בלייזר

ישראל היא אומה שאוהבת אוכל, נהנית מאוכל ומדברת על אוכל. אנחנו אוהבים לבקר במסעדה חדשה ולאחר מכן לספר לכולם הכל על המנות, לצפות בכל תוכניות

קרא עוד »
חריטה על גרזן

חריטה על גרזן בלייזר

חריטה בלייזר היא טכניקה מתקדמת וייחודית המאפשרת לחרוט עיצובים ותוויות מדויקות על גרזנים באמצעות קרינת לייזר חזקה. החריטה בלייזר מספקת דיוק גבוה ותוצאות מדהימות על

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)